تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

چگونه اکانت اینستاگرام غیرفعال، هک یا حذف شده را بازگردانیم؟

در این مطلب به آموزش بازگرداندن اکانت اینستاگرام در صورت غیرفعال شدن، هک شدن یا حذف شدن خواهیم پرداخت.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را در صورت غیرفعال شدن، هک شدن یا حذف شدن بازگردانیم؟

رویداد۲۴  حسین فلاحی: اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در جهان است و از دست دادن دسترسی به حساب کاربری می‌تواند یک سناریوی کابوس‌وار برای بسیاری از کاربران باشد. جدا شدن از دوستان و جامعه یک طرف قضیه است. در طرف دیگر از دست دادن چندین سال عکس و ویدیو در یک کلام خاطرات است که می‌تواند ویرانگر باشد. خوشبختانه، خبر خوش این است که در بسیاری از موارد بازگرداندن حساب اینستاگرام چندان دشوار نیست. البته بسته به شرایط کاربر، بازیابی حساب ممکن است چند روز یا چند هفته طول بکشد. برای کمک به این فرآیند، ما این راهنمای مفید را برای بازگرداندن حساب اینستاگرام غیرفعال، هک شده یا حذف شده گردآوری کرده‌ایم.

برای بازیابی اکانت اینستاگرام از کار افتاده، باید درخواست تجدیدنظر را مستقیماً به اینستاگرام ارسال کنید و امیدوار باشید که جواب بگیرید. برای بازیابی اکانت اینستاگرام هک شده، می‌توانید با ارسال کدی به گوشی خود دوباره دسترسی پیدا کنید یا می‌توانید هک را به اینستاگرام گزارش دهید و برای بازیابی حساب خود درخواست کمک کنید.

چرا اکانت اینستاگرام من غیر فعال شد؟

دلایل زیادی برای غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام وجود دارد و اغلب بدون هیچ هشداری این اتفاق ممکن است رخ دهد.  حساب کاربری شما غیرفعال شده است، زیرا دفعه بعد که سعی می‌کنید وارد اکانت خود شوید، اینستاگرام با یک پیام آن را به شما اطلاع می‌دهد. توجه داشته باشید که این به معنای نداشتن رمز عبور/نام کاربری صحیح برای حساب کاربری شما («گذرواژه یا نام کاربری نادرست») نیست. در این صورت، با وارد کردن آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود و بازنشانی رمز عبور باید این مشکل در چند دقیقه برطرف شود، مگر اینکه هک شده باشید که در یک لحظه به آن خواهیم رسید.

اینستاگرام راهنمایی دقیقی برای علت غیرفعال شدن حساب‌ها ارائه نمی‌کند، اما می‌گوید که ناشی از نقض دستورالعمل‌های انجمن یا شرایط استفاده است. به طور کلی، مواردی مانند فعالیت‌های غیرقانونی، سخنان نفرت‌انگیز، برهنگی و خشونت تصویری زمینه‌ای منجر به بسته شدن حساب می شوند. استفاده از برنامه های شخص ثالث نیز ممنوع است و حساب شما را غیرفعال می کند. تکرار تخلف همچنین ممکن است منجر به حذف حساب های شما برای همیشه و بدون هیچ‌گونه رجوعی شود.

خبر خوب این است که اگر اکانت اینستاگرام به اشتباه غیرفعال شده باشد، بازگرداندن آن چندان پیچیده نیست. ممکن است چند روز طول بکشد، اما این در مقایسه با ماه‌ها یا سال‌ها عکس‌های موجود در حساب شما چیزی نیست.

چگونه اکانت اینستاگرام غیر فعال شده را برگردانیم؟

هنگامی که پیام اکانت غیرفعال را دریافت می کنید، اولین چیزی که برنامه از شما درخواست می کند «بیشتر بدانید» است. این کار کم و بیش شما را در روند بازگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام تان راهنمایی می کند، اگرچه چند ترفند دیگر وجود دارد که ما در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

دستورهای موجود در برنامه را اجرا کنید، اما به خاطر داشته باشید که برای بازیابی اکانت اینستاگرام خود، باید مراحل تجدیدنظر را پشت سر بگذارید. تنها راه این است که به اشتباه غیرفعال شده باشد. باید بدانید گفتن متاسفم برای زیر پا گذاشتن قوانین و قول دادن در مورد اینکه دیگر این کار را انجام نخواهید داد ندهید باعث برگرداندن آن نمی‌شود.

مکان دیگری که می توانید درخواست تجدید نظر ارسال کنید، صفحه تماس رسمی است. فیلدهای مورد نیاز را پر کنید و روی ارسال کلیک کنید تا پرونده شما بررسی شود. باز هم از عذرخواهی بپرهیزید، زیرا این بدان معناست که شما مقصر بوده‌اید. ممکن است در مرحله‌ای از فرآیند از شما خواسته شود که یک سلفی به عنوان تأیید صحت ارسال کنید.


بیشتر بخوانید: آموزش ساده پست گذاشتن در اینستاگرام 


می‌توانید روند تجدیدنظر را هر چند وقت یکبار تکرار کنید تا زمانی که پاسخ مناسب را دریافت کنید. با فرض اینکه شما عمداً هیچ قانونی را زیر پا نگذاشته اید، دریافت پاسخ نباید بیش از چند روز طول بکشد. از پایداری نترسید و در نهایت ممکن است خوش شانس باشید. با این حال، توجه داشته باشید که این روند ممکن است زمان زیادی به طول بینجامد. اگر می‌خواهید بلافاصله به «گرام» بازگردید، بهتر است یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

برای فعالسازی مجدد اکانت اینستاگرام

چند سال پیش، اینستاگرام گزینه غیرفعال کردن موقت حساب را در زمانی که کاربر نیاز به استراحت از این  پلت فرم رسانه های اجتماعی را داشت  اضافه کرد. شما فقط می توانید این کار را از طریق یک مرورگر تلفن همراه یا رایانه (نه برنامه) انجام دهید، اما تمام محتوای شما حذف می شود و به نظر می رسد که حساب حذف شده است.

خوشبختانه، بازگرداندن حساب غیرفعال شده اینستاگرام آسان است. کافی است دوباره در هر دستگاهی وارد شوید و حساب شما به طور خودکار دوباره فعال می شود. بسته به مدت زمانی که دور بوده اید، ممکن است لازم باشد با شرایط و ضوابط جدیدی که از زمانی که ترک کرده اید موافقت کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام هک شده را برگردانیم؟

حساب‌های اینستاگرام یکی از هدف های مکرر هکرها به شمار می رود. این اهداف می‌توانند دسترسی به حساب‌های خصوصی، تلاش برای فروش نام کاربری شما، یا قصد سرقت اطلاعات شخصی شما برای سایر اقدامات شرورانه باشند. بنابراین، محافظت از گوشی شما باید همیشه در اولویت باشد. اگر مشکوک هستید اکانت اینستاگرام شما هک شده است، باید در اسرع وقت اقدام کنید. هرچه هکرها مدت بیشتری به حساب شما دسترسی داشته باشند، آسیب بیشتری به حریم خصوصی و اعتبار آنلاین شما وارد می کنند.

برای بازگرداندن کنترل حساب اینستاگرام خود ابتدا چه کاری باید انجام دهید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که ایمیلی از اینستاگرام مبنی بر تغییر ایمیل مرتبط با حساب کاربری شما بررسی کنید. این ساده ترین راه برای هکرها برای کنترل حساب شما است. با این حال، اگر بتوانید ایمیل را پیدا کنید، می‌توانید فوراً عمل را معکوس کنید.

اگر نمی‌توانید ایمیل را پیدا کنید، یک گزینه دیگر برای رفع آن قبل از اینکه خیلی دیر شود وجود دارد. شما می توانید به جای آدرس ایمیل هکر، یک لینک ورود به شماره تلفن خود را درخواست کنید. در صفحه ورود به سیستم، روی دریافت راهنمایی برای ورود به سیستم (در Android) ضربه بزنید یا رمز عبور را فراموش کرده اید؟ (در iOS). سپس می توانید شماره تلفن خود را وارد کنید تا یک لینک ورود موقت برای شما ارسال شود. دستورالعمل های موجود در آنجا را دنبال کنید تا دوباره دسترسی پیدا کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را در صورت غیرفعال شدن، هک شدن یا حذف شدن بازگردانیم؟

اگر با این کار دسترسی به حساب شما بازیابی شد، بلافاصله رمز عبور خود را تغییر دهید و دسترسی داده شده به هر برنامه شخص ثالث را لغو کنید. همچنین ممکن است متوجه شوید که اکنون چند حساب جدید را دنبال می کنید. تا زمانی که حساب شما ایمن نشده است نگران این موضوع نباشید. پس از ایمن کردن حساب خود، زمان زیادی خواهید داشت تا آنها را لغو دنبال کنید.

اگر همه این موارد با شکست روبه رو شد، همچنان می توانید حساب هک شده را گزارش دهید تا دوباره دسترسی پیدا کنید. این کار را با دنبال کردن مراحل زیر انجام دهید و باز هم از پایداری نترسید.

در صفحه ورود به سیستم، روی دریافت کمک برای ورود به سیستم (در Android) ضربه بزنید یا رمز عبور را فراموش کرده اید؟ (در iOS).
(فقط اندروید) نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کرده و روی Next ضربه بزنید.
روی کمک بیشتری نیاز دارید؟ و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

به عنوان بخشی از این فرآیند، شما باید عکسی از خودتان بفرستید که با یک کد امنیتی هویت خود را تأیید کنید. برای به حداقل رساندن احتمال هک شدن مجدد، احراز هویت دو مرحله ای را در اسرع وقت فعال کنید و تنظیمات حریم خصوصی خود را تغییر دهید.

آیا می توانم اکانت حذف شده اینستاگرام را برگردانم؟

اگر شما یا شخصی که اطلاعات ورود به سیستم شما را دارد اکانت اینستاگرام شما را حذف کرده باشد، نمی توانید آن را بازیابی کنید. به همین دلیل، باید در به اشتراک گذاری اطلاعات ورود به سیستم خود با دوستان و خانواده بسیار مراقب باشید. اگر ایمیلی در مورد فعالیت مشکوک دریافت کردید، آن را بسیار جدی بگیرید و رمز عبور خود را تغییر دهید.

اگرچه نمی توانید حساب حذف شده اینستاگرام را بازگردانید، اما می توانید با استفاده از همان آدرس ایمیل یا شماره تلفن یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. شما نمی توانید از همان نام کاربری استفاده کنید. همچنین دنبال کننده گان یا تصاویر ارسال شده شما در اینستاگرام دیگر قابل بازیابی نخواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
0
0
فعالیت در اینستاگرام غیرقانونی هست و باید پیگرد قانونی داشته باشه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان