تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

خبر جدید وزیر کار درباره افزایش حقوق بازنشستگان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در هیأت امنای تأمین اجتماعی تصویب شد و به زودی در دولت مصوب می‌شود.

حجت‌الله عبدالملکی

رویداد۲۴ حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برنامه شبکه خبر با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان را متناسب با افزایش حقوق کارگران، مصوب کرده‌ایم، گفت: این افزایش در وزارت کار مصوب شده است و برای تصویب نهایی به هیأت دولت ارسال کرده‌ایم.

مقرر است هیأت دولت در جلسات آینده خود این افزایش را بررسی و تصویب کند، این در حالی است که بازنشستگان کارگری تأمین اجتماعی، حدود ۴ میلیون نفر هستند که با احتساب خانواده‌های آنها، ۱۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند.


بیشتر بخوانید: یارانه دستمزد چیست؟


اواخر سال گذشته در شورای عالی کار و هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی برای سطوح مختلف حقوق‌بگیر بازنشسته، افزایش ۳۸ درصدی به علاوه ۵۰۰ هزار تومان تصویب شده است.

سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین صندوق بازنشستگی ایران بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش مقررات حمایتی خود قرار داد که بر این اساس تعداد مستمری‌بگیر اصلی این سازمان ۴ میلیون و ۱۷ هزار نفر بوده که مشمول افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ خواهند بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
0
0
سلام از بیست اردیبهشت با حروف الفبا حقوقها واریز میشود
پس کی معلوم میشه چقد اضافه شده پس دیگه موند برای ماه خرداد که افزایش حقوق بدید بخدا گرفتاریم مستاجر خودم بیماری خاص دارم بچه مدرسه ای دارم چرا برای کارمندان و بقیه تکلیفشون معلوم شده فقط این تامین اجتماعی هر سال شده درد سربهتر نیست عوض این طور با استری گشتن همون کشتار دست جمعی انجام بدید کلی بازنشسته پیر بمیرن شما هم راحت با حقوق ۳۰ میلیونی کیف کنید
بازنشسته تامین اشتباهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
0
0
ده درصد مزایا میشه حدود 100هزارتومن افزایش !!!!! مزایای کشوزیها به ما چه باید مزایای ما مثل کارگران باشه نه کشوریها ...تا کی میخواید از ما بدزدید کلاهبرداری هم اندازه داره نامردها
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
0
0
چرا میگن 38درصدبه اضافه 500هزار بس 15500دیگرش کجا رفته تااین شوندر قاض حقوق اضافه بشود هم دق مرگ می‌شودیم هم روزی یک قسمتش میبرین آخرش میشه همان ده درصد ای خدا بدادمان برس مگرخودت حق این بازنشستگان تامین اجتماعی بگیری جزء توکسی نداریم
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
0
0
درپاسخ به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سابق

اگر حقوق ما بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ۷۷ تا ۹۰ درصد افزایش می شد نیازی به وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن نداشتیم

در سال ۹۹ کارگران و برخی کارمندان ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی وابسته به اسرائیل ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان