تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۱

کشف ۳ جسد در پایین دست رودخانه کن

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از کشف سه جسد در حوزه پایین دست رودخانه کن خبر داد.

کشف ۳ جسد در پایین دست رودخانه کن

رویداد۲۴ سید جلال ملکی در گفتگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: صبح امروز و در جریان جستجو‌های انجام شده سه جسد در ارتفاعات پایین دست رودخانه کن توسط آتش‌نشانان تهران کشف شد که این اجساد دو مرد و یک نوجوان بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار کرد: به دستور مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران و بر اساس تجربه‌ای که در عملیات سازمان وجود دارد همزمان که تیم‌های آتش‌نشانی در بالادست در حال جست‌وجو هستند، در ارتفاعات پایین‌تر رودخانه نیز عملیات خود برای جست‌وجو و نجات را آغاز کرده‌اند. تا به حال سه جسد نیز در این محدوده پیدا شده که یک مورد آن را شهروندان خبر دادند.


بیشتر بخوانید: تداوم فعالیت سامانه «مانسون» در جنوب کشور تا ۴ روز آینده


وی با بیان اینکه احتمالا این اجساد مربوط به سیلاب دو روز گذشته در امامزاده داوود است، گفت: با این وجود نظر نهایی در این خصوص باید توسط کارشناسان و پس از انجام بررسی‌های لازم اعلام شود، در همین راستا نیز اجساد کشف شده به پزشکی قانونی منتقل خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در پایان به شهروندان توصیه کرد که در صورت مشاهده پیکر افراد یا بقایای آن به هیج عنوان به آن دست نزده و مراتب را به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی یا مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سیل
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان