تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

صعود قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

امروز قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۱ میلیون و ۹۸۶ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روزکاری هفته گذشته ۲۱۲ هزار تومان افزایش یافت.

صعود قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

رویداد۲۴ امروز شنبه (۱۵ آبان ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۴ قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۱ میلیون و ۹۸۶ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روزکاری هفته گذشته ۲۱۲ هزار تومان افزایش یافت.

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته قیمت آن ۳۰۲ هزار تومان افزایش یافت.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۶ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۸۰ هزار تومان گران‌تر شد.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری گذشته ۵۸ هزار تومان افزایش یافت.

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۱۰ هزار تومان گران‌تر شده است.

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۱۹۶ هزار و ۶۰۰ تومان رسید که نسبت به روز کاری گذشته ۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش یافت.

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۸۱۸دلار اعلام شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت طلا ، قیمت سکه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان