تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
به سود تراکتور و شاید استقلال؛

بدترین حکم ممکن برای کاوه رضایی!

کمیته تعیین وضعیت حکم نهایی خود در پرونده جنجالی کاوه رضایی را صادر کرد و فسخ او با تراکتور را غیرقانونی دانست.

بدترین حکم ممکن برای کاوه رضایی!

رویداد۲۴به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهمترین پرونده‌های پنجره زمستانی نقل و انتقالات، پرونده فسخ قرارداد کاوه رضایی بود که علاوه بر باشگاه تراکتور و این بازیکن، یک طرف دیگر هم داشت: استقلال. آبی‌ها که در ابتدای فصل با کاوه قرارداد بسته بودند، توافق کردند که در صورت عدم جذب کاوه رضایی در نیم فصل در صورت آمادگی او، ۱۰ میلیارد تومان به این بازیکن غرامت بدهند و در غیر این صورت ۱۰ میلیارد تومان از او غرامت بگیرند.

حالا با صدور حکم کمیته تعیین وضعیت مشخص شده که فسخ قرارداد رضایی با باشگاه تراکتور غیرقانونی است و این مهاجم نمی‌تواند به تیم جدید، از جمله استقلال، برود؛ بنابراین درخواست غرامت او از استقلال نیز منتفی است و حالا باشگاه استقلال می‌تواند مدعی دریافت ده‌میلیارد تومان شود.

از سوی دیگر حالا تصمیم‌گیرنده نهایی در مورد این مهاجم باتجربه، مدیران باشگاه تراکتور خواهند بود که پیش از این به رضایی بابت فسخ یک‌طرفه قرارداد هشدار داده بودند، اما این مهاجم بی‌اعتنا به اظهارات مدیران باشگاه، قراردادش را یک‌طرفه فسخ کرد تا پرونده به کمیته تعیین وضعیت برود.

اگرچه او حالا به صورت قانونی بازیکن تراکتور شناخته می‌شود، اما باتوجه به سابقه برخورد‌های مربیان خارجی با چنین مواردی، شاید کاوه شانس چندانی برای قرارگیری در پازل تاکتیکی تیم خمس را نداشته باشد و باید دید که این سرمربی چه تصمیمی در مورد رضایی خواهد گرفت.

بعد از این برتری حقوقی به سود تراکتور، حالا باید منتظر مذاکرات کاوه رضایی با مدیران باشگاه ماند و دید که چه سرانجامی در انتظار مهاجم سابق تیم ملی ایران خواهد بود، اما در نهایت این تراکتور خواهد بود که سرنوشت این بازیکن را تعیین می‌کند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کاوه رضایی
نظرات شما
پیشخوان