تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

دبیر ستاد امر به معروف: بیش از ۴ هزار نفر از فرزندان مسئولان خارج از کشور هستند

محمد صالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایران اعلام کرد ۴ هزار تن از فرزندان مسئولان خارج از کشور هستند.

دبیر ستاد امر به معروف: بیش از ۴ هزار نفر از فرزندان مسئولان خارج از کشور هستند

رویداد۲۴ محمد صالح هاشمی گلپایگانی با بیان این مطلب گفت: چه اصراری است فردی مسئول باشد، در حالی که فرزندش در خارج از کشور باشد یک رقابتی بین مسئولان نیز وجود دارد یعنی نمی‌شود افراد به دنبال تامین یورو و دلار برای فرزندانشان باشد، اما با صدای بلند استقلال کشور را اعلام کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پاسخ به این سوال که آیا این مدیران همچنان بر سرکار هستند، گفت: برخی از این مدیران همچنان درحال فعالیت هستند. متاسفانه قانونی در این زمینه نداریم. البته به ما ایراد گرفتند که اگر مدیری فرزندش در یک کشور دیگر است به مدیر چه ارتباطی دارد و چرا باید از وجود یک مدیر توانمند محروم شد.

وی افزود: چه بخواهد این مدیر در مسئولیت خود باشد چه نباشد باید مجلس در این خصوص تصمیم بگیرد که ما هم در این زمینه به مجلس نامه ارسال کرده‌ایم. اقداماتی نیز در این زمینه در صحن مجلس انجام شده بود، اما اقدامی که به صورت قاطع باشد هنوز صورت نگرفته است.

هاشمی گلپایگانی در پاسخ به این سوال که آیا گشت ارشاد مسئولان به رانت و فساد اقتصادی احتمالی در ادارات ورود می‌کند، گفت: ما مواردی را داریم که به این نوع موضوعات ورود کرده و اقداماتی نیز در همین راستا صورت گرفته است. در مجموع هرجا که به ما اعلام شود، فرد مسئولی از رانت یا ارتباطات خاصی استفاده می‌کند مطمئن باشید ما وارد خواهیم شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پاسخ به این سوال که آیا گشت ارشاد مسئولان در زمینه فساد مالی و رانت باعث جلوگیری از وقوع مسائلی مانند متروپل می‌شود، گفت: تاکید ما این است که صرفا کار‌های نمایشی انجام ندهیم، اما در ماجرای متروپل ما اگر می‌دانستیم که چنین اتفاقاتی افتاده است قطعا ورود می‌کردیم. مردم مطالبات خود را در هر موردی به شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر اطلاع می‌دهند و شورا‌ها پس از دریافت این گزارشات به این موارد نیز رسیدگی می‌کنند و اگر این کار را نکنند قطعا تخلف انجام داده‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
رضا
|
Poland
|
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
7
فعلا که از پوش دختران و زنان فراتر نرفتین عرضه ندارین به فساد اقتصادی برسین عرضه و کارآمدی میخاد که شما ندارین و فقط پاچه خواری میکنین
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
6
هر چهارهزار نفرشون جاسوس هستند
فکر کردین تحریم های ایران را کی مهندسی کرده و چجوری؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
6
کمی برو دنبال گشت ارشاد مسئولان تا دو روز دیگر عزل بشوی!
ناشناس
|
China
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
0
اونهايي كه در كار و تحصيل موفق هستند كه برنميگردند، بسياري از افراد، مدارك خود را با كمك سرويس هاي خارجي گرفته و رزومه هاي دهن پركن فيك دارند، و اتفاقا خيلي شديد بدنبال استقلال كشور و زدن تودهني به امريكا و سايرين هستند، تا زماني كه دستشان رو شود. عده قليلي هم كه دلسوزانه ميان تا كار كنند، اوضاع را كه ميبينند، عطا را به لقايش بخشيده، برميگردند.
نظرات شما
پیشخوان