تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۵ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

معرفی داستان و بازیگران رئالیتی شو پدر خوانده

سریال پدرخواننده که ادامه شب‌های مافیایی است یک رئالیتی شو به کارگردانی سعید ابوطالب است، که به تازگی از شبکه نمایش خانگی عرضه شده است. در این مقاله قصد داریم نحوه بازی و بازیگرانی که در این مسابقه شرکت کرده اند را به شما کامل معرفی کنیم.

معرفی رئالیتی شو پدر خواننده

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: رئالیتی شو پدرخوانده محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران می‌باشد که توسط سعید ابوطالب تهیه کنندگی و کارگردانی شده است. این مجموعه در سری‌های قبل با نام شب‌های مافیا شناخته می‌شد و توانست در چند فصل با کمک تبلیغات فراوان و کیفیت ساخت خود به محبوبیت خوبی دست پیدا کند تا حدی که اکنون این سریال با نام جدید مجددا وارد بازار شبکه نمایش خانگی شده است. این برنامه رئالیتی شو اولین مجموعه‌ای می‌باشد که توانسته است به حد از محبوبیت در شبکه نمایش خانگی دست پیدا کند.

به گزارش رویداد ۲۴؛ در سری قبل این رئالیتی شو، یعنی شب‌های مافیایی حواشی پیرامون شب فینال به وجود آمد که تعدادی از بازیگران به تقلب علنی توسط برخی از دیگر بازیگران صورت گرفته است و هیچ یک از عوامل شب‌های مافیا نسبت به این حواشی و نقد‌های بازیکنان به وجود تلقب واکنشی نشان نداده و تنها به یک قول بسنده کرده که در فصل بعدی تمهیدات بیشتری اعمال خواهد شد تا از تقلب برخی بازیکنان جلوگیری شود.

معرفی داستان و بازیگران رئالیتی شو پدر خواننده

معرفی شخصیت‌های بازی پدرخواننده

بازی پدر خواننده را می‌توان به سه دسته کلی تقسیم کرد، گروه اول مافیا هستند که در نقش‌های پدرخوانده، ماتادور، ساول گودمن به ایفای نقش خود میپردازند، گروه دوم را شهروندان بازی میکنند که با نقش‌های کنستانتین، لئون حرفه‌ای، همشهری کین، دکتر واتسون شناخته می‌شوند و در آخر نقش مستقل بازی نوستراداموس بازی می‌کند.

آموزش کامل نحوه بازی پدر خواننده

از آغاز هر روز گرداننده به اختیار خود به بازیکنان نوبت می‌دهد تا حداکثر یک دقیقه به گفتگو بپردازند. هرشرکت کننده، می‌تواند نیمی از زمان خود را در قالب چالش به یکی دیگر از بازیکنان اختصاص دهد تا به جای اون صحبت کند. هرکس تنها یکبار میتواند چالش بگیرد روز‌ها همه نقش شهروند را بازی میکنند و در فرایند اتهام زنی دفاع و رای گیری تلاش میکنند اعضای تیم مافیا را کشف و با اکثریت آرا از شهر خارج کنند. در زمان گفتگو بازیکنان دیگر در سکوت کامل میتوانند با علامت دست تائید یا عدم تائید خود را نشان دهند.

به گزارش رویداد ۲۴؛ در گفتگو هرکس میتواند دیگران را به مافیا بودن متهم کند یا به شهروند بودن اتهام را از آنان سلب کند، اما هیچ کس حق ندارد به نقش و توانایی‌های شب خود به. مستقیم اشاره کند و یا درباره نقش خود بلوف بزند اطلاق به نقش‌ها و اتفاقات شب ممنوع است و تنها اشاره به هر روز پس از گفتگو با رای گیری مرحله اول بازیکنانی که بیشترین رای اتهام نصف) – گرد به سمت پایین را دریافت کرده اند به دفاع میروند و از خود در برابر اتهامات دفاع میکنند.

با رای گیری مرحله دوم که در روز و در برابر انظار همه بازیکنان اجرا میگردد با اکثریت نسبی فردی که بیشترین رای را آورده از شهر اخراج میشود. اگر تنها یک نفر به دفاع، برسد با اکثریت نسبی آرا خارج خواهد شد. اما اگر دو نفر و بیشتر به دفاع بیایند تعداد بیشتری رای بیاورد از بازی خارج میشود مگر همه آنان صفر رای بیاورند؛ در بازی خواهند نشست.

اگر تعداد رای دور دوم دو نفر یکسان و بیشتر از صفر باشد. قرعه مرگ بازیکن اخراجی را تعیین میکند تعداد رای دادن به افراد حتی در دور دوم آزاد است. افرادی که در دفاع هستند نیز میتوانند رای بدهند زمان دفاع محدودیتی ندارد. در این بازی بازیکنان اخراجی همچنان در جریان بازی بوده و از بازی خارج نمیشوند توانایی هایشان را با خود بهمراه دارند و ممکن است توسط کنستانتین به جریان بازی بازگردند مگر بازیکنانی که نقششان افشا شده باشد! در پایان رای گیری هر روز بازیکن اخراجی از بین پنج کارت حرکت اخر یک کارت را به طور تصادفی انتخاب میکند. بازیکنی که رای خروج آورده است امکان صحبت (وصیت) ندارد و تنها باید به کارت حرکت اخر خود اکتفا کند کارت‌های حرکت آخر باید اجرا شوند.

معرفی داستان و بازیگران رئالیتی شو پدر خواننده

(اکت اجباریست) در ابتدای هر روز گرداننده برای استعلام نقش‌های خارج از بازی رای گیری می‌کند این رای گیری برای استعلام فقط ۲ بار در کل بازی ممکن است با نظر اکثریت بازیکنان گرداننده فقط ساید بازیکنان اخراجی را اعلام میکند – استعلام نوستراداموس مستقل خواهد بود. دوئل در این بازی دوئل توسط ۲ نفر در دفاع اجرا میشود. به این صورت که اگر دو نفر یا بیشتر به رای گیری دور دوم راه پیدا کرده باشند میتوانند به جای دفاع از خود به مدت سه دقیقه به صورت پرسش و پاسخ‌های ۳۰ ثانیه‌ای یکدیگر را به چالش بکشند به امید انکه شهروندان از میان آنان مافیا را پیدا کند.

به گزارش رویداد ۲۴؛ سرشماری تعداد بازیکنان باقیمانده در بازی در ابتدای روز انجام میشود. یعنی اگر در پایان رای گیری و خروج بازیکنی تعداد شهروندان و مافیا‌ها برابر شود بازی ادامه پیدا کرده و شب را میگذرانند، زیرا اتفاقات شب بسیار تاثیر گذار خواهد بود. صبح گرداننده در صورت برد مافیا‌ها و یا شهروندان بازی را پایان می‌دهد. شرط برد تیم مافیا برابر بودن آنان با مابقی بازیکنان است یعنی مافیا‌ها در بازی باید دقیقا نیمی از بازیکنان داخل بازی را تشکیل دهند. تاریخ پخش برنامه پدرخوانده این رئالیتی شو قرار است که از تاریخ ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی منتشر شود و هر هفته روز‌های دوشنبه قسمت جدید آن در سایت جهت دانلود در دسترس خواهد بود.

معرفی بازیگران سریال پدر خواننده

در رئالیتی شو پدر خواننده بازیگرانی نظیر ترلان پروانه، پژمان بازغی، حدیث میرامینی، محمد نادری، شیدا یوسفی، میثم درویشان پور، معین زندی، مجید واشقانی، حسین سلیمانی، سیروس همتی، السا فیروزآذر، کیمیا باباییان، باربد بابایی، ایمان صفا، مریم مومن، امیرعلی نبویان، مجتبی پوربخش، سپند امیرسلیمانی، علی صالحی، امیرحسین مدرس، ارسلان قاسمی، بهاره افشاری، بامیر کربلایی ایفای نقش کرده‌اند.

معرفی داستان و بازیگران رئالیتی شو پدر خواننده

عوامل سازنده سریال پدر خواننده

  • کارگردان: سعید ابوطالب
  • انتخاب هنرپیشگان: عرفان حسینی
  • سرپرست گروه طراحی بازی: مرتضی ابوطالب
  • برنامه ریز: رویا عطارزاده
  • طراح دکور و حنه: یاسر سنایی
  • مدیر تصویربرداری: شهرام رحیمی مدیر
  • صدابرداری: میثم حسنلو
  • طراح لباس: سروناز امیدی
  • تدوین: سیامک مهماندوست
  • مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
0
0
عالی بود چقدر زود تموم شد
نظرات شما
پیشخوان