تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

رقم عجیب درآمد دولت رئیسی از اجرای مولدسازی

رییس کمیسیون عمران گفت: وزرا در مولدسازی با دولت همکاری نمی‌کنند، در حقیقت برخی وزرا فکر می‌کنند اگر امکاناتی را در اختیار پروسه مولدسازی قرار بدهند ریاست و مدیریتش تضعیف می‌شود و بعد‌ها از او انتقاد می‌کنند که این ساختمان یا امکانات در زمان شما از دست رفت.

رقم عجیب درآمد دولت رئیسی از اجرای مولدسازی
رویداد۲۴ محمدرضا رضایی کوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، درباره میزان عایدی دولت از مولدسازی گفت: هنوز مبلغ عایدی دولت از مولدسازی مشخص نشده، اما عایدی خیلی بیشتر از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است ۱۰۰ همت که اصلا پولی نیست البته در اینکه اصل مولدسازی می‌تواند به اقتصاد کشور کمک کند درست است.

به گزارش مُنیبان مهمترین بخش‌های این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

برخی از دستگاه‌ها از اینکه اموال خود را در اختیار پروسه مولدسازی قرار بدهند خودداری می‌کنند. به عبارت دیگر برخی از وزرا نگاه صنفی دارند و نگاه آن‌ها تنها به مجموعه خودشان است در صورتی که در مولدسازی هدف این است که از امکانات وضع موجود به نحو احسن استفاده کنیم. در حقیقت منظور از مولدسازی این نیست که زمین یا ساختمانی را بفروشیم و پول آن را در جای دیگر خرج کنیم.

باید مواردی نظیر ساختمان یا پروژه‌ها و هر چیزی که وجود دارد را وارد عرصه مولدسازی کرد و به این ترتیب به اقتصاد کشور کمک کرد. علی رغم اینکه برخی از دستگاه‌ها از اجرای قانون خودداری می‌کنند، اما اصل موضوع قابل قبول است و امیدوارم منابع به سمت گسترش زیرساخت‌ها و تولید در کشور به کار گرفته شوند.

وزرا در مولدسازی با دولت همکاری نمی‌کنند، در حقیقت برخی وزرا فکر می‌کنند اگر امکاناتی را در اختیار پروسه مولدسازی قرار بدهند ریاست و مدیریتش تضعیف می‌شود و بعد‌ها از او انتقاد می‌کنند که این ساختمان یا امکانات در زمان شما از دست رفت.

منبع: منیبان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
4
1
طرح مولدسازی خیلی طرح خوبیه. با قیمت بسیار مناسب زمین های ارزنده ای را می توان خرید و مرکز خرید برای فروش اقلام وارداتی مان احداث کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
1
6
اصلا بشه ۵۰۰ همت مشکل کشور ما با این سیستم حل نخواهد شد تنها راه حل استعفای همه مسئولان هست وانتخاب ازاد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان