تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
جبار کوچکی نژاد:

تیم اقتصادی دولت باید به سرعت ترمیم شود/ دولت در یک سال گذشته نتوانست به سفره مردم کمک کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: تیم اقتصادی دولت باید به سرعت ترمیم شود. مجلس باید با دولت در خصوص توانمندی معاونان رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت گفتگو کند و در این زمینه تصمیم بگیرد.

تیم اقتصادی دولت باید به سرعت ترمیم شود/دولت در یک سال گذشته نتوانست به سفره مردم کمک کند
رویداد۲۴ جبار کوچکی نژاد، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به گرانی اقلام مصرفی مردم در بازار اظهار کرد: دولت سیزدهم با وعده اصلاح معیشت مردم از مجلس رأی اعتماد گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، وی افزود: طبق وعده، دولت باید در حوزه ارز، کالا‌های اساسی و قیمت خودرو اصلاحاتی انجام می‌داد که البته معتقدم تلاش زیادی تاکنون صورت گرفته است. اما متأسفانه ملاک عمل برای دولت گشایش در سفره مردم است که این اتفاق نیفتاده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت در یک سال گذشته با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته نتوانست آنچنان که باید به سفره مردم کمک کند و امروز می‌بینیم که اقلام در معیشتی مردم و خصوصا در حوزه پزشکی و دارو مردم در تنگنا قرار دارند.


بیشتر بخوانید: سرمایه اجتماعی دولت امروز کلا از بین رفته و خیلی قابل اتکا نیست/ مردم اعتمادی به برنامه‌های دولت ندارند


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختیارات مجلس به دولت برای حذف ارز ترجیحی خاطرنشان کرد: دولت مجوزی از مجلس تقاضا کرد و قول داد که قیمت کالا‌ها مانند شهریور ۱۴۰۰ باقی بماند و بیمه‌ها را نیز فعال کند، همچنین کارت‌های الکترونیکی باید به کمک مردم می‌آمد تا خسارت‌های ناشی از افزایش قیمت پس از حذف ارز ترجیحی را جبران کند که هیچکدام از این‌ها انجام نشد.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه مجلس نباید پیش از اینکه برنامه دولت پس از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را دریافت کند، به او اجازه این کار را می‌داد، گفت: تیم اقتصادی دولت باید به سرعت ترمیم شود. مجلس باید با دولت در خصوص توانمندی معاونان رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت گفتگو کند و در این زمینه تصمیم بگیرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
0
0
اگر یک ریال از پول بیت‌المال مسلمین ایران خرج مهاجران افغان کنید اون دنیا باید جواب پس بدید ..چه شیعه چه سنی فرقی نداره

اگر یک ذره از پول پناهنده ها هم بیاید تو ایران قاطی بودجه ایران بشه باید جواب پس بدید حواستون باشه دو بیت المال جدا هست هر کدام برای خودش هزینه شود و حق ناس ها قاطی نشود

در ضمن دولت ایران بابت پول که از سازمان ملل میگیرد برای مردم ایران و مهاجران شفاف سازی کند چون خیلی از ایرانیان اعتیاد دارند آنقدر نیست که هزینه اینهمه افغان باشد پس فقط پول خودشان را خرج خودشان کنید بیشتر از آن حق مردم ایران است و باید جواب پس بدید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان