تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۴ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

عادت‌های صبحگاهی سلبریتی‌های معروف

اغلب سلبیریتی‌ها به اینکه در شروع صبح هنگام چک کردن برنامه روزانه خود، برنامه خود را بر اساس قورباغه‌تان را قورت دهید می‌چینند.

رویداد۲۴ نازنین احمدی: اوصولا افراد موفق و مشهور یک سری عادت‌ها و روتین‌های خاص خودشان را دارند. اغلب سلبیریتی‌ها به اینکه در شروع صبح هنگام چک کردن برنامه روزانه خود، برنامه‌ خود را بر اساس قورباغه‌تان را قورت دهید ‌می‌چینند. به این معنا بوده که از سخت‌ترین و مشکل‌ترین کاری که در آن روز پیش روی شما هست آغاز کنید، تا ادامه روزتان به خوبی سپری شود. این چنین افراد اوصولا از یک برنامه منظم و متعادل در طول روز استفاده می‌کنند.

عادت صبحگاهی استیو جابز

استیو جابز، مدیر عامل موفق شرکت اپل که شعار آن ( رویاها را به خود یادآوری کن) هست. استیو در جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه استنفورد در پی سخنرانی که داشت گفت، که هر گاه صبح در جلوی آیینه می‌ایستم از خود می‌پرسم ( اگه امروز آخرین روز زندگی‌ام باشد باز هم می‌خواهم کارهایی که  قصد  انجامشان را دارم انجام بدهم؟) و گفت هنگامی که چند روز جواب به این سوال منفی بود، او باید زندگی خود را تغییر دهد و با یک برنامه دیگر جلو رود، همچین کاری به استیو جابز کمک کرد که حال، بهترین خودش باشد.

عادت‌های صبحگاهی سلبریتی‌های معروف

عادت صبحگاهی جسیکا آلبا

جسیکا آلبا، بازیگر سینما بوده و شعار آن ( با دوستات ورزش کن) است. اصولا افراد مشهور به ورزش و حفظ سلامتی و همچنین تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند، هنگامی که شما عادت به ورزش در صبح را نداشته باشید در هنگام عصر ورزش برایتان خسته کننده است. زیرا بعد از کار‌هایی که در طول روز انجام داده‌اید عصر توان ورزش کردن را ندارید. جسیکا آلبا برای این موضوع راه‌کاری یافت.

جسیکا از دوستان خود برای ورزش هنگام صبح همراهی خواست تا بتواند صبح بیدار شود و با اشتیاق به این قرار برود. با اینکه آلبا علاقه‌ای به ورزش ندارد اما آن را یکی از لازمه‌های زندگی خود می‌داند و دوستان آن در این راه او را تشویق می‌کنند. او هنگام صبح به همراه دوستانش به ورزش یوگا و انواع دیگر ورزش می‌پردازد.

عادت‌های صبحگاهی سلبریتی‌های معروف

عادت صبحگاهی جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون، بازیگر سینما که شعار آن ( صبح زود از خواب بیدار شو) با این شعار به خوبی در میابید که جنیفر به مهم بودن کارهایی که در هنگام صبح انجام می‌شود اهمیت می‌دهد. اغلب اوقات در اینترنت و افراد موفق دیده‌اید که سحر خیزی در کار‌های آن‌ها الویت داشته است.

جنیفر آنیستون هم از آن دسته افراد موفق بوده که سحر‌خیزی از عادت‌های مهم زندگی آن است. او روز‌های کاری‌اش ساعت ۴:۳۰ از خواب بیدار شده و شروع به انجام برنامه صبحگاهی خود می‌کند. از جمله عادت صبحگاهی او:

  • شست‌وشوی صورت با مواد شوینده مراقبتی
  • انجام مدیتیشن
  • خوردن آب ولرم با لیمو ترش بعد از گذشت بیست دقیقه از مدیتیشن

این سحر‌خیزی در زندگی جنیفر آنیستون باعث شده است که به تمام کار‌ها و هدف‌هایش برسد. او روزخود را زودتر شروع کرده و تا اغاز زمان کاری، به کار‌های شخصی خود رسیدگی می‌کند.

عادت‌های صبحگاهی سلبریتی‌های معروف

عادت صبحگاهی ریچارد براتون

ریچارد براتون، مدیر برنامه گروه ورجین بوده و شعار آن ( با خانواده‌ات بیشتر وقت بگذار) است، او تنها فرد سحر‌خیز در خانواده خود نیست. او روز خود را از ساعت پنج صبح آغاز کرده و شروع به ورزش روزانه خود می‌کند. بعد از ورزش وقت خود را به صرف صبحانه می‌گذارد و به گفته خود، بهترین قسمت صبح او بوده زیرا با خانواده‌اش وقت می‌گذراند.

 برای او فرقی ندارد چه برنامه و کاری در روز دارد. او هر روز این عادت صبحگاهی را انجام می‌دهد. ریچارد براتون می‌گوید هنگامی که صبح را در کنار خانواده آغاز می‌کند باعث می‌شود کار‌های آن روز روی نظم خاصی پیش برود. همچنین به گفته خود او، وقت گذارندن در کنار خانواده باعث از بین رفتن استرس و اضطراب شده، و سلامتی و طول عمر به او می‌دهد.

عادت‌های صبحگاهی سلبریتی‌های معروف

عادت صبحگاهی مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک بوده و شعار آن ( انتخاب‌هایت را محدود کن) است. خاصیت افراد این بوده که دوست دارن کار‌های متفاوتی را انجام دهند، اما هنگامی که صبح خود را برای تصمیم به انتخاب لباس و نوع صبحانه می‌گذرانید، وقت شما محدود می‌شود. به همین دلیل افراد موفق سعی کرده‌اند انتخاب هایشان را محدود کنند تا از زمانشان به خوبی استفاده کنند.

یکی از عادت‌هایی که مارک زاکربرگ دارد این بوده که او به گفته خود حدود بیست تی‌شرت خاکستری رنگ دارد تا هنگام انتخاب لباس وقت زیادی را از دست ندهد. این ‌کار باعث شده تا دچار سردرگمی برای انتخاب لباس نشود و وقت بیشتری برای کارش داشته باشد.

عادت‌های صبحگاهی سلبریتی‌های معروف

عادت‌ صبحگاهی کیت هادسون

کیت هادسون، بازیگر سینما بوده و شعار آن ( صورتت را در یک کاسه آب و یخ فرو ببر) است.  کیت معمولا روز خود را با فرو بردن صورت در یک کاسه آب و یخ آغاز می‌کند، او این‌کار را از میکاپ آرتیست که با او همکاری می‌کند یاد گرفته و خود میکاپ آرتیست نیز همین کار را کرده است. کیت هادیون در کاسه‌ای آب و یخ ریخته و صورت خود را بعد از بیداری درون آن می‌برد و تا جایی که امکان داشته باشه نگه می‌دارد. او می‌گوید این ‌کار باعث از بین رفتن خواب‌آلودگی و کسلی می‌شود و باعث صاف و درخشان‌تر شدن هر چه بیشتر صورت خود شده است.

عادت‌های صبحگاهی سلبریتی‌های معروف

عادت صبحگاهی اپرا وینفری

اپرا وینفری، مجری تلویزیون بوده و شعار آن ( مدیتیشن کن) است. به گفته صاحب نظران مدیتیشن بسیار مفید و خوب بوده، این کار آرامش روان، کاهش استرس، خلاقیت، سلامتی را به دنبال دارد. مزایای مدیتیشن آنقدر زیاد بوده که اپرا وینفری آن را جزو عادت‌های صبحگاهی خود قرار داده است.

اپرا وینفری آغاز صبح خود را با بیست دقیقه مدیتیشن نشسته شروع  می‌کند، به گفته خود او مدیتیشن باعث شده احساس رضایت و شادی داشته باشد. حتی زمانی که عجله هم داشته باشد حداقل ده تا دوازده دقیقه حتما مدیتیشن خود را انجام می‌دهد، او مدیتیشن را دو بار در روز تکرار می‌کند.

عادت‌های صبحگاهی سلبریتی‌های معروف

عادت صبحگاهی باراک اوباما

باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا بوده و شعار آن ( قهوه نخور) است. شاید از نظر خیلی از افراد اینکه در این  دوران، عقیده قهوه نخوردن باراک اوباما عجیب باشد. کلا بدن اوباما با قهوه غریبه بوده و او سعی می‌کند با آب، بدنش را تطبیق دهد و سوخت و ساز آن را زیاد کند. در پی این قهوه نخورن او سعی دارد با آب پرتقال و قهوه سبز و مقدار زیاد آب، این نبود قهوه را در بدن خود کنترل کند.

باراک اوباما در عادت صبحگاهی خود دو اصل را هیچ وقت فراموش نمی‌کند: همیشه ورزش من و صبحانه بخور. این‌طور که مشخص است نخوردن قهوه هیچ تاثیری روی آن نگذاشته، و انرژی آن زیاد است. باراک اوباما عادت دارد ساعت ۵ بخوابد و صبح بالافاصله از بیدار شدن به ورزش قدرتی و هوازی بپردازد.

عادت‌های صبحگاهی سلبریتی‌های معروف

کلام آخر

به نظر برخی افراد گویی سلبریتی‌ها در دنیای دیگری زندگی می‌کنند، اما شاید دانستن عادت‌های این سلبریتی‌ها باعث شود تغییر در زندگی افراد ایجاد شود. درست است که برخی از عادت‌های این سلبریتی‌ها عجیب باشد اما همین کار‌ها برایشان اصلی مهم در موفق شدن بوده است و می‌توان دید که با اصول و روشی که دارند هر روز در حال کسب موفقیت و ارتقا جایگاه هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سلبریتی ها
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
2
3
اینجور معلومه خدا این بازیگرها رو طور دیگر خلق کرده ماهم بازیچه دست اینها هستیم نخیر همشون یه ...منتها ما اونها را بزرگ کردیم اکثرشان هم با دردهای ناشناخته دست و پنجه نرم می کنن با دارو وارایش ظاهری ودرون تهی زندگی می کنن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان