تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

دلیل افزایش هزینه صدور کارت سوخت

محمد صادقی اظهار داشت: خرید تراشه، شخصی سازی کارت سوخت و تولید آن هزینه دارد که از مردم دریافت می‌شود.

علت افزایش هزینه صدور کارت سوخت

رویداد۲۴ محمد صادقی درباره علت افزایش هزینه صدور کارت‌های سوخت المثنی توضیح داد: طبق قیمت گذاری که در سال ۱۳۹۰ انجام شد، هزینه صدور کارت سوخت ۱۰ هزار تومان بود و در این مدت، هیچگونه افزایشی روی کارت سوخت اتفاق نیفتاده بود. ­وی افزود: افزایش قیمتی که اخیرا برای صدور کارت سوخت محاسبه شده، فقط مربوط به هزینه خرید و تولید آن می‌شود و سایر هزینه‌ها را روی آن اعمال نکرده ایم.


بیشتر بخوانید: استفاده از «کارت سوخت شخصی» از سال آینده الزامی می‌شود


­این مقام مسئول با توصیه به مردم که دقت کنند تا کارت سوختشان گم نشود، ­اظهار کرد: در واقع خرید تراشه، شخصی سازی کارت سوخت و تولید آن هزینه دارد که از مردم دریافت می‌شود. حتی پست کردن کارت سوخت نیز هزینه دارد و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، به عنوان متولی صدور کارت سوخت، هزینه‌ای که از مردم دریافت می‌کند را بین دستگاه‌های خدمت دهنده در این حوزه مثل شرکت توسعه ناجی و پست و تولیدکننده کارت سوخت، توزیع می‌کند.

 

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت بنزین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
سیدصادق بکاء
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
0
0
از آبانماه ماشین r3 صفر کیلومتر تحویل گرفته ام ولی هنوز کارت سوختش را دریافت ننموده ام ودر تماسهای تلفنی جز سر کار رفتن وصرف زمان وهزینه پشت خطی جوابی عاید نشده است شرعا وعرفا این کار قباحت دارد زمان بندی تقریبی آماده شدن آسانترین راه پا
سخگویی است که متاسفانه دست اندر کاران آن راهم دریغ میکنندوهمچون افراد مغرور وخود پسندارباب رجوع را سر گردان میکنند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان