تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

کیوان صمیمی آزاد شد

مصطفی نیلی، وکیل کیوان صمیمی از آزادی موقت کیوان صمیمی خبرداد.

کیوان صمیمی

رویداد۲۴ مصطفی نیلی، وکیل کیوان صمیمی از آزادی موقت کیوان صمیمی روزنامه نگار خبرداد.


بیشتر بخوانید:کیوان صمیمی روزنامه‌نگار در بند


وی در توئیتی در این باره نوشت: ‏با توجه به گزارش پزشکی قانونی در مورد وضعیت جسمانی آقای ‎کیوان صمیمی با دستور دادستان و مستند به ماده ۵۲۲ قانون آیین دادرسی کیفری اجرای حکم ایشان متوقف و موقتا از زندان آزاد شدند.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار مهم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
محمد ابراهیم زمانی
|
United States of America
|
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
0
1
برای حفظ خودتان هم که شده عاقلانه رفتار کنید و افراطیون را از تصمیم گیری ها دور کنید. آزاد شدن صمیمی و دیگران امری عاقلانه است. صلح. آزادی و عدالت.
پایدار باشید
محمد ابراهیم زمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
0
1
درود برشما.
ملی مذهبی ها برای جمهوری اسلامی فرصتی بودند نه تهدید. اما افسوس که افراطیون خط گرفته از انگلیس و آمریکا و اسرائیل به غلط تهدید فرض کردند و اینگونه به مسئولان القاء نمودند. ملی مذهبی ها از نظر سیاست خط میانه هستند و همیشه تابع قوانین رایج مملکت بوده اند هرگز خواهان سرنگونی نظام نبوده‌اند چه در نظام قبلی و چه فعلی بلکه همیشه دنبال اصلاح و تحول وضع موجود بوده اند در واقع منتقد بوده‌اند. نه چپ و نه راست. بلکه خط میانه. نمونه در خارج حزب دموکرات مسیحی آلمان. اما افسوس که قدر ندانستند و به قول خودشان فعالیت‌های آنها را به صفر رساندند و پروندهٔ آنها را مختومه کردند. آنها می توانستند با مختصر آبروئی که نزد ملت داشتند ایران را که بین منگنه و فشار دو نیروی افراطی داخلی و خارجی قرار دارد نجات دهند. افسوس که کمی دیر شده است. ایران پاینده و ایرانی سرافراز. پایدار باشید یزدان نگهدارتان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
در نظام قبلی که خواهان براندازی شدند و نظام فعلی هم تنها حسنش ریشه کن کردن این موجودات بی خاصیت و مجاهدین آدم کش و چپ های بی وطن و همیشه خائن هفت تیرکش و حزب توده آشغال بود . این دو سه تا کار رو خوب انجام دادند و دمشون گرم . خاصیت این جبهه منقلی و نهضت آزادی چیه ؟ جز خیانت ما چیزی از اینها ندیدیم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان