تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

کنایه سنگین شقایق دهقان به بهاره رهنما +عکس

شقایق دهقان، بازیگر سینما و تلویزیون بعد از اظهارات بهاره رهنما پستی را منتشر کرد.

بهاره رهنما

رویداد۲۴ شقایق دهقان، بازیگر سینما و تلویزیون بعد از اظهارات بهاره رهنما پستی را در این باره منتشر کرد.

وی نوشت:

يادم مى آيد يك بار مادربزرگ آمريكايىِ يكى از دوستانم براى مادربزرگِ ديگرِ اهلِ شهرِ ملايرش ، سوغاتى يك چكمه ىِ پلاستيكىِ قرمز با لبه ىِ خز دارِ كُركى صورتى فرستاده بود!

يادم مي آيد از تصور مادربزرگ نُقلى ايرانى در آن چكمه هاىِ براقِ قرمز خيلى خنديديم!

خنديديم چون تصورِ پوشيدن كفش و لباسِ رنگى و روشن براى كسى كه سنى از او گذشته باشد براى ما عجيب و خنده دار است!


بیشتر بخوانید: بهاره رهنما چگونه با یک جمله شهر را بهم ریخت؟


راستش براى نسلى كه هر چه زحمت كشيدند و تلاش كردند و جان كندند، چيزى غير از نااميدى ، با سيلى سرخ نگه داشتنِ صورت و غصه ى آينده فرزند و نواده ها را خوردن نصيبشان نشد، بايد هم پوشيدن لباس شاد و روشن شوخىِ بد و خنده دارى باشد!

مردِشريفِ پُشت به دوربينِ گوشىِ من نشسته، دستِ كم هفتاد سال سن دارد، ما او را عمو صدا ميكنيم، عمو بعد از دستِ كم شصت سال كار كردن، حالا كه وقتِ استراحت و آسودگيش است بايد شب ها تا صبح در سرماى گزنده و بى رحم شب در محوطه راه برود و نگهبانى بدهد و تنها دلخوشى و سرگرميش همان تلويزيونِ چهارده اينچِ كوچكى باشد كه در عكس به آن چشم دوخته!

پدرها و مادرهاىِ شريف و زحمتكشِ ما كه عمرى جان كندند و هيچ وقت آسايش سهمشان نشد!

آدم دلش ميخواهد زمين دهن باز كند و آدم را ببلعد!

کنایه سنگین شقایق دهقان به بهاره رهنما +عکس

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
3
1
اینکه مسئولین ما وضعیت اقتصادی کشور رو با بیسوادی و دزدی به اینجا رسوندن به یه بازیگر ربطی نداره کنایه اشون خیلی مسخره و بیجا هست خودشون لابد چون میخواستن زمین دهن باز کنه ببلعتشون توی این سالهای سخت که به قول خودشون به مردم میگذره زیر عملهای زیبایی داشتن خودشون رو میکوبوندن از نو میساختن ، دیگ به دیگ میگه روت سیاهه .....
محبوب از تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
وقتی نخبه ها خانه نشین می شوند پخمه ها سر در می اورند و ادای انسان بودن می کنند این خانم به اصطلاح هنر بیشه خیلی از خود بی خود شده است مگر انسانیت با پول و ثروت است خانم بازیگر انسانیت کار هر کس نیست انسان بودن خیلی مشکل است الان تو همین کشور خیلیها هستند که پاچه خواری و ریاکاری می کردند به ثروتهای کلان می رسیدند و لی انسایتسان اجازه اینکار را به انها نداد عطر انست که خود ببوید نه اینکه عطار بگوید . وقتی در کشور معنویات رخست بر بست مادیان جایگزین می شوند ولی اینرا مادی کراها بدانند خیلی از میلیاردر هایی هستند که در یک شبه گدا شدند پول حالا دراودن کار هر کس نیست انهایی که به ثوتشان می بالند از عرضه خودشان نیست بلکه اویزان شدند از جاهای دیگر است در طول تاریخ انسانیت انست که ماندگار شده است نه ثروت .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان