تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

سخنگوی دولت: دولت قصد تغییر در حوزه وزارت صمت ندارد

سخنگوی دولت گفت: اسامی ابر بدهکاران بانکی و نیز میزان تسهیلات دریافتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد و این اقدام در راستای ایجاد شفافیت است که استمرار خواهد داشت.

 سخنگوی دولت: دولت قصد تغییر در حوزه وزارت صمت ندارد

رویداد۲۴ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران یادآور شد: محور اصلی دیدار‌های رییس جمهوری در ماه مبارک رمضان در حوزه‌های اقتصادی و کار آفرینی و نخبگانی بوده است.

وی افزود: در حوزه تسهیلات در سال گذشته که حوزه دانش‌بنیان بود در سال ۱۴۰۱ جمعا به ۲ هزار و ۱۱۳ شرکت دانش‌بنیان، هزار و ۷۷۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که ۱۶۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: سفر استانی بعدی رییس جمهوری به مقصد استان خوزستان در انتهای هفته آینده برگزار خواهد شد.

سخنگوی دولت خبر داد: اسامی ابر بدهکاران بانکی و نیز میزان تسهیلات دریافتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد و این اقدام در راستای ایجاد شفافیت است که استمرار خواهد داشت.

دولت قصد هیچ گونه تغییری در حوزه وزارت صمت ندارد

وی درباره وزارت صمت گفت: بیشترین مورد بحث برانگیز در عملکرد وزارت صمت، حوزه خودرو است که یک بخش کوچکی از کل حوزه وزارت صمت است. وزارت صنعت، معدن و تجارت گستره بسیار زیادی از حوزه‌های فعالیت دارد که خودرو بخش کوچکی از آن محسوب می‌شود. نرخ رشد صنعت، تجارت و معدن در دور فاطمی‌امین رشد قابل توجهی داشته است. آمار‌های عملکردی در حوزه‌های مختلف وزارت صمت، قابل قبول است. دولت قصد هیچ گونه تغییری در حوزه وزارت صمت ندارد.

وی هم‌چنین خبر داد: شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم به پیشرفت ۶۰ درصدی رسیده است.

کم کاری نظام بانکی در طرح نهضت ملی مسکن

سخنگوی دولت با بیان این‌که «۷۱۱ هزار میلیارد ریال منابع و تسهیلات سال گذشته برای ساخت مسکن پرداخت شده است» گفت: پرداختی‌های سال گذشته با ۲۰ درصدی که هدفگذاری قانون بوده فاصله معنی داری دارد و نشان دهنده کم کاری نظام بانکی در طرح نهضت ملی مسکن است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سخنگوی دولت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
Gaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
تا در فکر یک کارمند خوردن و بدست آوردن مال غیر از حقوق باشد وزرای دولت هیچ کاری نمی‌توانند بکنند. ادارات از زمان احمدی نژاد یک تفکری در درونشان پیدا شد که هر گونه شده باید دنبال مال بود. چه حرام چه حلال. سیستم اداری ما آلوده شده و خود کارمندان دولت هم میدانند و با هم رقابت شدیدی دارند.وزیر فقط برای امضا کردن کارتابل پیش رویش هست و وقتی برای پاک کردن حرامیان نیست و نمی‌تواند .چون ادارات پر از سفارشی شده ها و نورچشمیهاست .فرقی هم نمیکند کدام وزارتخانه باشه.شاید این مطلب را کسی جدی نگیرد ولی تمرکز کردن به یک وزیر بسیار عبث و ناشدنیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
وزیر علوم دولت مثل کارمند میاد و میره ، چه حمایتی از تشکل های دانشجویی مصمم کرده ، کجای فضای سرد دانشجویی رو فعال کرده ، کجا حرکت تحولی انجام داده ، کسایی که میگن کار فرهنگی پلیسی نباشه پس وزیر علوم دولت در فرهنگ ایجابی کجاست؟
حرف دل همه مردم ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
کسانی که تاکنون در مورد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور هیچ کاری، اقدامی نکردند و سکوت اختیار کرده اند و برای آنها گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود
شاکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
اعتماد به دولت، مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس، حمایت از این خیانتکاران است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم از سال 1392 تاکنون ثابت کرده است که مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس نه تنها مسلمان نیستید و انسان نیستند و تاکنون بویی از انسانیت نبرده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
قیمت پراید همچنان نجومی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
مشکلات اصلی کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در زمان دولت محمود احمدی نژاد و هم خصوصی سازی شروع و آغاز شده است و در زمان دولت حسن روحانی ۱۰۰ درصد مشکلات افزایش یافته است و در زمان دولت ابراهیم رئیسی هم ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.
ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
سوال اینجاست که پس چرا مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات درسراسر کشور از دی ماه سال 1400 تاکنون در دولت، مجلس شورای اسلامی، سازمان بازرسی کل کشور وغیره بررسی و رسیدگی نشده است و همچنان نیز ادامه دارد.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان