تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

هونگچی H۵ خودرو لوکس چینی در نمایشگاه اصفهان

گروه بهمن با برند بی‌ام‌کارز، سدان هانچی H۵ را از این شرکت در نمایشگاه اصفهان به نمایش عمومی درآورد.

معرفی هونگچی H5

رویداد۲۴ نمایشگاه خودرو اصفهان از امروز، ۱۶ آبان ماه با حضور خودروسازانی نظیر ایران خودرو دیزل، مدیران خودرو، گروه بهمن، آرین موتور، کرمان موتور، تیگارد موتور و... آغاز به کار کرده است و تا ۱۹ آبان ماه ادامه خواهد داشت. گروه بهمن نیز در این نمایشگاه با دست‌های پر کار و فعالیت، برای نخستین بار، محصول هانچی H۵ را در این رویداد خودرویی به نمایش عمومی درآورده است.

برند هونگچی کجایی است؟

هونگچی (Hongqi) نشان تجاری لوکس و پرچمدار شرکت فاو (FAW) است و از نظر کیفیت و سطح لوکس بودن در رده‌ی بالاتری نسبت به دیگر خودرو‌های چینی قرار می‌گیرد. فعالیت این برند در سال ۱۹۵۸ آغاز شد و همواره در راستای معرفی و تولید خودرو‌های لوکس و متمایز از سایر محصولات چینی فعالیت کرده است. نام "هونگچی" به معنای "پرچم سرخ" است و نمادی از افتخار و قدرت در فرهنگ چینی محسوب می‌شود.

معرفی هونگچی H۵

هونگچی H۵ خودرو لوکس چینی در نمایشگاه اصفهان

در نسل جدید هونگچی H۵، سبک طراحی به دیگر محصولات جدید این برند نزدیک شده است و یک هویت و زبان مشترک را ایجاد کرده است. این سبک طراحی در محصولات دیگر هونگچی مانند H۹ و LS۷ و قابل مشاهده است. در بخش جلوی خودرو، یک جلوپنجره بزرگ و کرومی وجود دارد و در کناره‌ها چراغ‌های تمام ال‌ای دی قرار گرفته‌اند تا به خودروی سدان چینی این حس سنگینی و تشریفاتی را بدهد. برند هونگچی همواره با نماد پرچم سرخ چین شناخته می‌شود و خطی قرمزرنگ در جلوی خودرو نیز همین نقش را در طراحی این خودروی مجلل چینی ایفا می‌کند.

هونگچی H۵ خودرو لوکس چینی در نمایشگاه اصفهان

در نمای عقب هونگچی H۵، یک اسپویلر یکپارچه با درِ صندوق عقب وجود دارد و چراغ‌های تمام ال‌ای دی به صورت پیوسته طراحی شده‌اند. این نوع طراحی چراغ‌های عقب که در چین بسیار رایج است، باعث می‌شود عرض خودرو به نظر بیشتر برسد و خودرو در ظاهر، پایدارتر به چشم آید. به طور کلی، سدان H۵ را در زمینه طراحی ظاهری می‌توان به عنوان یک خودروی به‌روز و با سبک و سیاق طراحی شرقی، به خصوص چینی، توصیف کرد.

داخل کابین هونگچی H۵ و امکانات

هونگچی H۵ خودرو لوکس چینی در نمایشگاه اصفهان

در سدان لوکس چینی H۵، داخل کابینه فضایی لوکس و در عین حال با کیفیت و مدرن را مشاهده می‌کنید. یک مانیتور عمودی وجود دارد که در همان نگاه اول توجه شما را جلب می‌کند و فضایی با پوشش چرم و متریال مرغوب اطراف شما را فرا می‌گیرد.

در این خودرو لوکس چینی، از امکاناتی همچون مانیتور عمودی، کلاستر دیجیتال، ۹ عدد کیسه هوا، سیستم اتوپارک، قابلیت کنترل خودرو از طریق تلفن همراه، سیستم کنترل پایداری و کشش، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم حالت رانندگی، سنسور نور و باران، کروز کنترل تطبیق پذیر، سامانه پیشگیری از تصادف، رادار نقطه کور، صندلی‌های برقی جلو، گرم‌کن صندلی‌های جلو، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم تهویه اتوماتیک و... استفاده شده است. این امکانات نشان از توجه برند به جزئیات و ارائه امکانات پیشرفته در خودروی لوکس H۵ می‌دهد.

مشخصات فنی هونگچی H۵

هونگچی H۵ خودرو لوکس چینی در نمایشگاه اصفهان

در سدان H۵ گروه بهمن، بین دو نسخه ۱.۵ و ۲ لیتری، نسخه ۲ لیتری با پیشرانه‌ی حجیم‌تر برگزیده شده است. پیشرانه ۲ لیتری توربو این خودرو قادر به تولید حداکثر قدرت ۲۲۲ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر است. این نسخه از سدان H۵ با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه است که وظیفه انتقال قدرت در این خودرو را برعهده دارد. این ترکیب از قدرت و گشتاور قابل توجه همراه با گیربکس اتوماتیک پیشرفته، تجربه رانندگی دینامیک و روان را در سدان H۵ فراهم می‌کند.

قیمت هونگچی H۵

هونگچی H۵ خودرو لوکس چینی در نمایشگاه اصفهان

قیمت نهایی هونگچی H۵، دو میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان است. همچنین، مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان، از سه سال بیمه بدنه و سه سال سرویس‌های دوره‌ای بهره‌مند شوند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان