تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

جدیدترین قیمت های طلا و سکه در بازار

امروز قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۱ میلیون و ۸۱۴ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روزکاری گذشته ۴۴ هزار تومان کاهش یافت.

جدیدترین قیمت های طلا و سکه در بازار

رویداد۲۴  امروز شنبه (۸ آبان ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۳ و ۱۵ قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۱ میلیون و ۸۱۴ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری گذشته ۴۴ هزار تومان کاهش یافت.

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته قیمت آن ۳ هزار تومان کاهش یافت.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۶ میلیون و ۴۵ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۲۷ هزار تومان ارزان‌تر شد.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۴۰ هزار تومان افزایش یافت.

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روزکاری گذشته ۲۳ هزارتومان گران‌تر شده است.

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۸۰۰ تومان رسید که نسبت به روز کاری گذشته ۴ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش یافت.

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۷۸۳ دلار اعلام شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت طلا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان