تاریخ انتشار: ۲۱:۱۱ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

هم‌میهن: سخنان رهبری هشداری بود به نیروهای داخلی که می‌خواهند ایران را شریک جنگ غزه بدانند

روزنامه هم میهن نوشت: به نظر می‌رسد که سخنان مقام رهبری به‌طور ضمنی هشداری بود به نیرو‌هایی که در داخل کشور می‌خواهند از نمد این جنگ، کلاهی برای خود بسازند و خود را شریک ماجرا بدانند و حتی پای ایران را به معرکه‌ای که ناشی از اوضاع داخلی اراضی اشغالی است، باز کنند.

هم‌میهن: سخنان رهبری هشداری بود به نیروهای داخلی که می‌خواهند ایران را شریک جنگ غزه بدانند

رویداد۲۴ به گزارش هم میهن، جنگ غزه همه ناظران سیاسی و نظامی را از دو جهت شگفت‌زده کرد. اول، از جهت پنهان نگه‌داشتن آن و دوم، از جهت تنوع و ابعاد و بزرگی عملیات. به همین دلیل، پیشاپیش و فارغ از هر اتفاقی که در ادامه رخ دهد؛ اسرائیل و شخص نتانیاهو بازنده اصلی این رویداد معرفی شده است. دولت اسرائیل و همپیمانانش برای جبران این شکست سه محور تبلیغی را در پیش گرفته‌اند. اول، درباره مقصر بروز حادثه. دوم، مظلوم‌نمایی و سوم، متهم کردن کشورهای دیگر به دست داشتن در این جنگ است.

مقام رهبری در سخنان دیروز خود به هر سه مورد چنین پاسخ دادند: «عامل این بلای بزرگ عملکرد خود صهیونیست‌ها است؛ چراکه وقتی شما درنده‌خویی و وحشی‌گری را از حد می‌گذرانید، باید منتظر «طوفان» باشید... این مظلوم‌نمایی «صددرصد خلاف واقع و دروغ» است... کسانی که می‌گویند ضربه اخیر فلسطینی‌ها ناشی از غیرفلسطینی‌ها [از جمله ایران] است، ملت بزرگ فلسطین‌ را نشناخته‌اند و دست‌کم گرفته‌اند».

این روزنامه تاکید کرده است: به نظر می‌رسد که سخنان مقام رهبری به‌طور ضمنی هشداری بود به نیروهایی که در داخل کشور می‌خواهند از نمد این جنگ، کلاهی برای خود بسازند و خود را شریک ماجرا بدانند و حتی پای ایران را به معرکه‌ای که ناشی از اوضاع داخلی اراضی اشغالی است، باز کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اسرائیل ، فلسطین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
1
4
زید آبادی و کرباسچی ها کمتر زر بزنید ...
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان