تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲

شاهین مثل اف۱۶ روی مرغ فرود آمد +فیلم

فیلم دیدنی از مستند حیات وحش را ببینید که شاهین‌ چگونه شکار می‌کند. شاهین‌ها به دلیل قدرت و سرعتی که دارند به وحشت در حال پرواز در آسمان شهرت دارند.

فیلم مستند حیات وحش

رویداد۲۴ حسین فلاحی: شاهین‌ها به عنوان برترین شکارچیان اسلحه در آسمان در نظر گرفته می‌شوند و به درستی نیز چنین است. این پرنده با جثه متوسط ​​می تواند به سرعت کمی بیش از ۲۴۰ مایل در ساعت برسد! این پرنده معمولاً در مناطق باز زندگی می‌کند.

ممکن است آن‌ها را ببینید که روی صخره‌ها نشسته‌اند و بدنبال غذای بعدی خود هستند. مانند شیبا اینوس، شاهین‌ها در قرون وسطی و دوران رنسانس برای شکار مورد استفاده قرار می‌گرفتند. گفته شده است که بینایی این شکارچی هشت برابر بهتر از انسان است. آن‌ها می‌توانند طعمه خود را دو مایلی دورتر ببینند و سپس برای کشتن به سمت پایین حرکت کنند. شاهین‌ها از چنگال‌های تیز و بلند خود برای زخمی کردن و حمل طعمه خود از روی زمین استفاده می‌کنند. منقار بلند و قوی آن‌ها به راحتی می‌تواند گردن طعمه آن‌ها را بکوبد.


فیلمهای دیدنی از حیات وحش

فیلم سقوط مرگبار خرس از صخره هنگام شکار بچه بز کوهی

فیلم دیدنی جدال زرافه و شترمرغ

فیلم دیدنی برق گرفتگی وحشتناک تمساح پس از شکار مارماهی

فیلم نبرد تن به تن گله بوفالوها با گله شیرها


شاهین‌ها به عنوان یک حیوان درنده، موجودات سریعی هستند و این ویژگی آنها را به وحشت در حال پرواز آسمان تبدیل می‌کنند. آنها حیواناتی به کوچکی یک مارمولک یا هم اندازه آنها را شکار می‌کنند. با این حال، در این ویدئو، شاهین می‌دانست که نمی‌تواند با چند شیبا اینوس مبارزه کند و به اندازه کافی سریع نیست!
 
در این ویدئو، مالک به وضوح چندین شیبا اینو برای محافظت از دام‌های خود دارد. به عنوان صاحب جوجه ها، لازم است بدانید که آنها حیوانات طعمه آسانی هستند. اگر در روستا زندگی می‌کنید که برای این موجودات کوچک نوعی محافظت در نظر بگیرید. اگرچه شاهین شجاع و خشن است اما می‌داند که در برابر یک دسته شیبا اینو شانسی نخواهد داشت. مرغ واکنش نشان داد و می‌دانست که شیبا به نجات او خواهد آمد. شیبا اینو فورا از راه رسید و مرغ را از چنگ شاهین نجات داد.
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان