تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۶ آذر ۱۴۰۰
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مطرح کرد:

افزایش ۲۲ درصدی تولید خودرو در سایپا در آبان ۱۴۰۰

مدیرعامل سایپا از افزایش تولید در این گروه خودروسازی در آبان ماه گذشته و ۸ ماه سپری شده از سال ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش ۲۲ درصدی تولید خودرو در سایپا در آبان ۱۴۰۰
رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز، سیدجواد سلیمانی گفت: با وجود موانع جدی در حوزه تولید، مشکلات ناشی از تحریم های بین المللی و نیز محدودیت های کرونایی، گروه خودروسازی سایپا موفق شده در آبان ماه سال ۱۴۰۰ با تولید ۳۷ هزار و ۳۷۵ دستگاه انواع خودرو رشد ۲۲ درصدی را نسبت به آبان سال گذشته ثبت کند.

سلیمانی بیان کرد: در آبان سال ۹۹ تولید انواع خودرو در گروه خودروسازی سایپا ۳۰ هزار و ۶۲۷ دستگاه بود که در آبان امسال موفق شدیم آن را نزدیک به ۷ هزار دستگاه افزایش دهیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برخی مشکلات داخلی به ویژه در بخش تامین قطعات نیز تولید را دشوار کرده است، افزود: مقایسه آماری تیراژ تولید انواع خودرو در این گروه خودروسازی در ۸ ماه سپری شده از سال جاری با مدت مشابه سال قبل نیز نشان می دهد سایپا در این مدت نیز رشد ۶ درصدی تولید را ثبت کرده است.

سلیمانی تشریح کرد: سایپا از ابتدای سال گذشته تا پایان آبان ماه ۱۳۹۹ ، ۲۶۶ هزار و ۹۷۶ دستگاه انواع خودرو تولید کرده بود که این تعداد در ۸ ماه سپری شده از سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۸۳ هزار و ۳۳۰ خودرو بوده است.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به برنامه های وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، اقداماتی برای تحقق هدف گذاری‌های صورت گرفته انجام شده و امیدوار هستیم با مانع زدایی ها و پشتیبانی های لازم، روند افزایش تولید سایپا در ماه های باقیمانده از سال نیز ادامه داشته باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سایپا
نظرات شما
پیشخوان