تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش سخنگوی دولت به دستگیری قاسم مکارم شیرازی

سخنگوی دولت در واکنش به مساله دستگیری قاسم مکارم شیرازی به عزم جدی دولت در مبارزه با فساد بدون توجه به هیچ خط قرمزی اشاره کرد و از همکاری دفتر بازرسی رئیس جمهوری و وزارت اطلاعات با نهاد‌های نظارتی خارج از دولت در امر مبارزه با فساد در بدنه اجرایی کشور خبر داد.

واکنش سخنگوی دولت به دستگیری قاسم مکارم شیرازی
رویداد۲۴ به گزارش همشهری آنلاین‏، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز در پاسخ به پرسشی درباره موضع دولت درباره پرونده قاسم مکارم شیرازی، تصریح کرد: رییس جمهوری پیش از این اعلام کرد که دولت خط قرمزی برای مقابله با فساد ندارد و یکی از برنامه‌های دولت این بوده است که اولویت خود را به پیشگیری از فساد اختصاص دهد.

وی افزود: ما تاکید داریم که مسیر مبارزه با فساد را به خود قوه مجریه بیاوریم تا نتیجه مطلوب حاصل شود. یعنی جلوی بروز فساد را از خود دولت آغاز کنیم.

بهادری جهرمی ادامه داد: آقای رییس‌جمهوری هم تاکید کردند که تاکنون بسیاری از اقدامات در این زمینه انجام شده است، اما اعلام نشده است. این اقدامات هم از سوی خود نهاد‌های درون دولت بوده است یعنی هم دفتر بازرسی رییس جمهوری و هم وزارت اطلاعات که البته با نهاد‌های نظارتی خارج از دولت و دولت هم همکاری دارند.

وی تاکید کرد: دولت همانطور که تصریح کرده است اغماضی در زمینه مبارزه با فساد ندارد و آمادگی کامل برای رسیدگی به ابعاد کامل آن در دولت وجود دارد.

بهادری جهرمی همچنین یادآور شد: همانطور که می‌دانید نهاد‌های نظارتی، نهاد‌های قضایی نیستند و در نتیجه برای انجام وظایف خود با ارائه گزارش‌های موثق، بدون اغماض ورود می‌کند و وظیفه خود را انجام می‌دهند و کار به دست قوه قضاییه سپرده می‌شود. ما معتقدیم که این روند زمینه‌ساز بازگشت دولت به ریل خدمت صادقانه خواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سخنگوی دولت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
فساد و تباهی مملکت رو فرا گرفته ... ایران هیچ وقت اینجور فساد و تباهی درش رژه نمی رفت ... دریاچه ارومیه هم که الحمدالله به تاریخ پیوسته و برای همیشه تبدیل به نمک زار شده ...
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان