تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۱

احتمال رشد بیشتر قیمت بیت کوین با عبور از مرز ۴۵ هزار دلاری

نرخ بیت کوین نسبت به روز گذشته اندکی در کانال ۴۴ هزار دلاری جابجا شد و به مرز ۴۴ هزار و ۵۸۸ دلاری رسید. قیمت این رمزارز نسبت به دیروز ۲۳۹ دلار افزایش پیدا کرده است. برخی از تحلیلگران فعال حوزه رمزارز‌ها معتقدند که نرخ ۴۵ هزار دلاری برای بیت کوین بسیار مهم محسوب می‌شود.

احتمال رشد بیشتر قیمت بیت کوین با عبور از مرز 45 هزار دلاری

رویداد۲۴ بیت کوین بالاخره توانست از کانال 30 هزار دلاری رهایی پیدا کند و خود را به کانال 40 هزار دلاری برساند. اما این رمزارز معروف هنوز این قدرت را ندارد که از مرز کلیدی 45 هزار دلاری عبور کند. البته برخی از کارشناسان و فعالان حوزه رمزارزها، نرخ 45 هزار دلاری را کلیدی می‌دانند. جان بولینگر، تاجر و تحلیلگر مالی، یکی از این افراد است.

بولینگر معتقد است که محدوده 45 هزار دلاری یک محور کلیدی برای بزرگ‌ترین رمزارز جهان به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که روز گذشته، همین رمزارز در صرافی بیت استمپ به بالاترین نرخ روزانه خود، یعنی مرز 45 هزار دلاری، دست پیدا کرد، اما بلافاصله قیمت آن اصلاح و در محدوده 44 هزار و 200 دلاری متوقف شد.

توجه به بیت کوین در دوره جنگ روسیه و اوکراین

با ادامه جنگ روسیه و اوکراین، سرمایه گذاری در بیت کوین هم افزایش چشم گیری پیدا کرد. چون در شرایط بحرانی، این رمزارز مانند طلا برای انتقال نیاز به تلاش زیادی ندارد. در واقع سرمایه گذاران معروف‌ترین ارز دیجیتال درگیر مسائل مربوط به دولت‌ها نمی‌شوند و خطر مصادره و سرقت طلای فیزیکی را تحمل نمی‌کنند.

همین قبیل مسائل باعث شده تا جذابیت این ارز دیجیتال برای سرمایه گذاران سنتی بیش از پیش افزایش پیدا کند. ضمن اینکه در چند سال اخیر آگاهی بخشی درباره بیت کوین و رمزارزها بالا رفته و به اندازه کافی مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بیت کوین ، خبر مهم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان