تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

افزایش چشمگیر فوتی‌های اومیکرون در کرمان / دانشگاه علوم پزشکی: اکثر افراد فوت شده جزء کسانی هستند که واکسن نزده‌اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از افزایش چشمگیر فوتی‌های کرونا در کرمان خبر داد و گفت: متاسفانه ۱۷ کرمانی به دلیل شیوع کرونا جان خود را از دست دادند.

شیوع ویروس کرونارویداد۲۴رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از افزایش چشمگیر فوتی های کرونا در کرمان خبر داد و گفت: متاسفانه ۱۷ کرمانی به دلیل شیوع کرونا جان خود را از دست دادند.

حمیدرضا رشیدی نژاد اظهار داشت: متأسفانه در شبانه روز گذشته در استان کرمان ۱۷ نفر به دلیل ابتلا به اومیکرون جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: تعداد جان باختگان کرونا در استان کرمان به ۵ هزار و ۲۷۹ نفر رسید.

وی افزود: واکسیناسیون از میزان فوتی‌های کرونا می کاهد و متأسفانه افراد مشمول دز سوم کرونا استقبال مطلوبی از واکسیناسیون نمی‌کنند و اکثر افراد فوت کرده نیز جزء کسانی هستند یا واکسن نزده‌اند یا واکسن را تکمیل نکرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: ۴۰۱ نفر نیز هم اکنون در بیمارستان‌های کرمان بستری هستند که روند صعودی بستری و ابتلاء به امیکرون در کرمان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید: ۷ باور اشتباه درباره اومیکرون را بشناسید


وی خواستار توجه بیشتر مردم و مسئولان به رعایت پروتکل‌ها شد و افزود: متأسفانه رعایت پروتکل‌ها کاهش یافته است.

وی تاکید کرد که باید جلوی برگزاری تجمعات غیر ضروری در کرمان گرفته شود.

رشیدی نژاد گفت: در کمال شگفتی و تأسف برخی‌ها هنوز تصور می‌کنند امیکرون یک سرماخوردگی ساده است در حالی همین بیماری موجب جان باختن هم استانی‌ها و افزایش بستری بیمارستانها شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان