تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۲۷ دی ۱۴۰۰

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

 پرسپولیس با یک تغییر نسبت به بازی اخیر خودش امروز به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

رویداد۲۴ پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ امروز و در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی با ذوب آهن اصفهان دیدار خواهد کرد.

در دروازه سرخپوشان مثل همیشه حامد لک حضور خواهد داشت و او فعلاً رقیبی روی نیمکت تیمش ندارد.
در خط دفاع در دیدارهای اخیر شاهد تغییراتی بودیم و امروز هم چینش دو دفاع مرکزی سرخپوشان مثل دیدار اخیر مقابل فجر خواهد بود و بازهم شاهد بازی فرشاد فرجی در کنار سیدجلال حسینی هستیم.

مهدی شیری برخلاف همیشه که در سمت راست خط دفاع به میدان می‌رفت امروز در ترکیب اصلی حضور ندارد و سیامک نعمتی با انتقال به یک خط عقب تر جای او را در این پست خواهد گرفت و در سمت چپ شاهد این هستیم که سعید آقایی بازی کند.


بیشتر بخوانید: اشتباهات ناتمام گل‌محمدی/ گزینه عجیب در لیست خرید سرمربی پرسپولیس!


کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک حضور ثابتی در ترکیب به عنوان دو هافبک دفاعی دارند و وحید امیری هافبک رو به جلو و متمایل به چپ سرخپوشان است. در سمت دیگر و به جای سیامک نعمتی که یک خط عقب تر بازی می‌کند هم احسان پهلوان بازی می‌کند و این دو نفر هافبک‌های هجومی و متمایل به کناره ها در ترکیب سرخپوشان هستند.

در خط حمله مثل دیدار قبلی مهدی ترابی در نقش مهاجم سایه بازی خواهد کرد و در نوک حمله هم به واسطه تغییری اجباری که اخیراً به یحیی گل محمدی تحمیل شده و پس از مصدوم شدن عیسی آل کثیر و خانه نشینی او تا پایان فصل، بهترین گزینه برای جانشینی اش مهدی عبدی، مهاجم جوان قرمزهاست که مثل بازی با فجر به میدان خواهد رفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن
حامد لک، سیامک نعمتی ، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، مهدی عبدی و وحید امیری.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان