تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

ضرغامی خبر داد؛ تصویب لغو روادید با ۳۲ کشور در دولت

بنا بر اعلام وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لغو روادید با ۳۲ کشور در هیئت دولت تصویب شد.

ضرغامی

رویداد۲۴ ایسنا نوشت: سیدعزت‌الله ضرغامی اظهار کرد: پیشنهاد وزارت گردشگری برای لغو روادید ۳۲ کشور به تصویب رسید و لغو یک‌طرفه روادید با اولویت‌هایی که ما مشخص کرده بودیم امروز در دولت تصویب شد.

وی افزود: دولت تصمیم دارد در‌های کشور را به روی دنیا باز کند. زمانی ما فقط شعار می‌دهیم، اما زمانی عمل می‌کنیم. این تصمیم بسیار شجاعانه و مدبرانه‌ای بود که دولت گرفت. ما با مردم دنیا کار داریم و این لغو یک‌طرفه روادید در واقع حرف زدن با مردم دنیاست. 


بیشتر بخوانید: ضرغامی: ۱۵۰۰ میلیارد تومان بودجه میراث فرهنگی هنوز اختصاص داده نشده/ یکی از گمشده‌های ما بعد از انقلاب، شادی است


ضرغامی ادامه داد: جمهوری اسلامی نشان داد که آمادگی دارد در‌ها را به روی مردم دنیا باز کند و تسهیلات بیشتری برایشان فراهم کند تا مردم دنیا بتوانند به راحتی به کشور ما بیایند و از مزیت‌های آن استفاده کنند در کنار آن بسیاری از تبلیغات منفی، شایعات و ایران‌هراسی که امروز یکی از ترفند‌های نظام استکباری است، خنثی شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عزت الله ضرغامی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
0
0
میشه اسم اون ۳۲ کشور را بگویید ؟!
احتمالا بودجه پرداخت هزینه بلیط و اقامت و خورد و خوراک و برگشت و هدایای فرش و خاویار و زعفران را هم برایشان تصویب کرده اید !!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان