تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

روش‌های مطمئن برای انتقال وجه آنلاین کدام است؟

کارت به کارت کردن به صورت آنلاین یا جابجایی پول به شکل الکترونیکی روش‌های مختلفی دارد. همه این روش‌ها دریافت رمز پویا از بانک و اطلاعات مشخصات بانکی را روی کارت نیازمند است. برای انتقال وجه با توجه به مهم بودن اطلاعاتی که برای کارت به کارت کردن مبلغ‌های مختلف در شبکه شتاب به کار می‌رود، باید راه‌های مطمئنی را انتخاب کرد.

روش‌های مطمئن برای انتقال وجه آنلاین

رویداد۲۴  کارت به کارت کردن به صورت آنلاین یا جابجایی پول  به شکل الکترونیکی روش‌های مختلفی دارد. همه این روش‌ها دریافت رمز پویا از بانک و اطلاعات مشخصات بانکی را روی کارت نیازمند است. برای انتقال وجه با توجه به مهم بودن اطلاعاتی که برای کارت به کارت کردن مبلغ‌های مختلف در شبکه شتاب به کار می‌رود،  باید راه‌های مطمئنی را انتخاب کرد.

انتقال وجه از طریق کارت به کارت کردن

بیرون رفتن از خانه و مراجعه به بانک و استفاده کردن از دستگاه‌های عابر بانک یا دستگاه پوز بدون شک همیشه امکانش نیست. در روش‌های پرداخت آنلاین غیر از روش‌های استفاده از اپلیکیشن، روش‌های ساده دیگری نیز وجود دارد مانند کدهای USSD است . روش کد دستوری بهترین و ساده ترین و سریع‌ترین روش است. در این روش با شماره‌گیری کد مخصوص با گوشی می‌توان کارت به کارت انجام داد.

روش‌های مطمئن برای انتقال وجه آنلاین

انتقال وجه از طریق وب سایت بانک

 انتقال وجه از طریق وب سایت یکی از مطمئن ترین روش‌ها در انتقال وجه آنلاین است. زیرا در این روش با دو گزینه مواجه می‌شوید.گزینه اول پایا که برای انتقال وجه معمولی و گزینه بعدی انتقال وجه ساتنا که برای انتقال وجه کلان یا حواله‌های فوری استفاده می‌شود. هر بانک وب سایت بخصوص خود را دارد. و خدمات مختص همان بانک در این وب سایت ارائه می‌شود.  

روش‌های مطمئن برای انتقال وجه آنلاین

انتقال وجه از طریق اپلیکیشن‌ها

به چند مورد از بهترین اپلیکیشن پرداخت وجه نظیر همراه کارت، آپ(آسان پرداخت)، تاپ، 724 و سکه را از نظر خدمات ارائه شده، ویژگی و قابلیت‌ها با هم مقایسه و مورد بررسی قرار می‌دهیم تا کاربر بتواند با توجه به نیاز خود یکی از این اپلیکیشن را انتخاب نموده و در هزینه و وقت صرفه جویی کنند.

 با استفاده از این اپلیکیشن‌ها هم در وقت و زمان صرفه جویی می‌شود و می‌توان تمام کارهای بانکی و پرداخت‌های روزمره مانند: کارت ‌به کارت، پرداخت تمام قبض‌ها ( برق، گاز، تلفن، همراه) خرید شارژ، بسته اینترنت را انجام داد. بعضی از این اپلیکیشن‌ها خدماتی دیگر هم غیر از خدمات پرداخت نظیر رزرو بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما هم انجام می‌دهند.

روش‌های مطمئن برای انتقال وجه آنلاین

انتقال وجه از  طریق اپلیکیشن همراه کارت

بانک‌ها برای رفاه و افزایش سرعت و امنیت  نیاز مشتریان خود، اپلیکیشن یا همان همراه بانک را برای استفاده از خدمات غیر حضوری برای مشتریان فراهم کرده است. برای استفاده از این برنامه رمز مورد نیاز برای فعال سازی و ورود برنامه همراه بانک را باید از بانک دریافت کرد.

اپلیکیشن همراه کارت تحت نظر بانک آینده و توسط شرکت تجارت الکترنیکی ارتباط فردا در زمینه پرداخت‌های بانکی شروع به فعالیت کرد. در اپلیکیشن همراه کارت انتقال وجه از مبدا ۳۲ بانک مطرح شده انجام می‌شود. برای ورود به برنامه همراه کارت امنیت بالایی دارد.  

با استفاده از این اپلیکیشن امکان شارژ انواع سیم‌کارت‌ها و خرید بسته اینترنت، دریافت موجودی از حساب، استعلام و پرداخت قبوض خدماتی (برق، گاز، آب، تلفن، همراه) انجام می‌شود. پس از انجام هر تراکنش در این برنامه رسید تراکنش به صورت تصویری، نوشتاری و قابل چاپ برای نگهداری رسید در اسناد در دسترس است.

مزایای همراه کارت

ثبت کارت بانکی از طریق دوربین گوشی انجام می‌شود

امکان کارت به کارت کردن بدون شماره کارت بانکی و خرید شارژ و بسته اینترنت بدون شماره موبایل

تشخیص شماره کارت، شناسه قبض و شناسه پرداخت از پیامک دریافتی

تشخیص شماره کارت در زمان انتقال وجه

امکان تراکنش های کم با کیف پول ( بدون نیاز به وارد کردن مشخصات بانکی)

معایب همرا کارت

برای انتقال وجه از طریق منوی مخاطبین (و بدون داشتن شماره کارت مقصد) حتما باید همراه کارت داشته باشد.

بدون ثبت کارت بانکی تراکنش انجام نمی‌شود.

روش‌های مطمئن برای انتقال وجه آنلاین

انتقال وجه از طریق آپ ( آسان پرداخت)

شرکت آپ ( آسان پرداخت) هدف ساده‌سازی خدمات مربوط به پرداخت الکترونیک و ارائه دهندگان خدمات پرداخت بانک مرکزی را در نظر دارد. قبل از طراحی آپلیکیشن آپ، با کد دستوری # 733 * تراکنش پرداخت انجام می‌گرفت. اصلی‌ترین امکانات و محدودیت‌های  این اپلیکیشن این است که با ورود به اپلیکیشن آپ امکانات ارائه شده توسط اپلیکیشن نمایش داده می‌شود. این امکانات مانند خرید شارژ تمام اپراتورها، انتقال وجه از طریق کارت به کارت، بسته اینترنت، از تمام اپراتور ، پرداخت قبوض سایر قبض های خدماتی است.  از طریق استفاده  از برنامه آپ کارت به کارت از مبدا 33 بانک و موسسه مالی قابل انجام است.

 مزایا اپلیکیشن آپ

تله پرداز

برای خرید بلیط قطار و هواپیما

پرداخت‌های قوه قضائیه ( دادگاه)، ثبت سند و املاک، خرید و اجاره ملک

خدمات خودرو: امداد خودرو و خدمات پارکینگ و بزرگراه

معایب اپلیکیشن آپ

در زمان ورود به اپلیکیشن، عدم دریافت رمز ورود و امنیت پایین

وارد کردن اطلاعات کارت مبدا به صورت دستی باید انجام شود.

زیاد بودن منوهای موجود در صفحه اصلی باعث  کند انجام شدن برنامه است

روش‌های مطمئن برای انتقال وجه آنلاین

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان