تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

معرفی ۱۰ فیلم عاشقانه ۲۰۲۴

بهترین فیلم‌های عاشقانه سال ۲۰۲۴ را می‌شناسید؟ سال جدید برای فیلم‌های سینمایی در ژانر‌های مختلف بسیار پربار است. در این مقاله، قصد داریم با ۱۰ فیلم عاشقانه خارجی سال ۲۰۲۴ آشنا شویم.

فیلم های عاشقانه 2024

رویداد۲۴ در حالی که صفحات تقویم را به سوی سال جدید می‌گردانیم، فضای اطرافمان سرشار از عشق و خنده و آن عاشقانه‌های دلخراش است که فقط در تلویزیون و سینما مشاهده می‌شوند. فیلم‌های عاشقانه سال ۲۰۲۴ واقعاً جذاب هستند! در میان آن‌ها می‌توان فیلم‌های عاشقانه کمدی، موزیکال، مهیج و حتی جنایی را پیدا کرد؛ از اقتباس‌های برگرفته از رمان‌های بزرگ تا فیلم‌هایی که به عنوان ادامه‌های عاشقانه بر روی فیلم‌های دیگر ساخته شده‌اند.

فیلم Beautiful Wedding

معرفی ۱۰ فیلم عاشقانه ۲۰۲۴

فیلم "عروسی زیبا" یکی از جدیدترین فیلم‌های عاشقانه سال ۲۰۲۴ است که از مدت کوتاهی از انتشار آن گذشته است. این فیلم در تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۲ در سینما‌ها به نمایش درآمده و در تاریخ ۲۴ بهمن بر روی پلتفرم‌های دیجیتال نیز اکران شده است. این فیلم عاشقانه برگرفته از رمانی به نام "Beautiful Wedding" اثر جیمی مک‌گوایر (Jamie McGuire) است و به عنوان دنباله‌ای برای فیلم "Beautiful Disaster" (۲۰۲۳) ساخته شده است. داستان درباره ابی و تراویس است که پس از گذراندن یک شب هیجان‌انگیز در لاس وگاس، صبح روز بعد به عنوان زوجی تصادفی از خواب بیدار می‌شوند.

فیلم Lisa Frankenstein

معرفی ۱۰ فیلم عاشقانه ۲۰۲۴

فیلم "لیزا فرانکشتاین" یک فیلم کمدی و ترسناک است که در بین بهترین فیلم‌های عاشقانه سال ۲۰۲۴ قرار دارد. زلدا ویلیامز در اولین تجربه‌ی کارگردانی خود، داستان یک دختر نوجوان از فرهنگ گوت را به تصویر کشیده است. لیزا به طور اتفاقی شاهد قتل وحشیانه مادرش با یک تبر می‌شود و سپس تلاش می‌کند با زنده کردن جسدی که به دوران ویکتوریا مربوط است، او را به مرد رویاهایش تبدیل کند. دیابلو کودی، نویسنده فیلمنامه، اظهار داشته است که داستان لیزا در همان دنیایی رخ می‌دهد که داستان فیلم "جنیفرز بادی" (۲۰۰۹) روایت شد.

فیلم Love Lies Bleeding

معرفی ۱۰ فیلم عاشقانه ۲۰۲۴

فیلم "عشق دروغ خونریزی" یک اثر عاشقانه هیجان‌انگیز است که توسط رز گلس کارگردانی شده و بر اساس فیلمنامه‌ای از ورونیکا توفیلسکا ساخته شده است. داستان این فیلم در دهه ۱۹۸۰ روایت می‌شود. لو، یک مدیر باشگاه منزوی است که با جکی، یک بدنساز جاه‌طلب بلندپرواز، به سفری به شهر لاس وگاس می‌روند. آن‌ها در تلاش برای تحقق رویاهایشان درگیر خشونت می‌شوند و به اعماق شبکه خانواده‌ی جنایتکار لو کشیده می‌شوند. فیلم "عشق دروغ خونریزی" برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد. این فیلم در آمریکا توسط کمپانی A۲۴ در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) و در انگلستان توسط کمپانی Lionsgate UK در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد.

فیلم Música

معرفی ۱۰ فیلم عاشقانه ۲۰۲۴

فیلم "موسیقی" یکی از فیلم‌های عاشقانه سال ۲۰۲۴ است که توسط پلتفرم آمازون پرایم ویدئو منتشر خواهد شد. این فیلم عاشقانه به کارگردانی رودی مانکوسو بر اساس فیلمنامه‌ای از خود مانکوسو و دن لاگانا ساخته شده است. داستان درباره‌ی یک مرد جوان است که از شنیدن موسیقی در سرش رنج می‌برد. او باید با آینده‌ای مبهم مقابله کند و در عین حال سعی کند بین عشق، خانواده و فرهنگ برزیلی در نیوآرک، نیوجرسی، تعادل برقرار کند.

فیلم Challengers

معرفی ۱۰ فیلم عاشقانه ۲۰۲۴

فیلم "Challengers" یکی از فیلم‌های ورزشی سال ۲۰۲۴ است که داستان یک قهرمان تنیس گرند اسلم را روایت می‌کند. این فیلم به کارگردانی لوکا گوادانینو و نویسندگی جاستین کوریتزکس ساخته شده است. در این فیلم، قهرمان تنیس تصمیم می‌گیرد در یک مسابقه، رقیب معشوق سابق و همچنین مربی خود شود. ابتدا قرار بود این فیلم در اواخر سال ۲۰۲۳ منتشر شود، اما به دلیل وقوع اعتصاب کارگری، اکران فیلم به تعویق افتاد و از حضور در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز بازماند.

فیلم The Idea of You

معرفی ۱۰ فیلم عاشقانه ۲۰۲۴

فیلم "The Idea of You" یکی از فیلم‌های عاشقانه سال ۲۰۲۴ است که به کارگردانی مایکل شوالتر بر اساس رمانی به همین نام از رابین لی ساخته شده است. این فیلم اولین بار به عنوان فیلم اختتامیه فستیوال موسیقی بزرگ South by Southwest در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ (۱۷ مارس ۲۰۲۴) به نمایش درآمد. سپس در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۳ مه ۲۰۲۴) توسط پلتفرم Prime Video در دسترس عموم قرار گرفت. داستان فیلم از جایی آغاز می‌شود که سولن، یک مادر ۴۰ ساله مطلقه، دختر ۱۶ ساله‌اش را به کواچلا می‌برد. در آنجا، رابطه عاشقانه‌ای بین سولن و خواننده معروف گروه موسیقی آگوست مون آغاز می‌شود که بر همه چیز تأثیر می‌گذارد.

فیلم It Ends With Us

معرفی ۱۰ فیلم عاشقانه ۲۰۲۴

فیلم "It Ends With Us" یکی از فیلم‌های عاشقانه سال ۲۰۲۴ است که به کارگردانی جاستین بالدونی ساخته می‌شود. فیلمنامه این فیلم توسط کریستی هال نوشته شده است. جاستین بالدونی فیلم "It Ends With Us" را بر اساس رمانی به همین نام از کالین هوور ساخته است. داستان فیلم درباره لیلی است که باور دارد که با رایل به عشق حقیقی دست یافته است. اما با وقوع یک حادثه دردناک و بازگشت عشق اول لیلی به زندگی‌اش، ماجرا‌ها و پیچیدگی‌های زیادی رخ می‌دهد.

فیلم Joker: Folie a Deux

معرفی ۱۰ فیلم عاشقانه ۲۰۲۴

فیلم "Joker: Folie à Deux" یکی از فیلم‌های عاشقانه سال ۲۰۲۴ است که به عنوان دنباله‌ای بر فیلم "Joker" ساخته می‌شود. در این فیلم، خواکین فینیکس، بازیگر نقش جوکر، و لیدی گاگا، بازیگر نقش هارلی کوئین، در کنار یکدیگر حضور دارند. فیلم "Joker" در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک فیلم مستقل منتشر شد، اما با استقبال گسترده مخاطبان، تصمیم گرفته شد دنباله‌ای عاشقانه و مهیج برای آن ساخته شود که رابطه بین جوکر و هارلی کوئین، از دنیای DC، را روایت کند. این فیلم در ماه مهر سال ۱۴۰۳ (اکتبر ۲۰۲۴) توسط کمپانی برادران وارنر اکران خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای جهان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
0
0
فیلم
صادقانه ها
عاشقانه
سرزمین ها
مرد و زن
قلب تپنده در گلها
گلها گل سرخ
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان