تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

محمدرضا گلزار کیست؟

محمدرضا گلزار، بازیگر، خواننده و مجری ایرانی است. او در طول سال‌های فعالیت خود در زمینه‌های مختلف بازیگری و خوانندگی فعالیت مستمر داشته است و همیشه حواشی پیرامون این بازیگر مرد بسیار بوده است، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی محمدرضا گلزار بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

رویداد۲۴ محمدرضا گلزار، بازیگر، خواننده و آهنگساز ایرانی، در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. او لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات را از دانشگاه آزاد دریافت کرده است و از زمان دانشجویی با نواختن گیتار آغاز به فعالیت موسیقی کرد. در حال حاضر او علاوه بر حضور در عرصه هنری، چند فروشگاه دیجیتال هم دارد.

خانواده محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار کیست؟

محمدرضا گلزار آذری در شهر تهران به دنیا آمده است. پدر او مهندسی است و اهل تبریز است، در حالی که مادر او خانه‌دار است و تهرانی است. او با افتخار تورک است و فامیلی او گلزار آذری است.

محمدرضا گلزار کیست؟

محمدرضا گلزار دو برادر به نام‌های علیرضا که مهندسی رشته عمران را تحصیل کرده و بردیا که مترجم زبان انگلیسی است، و همچنین یک خواهر به نام آتوسا که مترجم زبان آلمانی است، دارد. او خود فرزند سوم خانواده است.

علاقه گلزار به والیبال

والیبال را در دوران دبیرستان آغاز کرد و در باشگاه‌هایی مانند "پارس خودرو"، "شیشه و گاز"، "پاس" و "دیهیم" به عنوان یک توپ گیر، بهترین بازیکن والیبال استان تهران بود.

او تنها به والیبال محدود نبود و به صورت حرفه‌ای نیز به اسکی علاقه‌مند بود و دارای کارت مربیگری اسکی آلپاین است.

ورود محمدرضا گلزار به دنیای موسیقی

محمدرضا گلزار کیست؟

محمدرضا گلزار در سن سوم دبیرستان، علی رغم مخالفت پدرش، موسیقی را به صورت خودآموز با گیتار و سپس پیانو آغاز کرد. پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، به عنوان نوازنده به گروه "آریان" پیوست.
در این گروه، گلزار برای مدت زمان طولانی به عنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می‌کرد و در آنجا شناخته شد.

شروع بازیگری محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار کیست؟

در ماه فروردین سال ۱۳۷۹، در سن ۲۳ سالگی، محمدرضا گلزار در یک کافی‌شاپ در خزر شهر، به طور اتفاقی با ایرج قادری کارگردان آشنا شد. او به جلوی میز قادری رفت و از او برای اولین کنسرت گروه "آریان" دعوت کرد.

پس از این درخواست، ایرج قادری به گلزار پیشنهاد بازی در فیلم "نرگس و سام" را داد و در نتیجه، پس از تست و فرآیند پیش تولید، محمدرضا گلزار برای اولین بار در بازیگری تجربه کسب کرد.

ورود محمدرضا گلزار به مدلینگ

محمدرضا گلزار کیست؟

با توجه به علاقه و چهره جذاب محمدرضا گلزار، در سال ۱۳۸۰ و در سن ۲۴ سالگی، تصاویر او به عنوان اولین فتومدل برند پوشاک مردانه "ایکات" در بیلبورد‌های تبلیغاتی نمایش داده شد.

طراح اختصاصی لباس محمدرضا گلزار

آهو سپانلو از سال ۱۳۸۶ به عنوان استایلیست اختصاصی برای رضا گلزار فعالیت می‌کند و مسئول انتخاب و طراحی لباس‌های او برای مراسمات مختلف می‌باشد.

خانم سپانلو فارغ‌التحصیل رشته مد و لباس از یک دانشگاه در انگلستان است و از آخرین روش‌ها و متد‌های طراحی در لباس‌های رضا گلزار استفاده می‌کند.

ازدواج محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار کیست؟

در بهار سال ۱۴۰۲ و در سن ۴۶ سالگی، رضا گلزار با دختری به نام "آیسان آقاخانی" با فاصله سنی ۱۹ سال ازدواج کرد. عروس خانم متولد سال ۱۳۷۶ و اهل زنجان است و یک گربه خانگی به نام "وانیل" دارند.

خطبه عقد این زوج در یک مراسمی با حفاظت سطح بالا و حضور جمعی از چهره های صاحب نام به سبک آریایی برگزار شد که به شدت مورد توجه قرار گرفت.

ماجرای قرارداد ۱۸ میلیاردی محمدرضا گلزار

در سال ۱۴۰۰، شبکه خانگی مسابقه "هفت خان" را راه اندازی کرد. پس از آغاز این برنامه، پوریا ذوالفقاری، منتقد سینما، افشا کرد که محمدرضا گلزار برای شرکت در این برنامه حق الزحمه‌ای به ارزش ۱۸ میلیارد تومان دریافت کرده است.

با این حال، در پی این اتهام، محمدرضا گلزار در پیامی به آقای سوپر استار نوشت: "باید سکوت کنی و به جای قانع کردن آدم‌ها، استوار و مصمم مسیر هدف‌هایت را دنبال کنی. "

بازگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون

بعد از مدتی تقریباً پنج سالی که از حضور در تلویزیون دور بود، محمدرضا گلزار با برنامه "پانتولیگ" به صفحه تلویزیون بازگشت. این خبر باعث امیدواری تلویزیون شد که بتواند بخشی از مخاطبانی که در این مدت از دست داده بودند را بازیابی کند.

محمدرضا گلزار عضو هیات رییسه پدل

محمدرضا گلزار کیست؟

به تازگی محمدرضا گلزار به عنوان عضو هیات رییسه پدل ایران و سرپرست تیم ملی پدل معرفی شد.
محمدرضا گلزار پس از عضویت در هیات رییسه انجمن پدل ایران گفت: «در این مدت خیلی تلاش کردم که این سمت را نپذیرم با وجود اینکه من عاشق ورزش هستم، مخصوصاً ورزش پدل که بسیار جذاب است. همه می‌دانید که پذیرش این سمت چه مسئولیت سنگینی است.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
1
2
...دیگه کارش درسته .....
فرید
|
United States of America
|
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
1
5
کمبود انسان را به کجاها میکشاند.کمبود شخصیتی!!! کمبود فرهنگی!!!! کمبود نژادی!!!! کمبود ..........!!!!! گلزار مطمعنا به زباله دان تاریخ میپیوندد.
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
2
2
حالم از این رپرتاژ آگهی که به سفارش خود هنرپیشه برایش نوشته شده به شدت هم خورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
3
2
یک موجود چندشناک
ناشناس
|
Turkey
|
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
0
1
خفنه
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
0
0
تورک دیگه چه صیغه ای..ترک...ازکلمات نفرت پراکن ونژاد پرستانه لطفا خوداری کنید
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
0
چرا حالا رفته دختر متولد ۷۶ گرفته آخه بگو شما اصلا حرف همو میفهمین
ممدشون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
0
0
پول ک‌باشه لامصب طرف رییس ی رشته ورزشی هم میشه اونم باید التماسش کنن تا قبول کنه.شما حساب کن تو حرفه ای ک‌این یارو رو نبردن دیگه نیست.بنظرم از لحاظ بازیگری هم خیلی ها هستن ک فوق العاده خفن تر از این هستن.جواد عزتی ی فیلمشو نگاه کنید ک توش ضعیف ظاهر شده باشه هم طنز هم جدی و خیلی امثال این
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان