تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۳ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

جنجال مخازن زباله تهران؛ سود ۱۱ میلیونی شهرداری تهران از هر سطل آشغال؟ +فیلم

مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران، قیمت هر سطل را ۱۵ میلیون تومان اعلام کرد. چند تولیدکننده مخازن زباله در گفت‌وگو با فراز این ادعا را رد کرده‌اند. این تولیدکننده‌ها می‌گویند قیمت فروش عمده سطل‌های زباله گالوانیزه با بهترین کیفیت، بین ۴ تا ۵ میلیون تومان است.

شهرداری تهران

رویداد۲۴ «سطل آشغال» عبارتی است که با در گرفتن هر اعتراض خیابانی در کشور، در رسانه‌ها بسیار به چشم می‌خورد. آتش زدن سطل‌های زباله در اعتراضات خیابانی نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشور‌ها اتفاق تعجب‌برانگیزی نیست.

در ادامه اعتراضات خیابانی به مرگ مشکوک مهسا امینی اما، شهرداری تهران در تصمیمی که به گفته مقامات شهرداری «امنیتی» بوده، سطل‌های زباله چندین منطقه از تهران را جمع‌اوری کردند. آتش‌زدن زباله بهانه خوبی برای جمع‌آوری سطل‌های زباله در شهر نبوده و همچنین، تصویر شهر را نیز آلوده و آشفته می‌کند. اما «مهدی چمران»، رییس شورای شهر تهران، اما در خلال اعلام جمع‌آوری این سطل‌ها از سطح شهر، قیمت هر سطل را ۱۵ میلیون تومان اعلام کرد.

چند تولیدکننده مخازن زباله در گفتگو با فراز این ادعا را رد کرده‌اند. این تولیدکننده‌ها می‌گویند قیمت فروش عمده سطل‌های زباله گالوانیزه با بهترین کیفیت، بین ۴ تا ۵ میلیون تومان است. اعدادی که با ادعای «مهدی چمران»، بین ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان اختلاف دارند. چه کسانی در شهرداری تهران از خرید سطل‌های زباله سود می‌کنند؟ این ۱۱ میلیون تومان به جیب چه کسانی می‌رود؟

منبع: فراز

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
0
6
سند سازی هاشون لو رفت. دست نویسنده این مطلب درد نکنه. این را می گویند - روزنامه نگاری نه مدح این یا اون را گفتند. چه بخور - بخوریه . از سطال آشغال هم نم گذارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
0
4
این فقط یه نمونه کوچیک از اختلاس و بخور بخور برخی از کارکنان شهرداری هست .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان