تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

افشای پشت پرده جدایی کی‌روش از تیم ملی بعد از ۳ سال

محمود اسلامیان عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از پشت پرده اختلاف مسعود سلطانی فر و کارلوس کی روش گفت.

سرمربی تیم ملی

رویداد۲۴ محمود اسلامیان عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای درباره حواشی پیش آمده بین کارلوس کی روش و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش گفت:«ما در مسکو که بودیم یک پاداشی را فدراسیون فوتبال باید بعد از برد مقابل مراکش به بازیکنان تیم ملی پاداش می داد.

آن زمان مهدی تاج بیمار بود و با کلی سختی توانستیم پول پاداش را جور کنیم. آن زمان مسعود سلطانی فر هم در روسیه بود و گفت این پول را من باید بین بازیکنان توزیع کنم. همین موضوع باعث شد تا کی روش مقابل وزیر بایستد و معتقد بود این پول را وزیر نیاورده و پول فدراسیون است و باید خود فدراسیون به بازیکنان بدهد. وزیر آن روز وارد اردوی تیم ملی شد و کی روش هم حاضر نشد در محل حضور سلطانی فر حاضر شود.»

اسلامیان افزود: «ما با کلی خواهش و تمنا بعد از نیم ساعت آقای کی روش را با وزیر ورزش روبرو کردیم. آقای کی روش زیر بار زور نمی رفت و حرفش هم به نظر من درست بود و این پول برای فدراسیون بود و ربطی به وزیر ورزش نداشت. کی روش یک عزت نفسی داشت که مقامات از این عزت نفس او خوششان نمی آمد و همین باعث برکناری اش شد.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کارلوس کی روش
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
اینها از بس چابلوسی و دستمال کشی برای شغل و پول مقام کرده اند از انسانهای آزاده خوششان نمیاید حتما باید مثل خودشان چابلوس بود تا پله های ترقی را طی کرد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان