تاریخ انتشار: ۲۱:۵۱ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۲

پرطرفدارترین تورهای تابستانی

محبوب ترین سفرهای تابستانی کدامند؟ برای رزرو تورهای تابستانی چه باید کرد؟ با ما همراه باشید تا برخی پرطرفدارترین تورهای تابستانی در میان گردشگران را بررسی کنیم.

پرطرفدارترین تورهای تابستانی

رویداد۲۴ تابستان بهترین زمان برای سفر است. از آب و هوای عالی ساحل گرفته تا تعطیلی مدارس، همه چیز به یک سفر شگفت انگیز کمک می کند. اما محبوب ترین سفرهای تابستانی کدامند؟ برای رزرو تور و بهترین مقصد سفر ، باید درباره تورها و مقاصد محبوب بدانید. با ما همراه باشید تا برخی پرطرفدارترین تورهای تابستانی در میان گردشگران را بررسی کنیم.

سفر به استانبول سفر به شهری میان دو قاره

پرطرفدارترین تورهای تابستانی

تور استانبول سفری به یکی از جذاب ترین شهرهای جهان است، شهری که بازدیدکنندگان می توانند ترکیبی بی نظیر از تاریخ، فرهنگ و سرزندگی را ببینند. در سفر به این شهر با تماشای ترکیب ساختمان های قدیمی و سازه های مدرن که منعکس کننده گذشته غنی و داستانی شهر هستند شگفت زده خواهید شد. مسجد آبی معروف شهر و ایاصوفیه، با کاشی کاری‌های پیچیده، گنبدها و طاق‌هایشان، گواه میراث قرن‌ها اسلامی و مسیحی شهر هستند و هر دو مکان‌هایی هستند که باید از آن دیدن کرد.

اما استانبول فقط یک مقصد تاریخی نیست. این شهر همچنین به دلیل فرهنگ پر جنب و جوشش با بازارهای شلوغ، چایخانه های سنتی و سرگرمی های خیابانی شناخته شده است. غذاهای استانبولی نیز ترکیبی لذیذ از غذاهای ترکی و بین المللی است که در رستوران ها موجود است. استانبول همچنین فرصت های زیادی را برای کشف زیبایی های طبیعی شهر با سفرهای قایق در تنگه بسفر و پیاده روی در جنگل های اطراف ارائه می دهد.

سفر به کوش آداسی

پرطرفدارترین تورهای تابستانی

در سواحل دریای اژه در ترکیه، کوش آداسی شهری جذاب با محیط طبیعی خیره کننده است. آب‌های شفاف کوش آداسی و همچنین بناهای تاریخی، بازارهای معمولی و مساجد آن، همگی مورد توجه گردشگران از سراسر جهان قرار گرفته است. شهر باستانی افسوس، که زمانی یکی از بزرگترین شهرهای امپراتوری روم بود، یکی از جاذبه های اصلی کوش آداسی است. بازدیدکنندگان می‌توانند در همان خیابان‌هایی قدم بزنند که یونانیان و رومی‌های باستان در آن قدم می‌زنند و از خرابه‌های زیبای حفاظت‌شده، که شامل کتابخانه معروف سلسوس و معبد آرتمیس می‌شود، بازدید کنند. کوش آداسی علاوه بر تاریخ و فرهنگ خود، به خاطر غذاهای لذیذش نیز شهرت دارد. رستوران های ترکی این منطقه انواع غذاها از جمله باقلوای شیرین، مزه خوش طعم و کباب های آبدار را سرو می کنند.


بیشتر بخوانید: بهترین هتل‌های آنتالیا برای سفر در تابستان


سفر به روسیه شهر تزارها

پرطرفدارترین تورهای تابستانی

تور روسیه یکی از پرطرفدارترین سفرها در بین گردشگران ایرانی است. در تاریخ معاصر ایران نام روسیه با نام کشور ما در هم آمیخته است و اکنون این کشور بزرگ را کشور و دوست و همسایه می نامند. روسیه کشوری بسیار بزرگ است و هر ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان برای دیدن جاذبه های تاریخی، معماری منحصر به فرد و موزه های معروف این کشور سفر به روسیه را انتخاب می کنند.

برای گردشگران ایرانی، تور روسیه یک مزیت دیگر نیز دارد و آن این است که گرفتن ویزای این کشور برای ایرانی ها سخت نیست. روسیه کشوری با کاخ ها، موزه ها و مناطق تاریخی بسیار جذاب است. هر شهر روسیه تاریخ منحصر به فرد خود را دارد و با قدم زدن در کوچه ها و خیابان های آن می توانید با صفحه ای از تاریخ هر شهر را آشنا شوید. مسکو، سنت پترزبورگ، ارمیتاژ، کاخ کرملین و بسیاری از شهرها و ساختمان های دیگر در این کشور، آن را به مقصدی جذاب برای سفر تبدیل کرده اند.

تاریخ و ادبیات روسیه در سراسر جهان شناخته شده است. بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین نویسندگان مدرن در این سرزمین زندگی کرده‌اند. برای کسانی که قدردان ادبیات، هنر، تاریخ و فرهنگ هستند، بازدید از روسیه بدون شک می تواند یک انتخاب فوق العاده باشد.

سفر به گرجستان، سفر به کشوری چهار فصل

پرطرفدارترین تورهای تابستانی

یکی از بهترین انتخاب ها برای ایرانی ها تور گرجستان است که در همین نزدیکی است، چیزی برای هر سلیقه ای دارد، از دامنه های سرسبز و یخچال های دائمی گرفته تا مناطق ساحلی که تبدیل به مکانی محبوب برای اسکی در زمستان و شنا در تابستان شده است. . با فرا رسیدن تابستان، گردشگران گرجستانی به دو گروه تقسیم می‌شوند: علاقمندان به ساحل که از باتومی بازدید می‌کنند و بازدیدکنندگان تابستانی که به مناطق خنک‌تر در دشت‌ها و دامنه‌های قفقاز می‌روند.

محبوب ترین مقصد توریستی ساحلی در گرجستان، شهر ساحلی باتومی است که در منطقه آجارا واقع شده است. با این حال، اگر به دنبال مکان خلوت‌تری هستید، شهرهای نزدیک مانند Kebulti همان ساحل را با امکانات و ویژگی‌های کمتر ارائه می‌دهند اما اغلب این مکان ها زیرساخت توریستی ندارند. شما می توانید در سواحل ماسه سیاه و معروف درمانی باتومی در حین تعطیلات در آنجا استراحت کنید و یا می توانید در استراحتگاه های ساحلی اقامت داشته باشید. این سواحل علاوه بر امکان شنای ایمن، قایق سواری، جت اسکی و تیراندازی را نیز ارائه می دهد. خوشبختانه قسمت جلویی ساحل کم عمق تر است و به بچه ها اجازه می دهد بدون ترس شنا کنند. همچنین در باتومی انواع فعالیت های شبانه وجود دارد که چنان شما را سرگرم می کند که گذر زمان را احساس نخواهید کرد. 

سفر به دبی، سفری به دل کویر

پرطرفدارترین تورهای تابستانی

تور دبی  سفری به قلب تجمل و نوآوری مدرن است، جایی که بازدیدکنندگان می توانند شهری را تجربه کنند که فرهنگ سنتی عربی را با فناوری ترکیب می کند. بازدیدکنندگان از این شهر می توانند از مناظر خیره کننده برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان لذت ببرند، یا از جزایر مصنوعی و هتل های لوکسی که در ساحل پراکنده اند، شگفت زده شوند. اما دبی چیزی بیش از یک شهر آسمان خراش ها است. این نشان دهنده میراث غنی عربی شهر است. موزه دبی، که در قلعه تاریخی الفهیدی قرار دارد، بینشی از گذشته این شهر ارائه می‌دهد و برای کسانی که می‌خواهند طعم فرهنگ اصیل عربی را بچشند، از بازارهای سنتی ادویه و طلا دیدن کنند.

یکی دیگر از جاذبه های تور دبی برای گردشگران ایرانی، مراکز خرید مجلل و پر زرق و برق است که می توانید بهترین برندهای دنیا را در آنها پیدا کنید. در مراکز خرید دبی می توانید طلا، جواهرات و حتی الماس و همچنین محصولات با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب تر از سایر نقاط جهان پیدا کنید. این تور دبی را به یکی از پرطرفدارترین تورها در بین تاجران و گردشگران اقتصادی تبدیل کرده است.

کلام آخر

با همه‌ی این توضیحات، شما می‌توانید برای آشنایی بهتر و یا مشاوره‌ی خرید تور ، با شماره 02145128 تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره‌ی کارشناس‌ها و متخصصان گردشگری آژانس مسافرتی آرزوی سفر پارسیان استفاده کنید و بهترین تورها را با هزینه‌ای مناسب برای تعطیلات تابستانی خریداری کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار مهم
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان