تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱

پاسخ شرکت بیمه البرز به گزارش رویداد۲۴: همه چیز قانونی است

شرکت بیمه البرز در جوابیه‌ای که برای رویداد۲۴ ارسال کرده، درباره گزارش این رسانه با موضوع وضعیت دوشغله بودن پورکیانی و تصمیمات پرشائبه او در آن شرکت، توضیحاتی داده است.

شرکت بیمه البرز

رویداد۲۴ در تاریخ ۱۷ آبان ۱۴۰۱ گزارش در رویداد۲۴ منتشر شده که در آن نسبت به بروز برخی اتفاقات در شرکت بیمه البرز همچون حضور مدیر عامل دوشغله یا خرید ملک و راه‌اندازی کارگزاری سوالاتی مطرح شده بود. 

بیمه البرز حالا در واکنش به گزارش توضیحی ارسال کرده که بدون آنکه توضیح دهد ماجرا چه بوده، در تمام بندهای جوابیه پاسخ داده همه موارد قانونی بوده است. متن جوابیه بیمه البرز را در ادامه ببینید.


بیشتر بخوانید: اقدامات پرابهام پورکیانی در بیمه البرز؛ از خرید ساختمان تا راه‌اندازی کارگزاری جدید


پورکیانی شرکت بیمه البرز

پورکیانی مدیرعامل شرکت بیمه البرز

ذکر این نکته درباره جوابیه شرکت بیمه البرز لازم است که این مجموعه در تمام پاسخ‌های خود اعلام کرده هر اتفاقی افتاده قانونی بوده است. با این حال سوالاتی که این رسانه مطرح کرده، همچنان باقی است:

۱- خوب است شرکت بیمه البرز به منظور تنویر افکار عمومی و اطلاع سهامداران، توضیح بدهد که دلیل تعویق قابل توجه در برگزاری مجمع این شرکت چیست؟

۲- آنچه در قالب ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل از سوی این پایگاه خبری مطرح شده، مستند به قانون اساسی و قوانین ابلاغی است که نامه‌نگاری‌های آن از سوی شرکت بیمه ایران و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی انجام شده و رویداد۲۴ تنها بازتاب‌دهنده آن بوده است. بنابراین شرکت درباره این موضوع پاسخی نداده است.

۳- بیمه البرز در جوابیه خود اعلام کرده نهاد‌های ناظر، موافقت خود با راه‌اندازی کارگزاری بورس توسط این شرکت را اعلام کرده‌اند. اگر چنین است، چه ایرادی دارد مستندات این موافقت رسانه‌ای شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما