تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲

دیدار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با بسیجیان بیمه البرز

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه البرز به مناسبت هفته بسیج با فرمانده و برخی از اعضای بسیج این شرکت دیدار کردند.

دیدار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با بسیجیان بیمه البرز

رویداد۲۴به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، مدیرعامل این شرکت در این دیدار با گرامیداشت هفته بسیج و قدردانی از جان فشانی‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف خواستار حاکمیت هر چه بیشتر تفکر بسیجی در شرکت شد و گفت: نحوه رفتار، گفتار و عملکرد ما باید بسیجی گونه باشد و این فرهنگ در ارائه خدمات به آحاد جامعه متبلور شود چراکه نتیجه این اقدام، امید آفرینی در جامعه و مستحکم‌تر شدن پایه‌های نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

موسی رضایی فلسفه وجودی بسیج را گذشت، ایثار، اخلاص و خدمت گزاری به هم نوعان دانست و تاکید کرد: دستیابی به تکنولوژی و فناوری‌های روز آنهم در شرایط تحریمی، نمونه بارز عزت، ایستادگی و استقلال کشورمان وهمان مقصود تفکر بسیجی است.

نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز همچنین گسترش تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه را بعنوان تفکری انسان ساز ضروری برشمرد و از متولیان امور بسیج در شرکت خواست با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مرتبط موجبات این مهم را فراهم کنند.

در ادامه این دیدار، مجید نادری، عضو هیات مدیره بیمه البرز و از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس هم به بیان خاطره‌ای از روحیه بسیجی اسرا دردوران دفاع مقدس و پس از آن پرداخت.

در پایان این دیدار، عبدل جهانگیری، فرمانده بسیج شرکت بیمه البرز با اهدا لوح از حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در راستای تقویت فعالیت‌های بسیج قدردانی کرد و انتصاب مدیرعامل بیمه البرز به عنوان مدیر جهادی به جهت نقش آفرینی در صنعت بیمه و دیپلماسی اقتصادی را تبریک گفت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بیمه البرز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان