تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۶ دی ۱۴۰۲

فیلم وحشتناک حمله سگ‌های وحشی به شیر

مستندی از حیات وحش ببینید که دسته‌ای از سگ‌های وحشی به شیری حمله می‌کنند و صدایی شبیه به دسته‌ای از گربه‌های وحشی ایجاد می‌کنند.

حمله سگ به شیر

رویداد۲۴ حسین فلاحی: مهم نیست که در حیات وحش از شکارچیان سرسخت باشید، اگر تنها باشید مطمئنا در معرض خطر قرار خواهید گرفت. شیرها به عنوان پادشاهان جنگل شناخته می شوند و در دل بسیاری از حیواناتی که در دشت های باز آفریقا پرسه می زنند، ترس ایجاد می‌کنند. با این حال، یک شیر تنها در برابر یک دسته یا گله‌ای از حیوانات خشمگین شانسی نخواهد داشت. 

ریلز کوتاه اینستاگرامی که در پایین صفحه قرار گرفته است، ما را به سرزمین آفریقا می‌برد. این فیلمبردار گله‌ای از سگ‌های وحشی را دید که در حال حمله به یک شیر بودند. صفحه اینستاگرام حیوانات وحشی این ویدیو را در کانال خود با بیش از 13000 دنبال کننده به اشتراک گذاشت. 

دفاع شیر شیر در برابر سگ‌های وحشی

با شروع کلیپ کوتاه، شیری را می‌بینیم که وارد قاب ویدیو می‌شود. در نزدیکی او دسته‌ای از سگ‌های وحشی عصبانی حضور دارند. صداهای آنها کر کننده است، زیرا همه آنها مانند دسته‌ای از گربه‌های وحشی به نظر می‌رسند که سعی دارند به این شکارچی حمله کنند.

در مطالعه‌ای که از سال 1992 تا 1998 روی شش سگ وحشی آفریقایی در پارک ملی Hwange در زیمبابوه انجام شد آنها صداهایی را که این سگ‌های وحشی در زیستگاه طبیعی خود تولید می‌کردند مورد مطالعه قرار دادند. در این مطالعه آنها قادر به شناسایی صداهای متعدد و صداهای دیگر شدند که شامل «جیغ، ناله و غرغر» بود.

همچنین می‌توان این صداها را به عنوان یک زوزه تند توصیف کرد که احتمالاً همان چیزی است که در ویدیوی زیر می‌شنویم. این جیغ‌ها نشان‌دهنده عصبانی شدن این سگ‌های وحشی از دست شیر است. شاید شیر سعی کرده به آنها حمله کند، در قلمرو آنها قدم زده یا اقدام دیگری انجام داد که باعث این حمله شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان