تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۴

البرز در مسیر هوشمندسازی

با حضور مدیر عامل، رئیس پژوهشکده بیمه و جمعی از مدیران ستادی بیمه البرز از پلتفرم دستیار هوشمند مشتری به منظور بهبود کیفیت خدمات و تحول در مسیر دیجیتال رونمایی شد.
 

البرز در مسیر هوشمندسازی

رویداد۲۴| پلتفرم دستیارهوشمند مشتری می‌تواند به بهبود تجربه کاربری، تسهیل فرآیند صدور بیمه نامه و اعلام خسارت توسط مشتری کمک کند، همچنین این سیستم با تحلیل داده‌های جمع آوری شده، تعاملات با مشتری، الگو‌های رفتاری و نیاز‌های خاص هر مشتری را شناسایی می‌کند و بر اساس آن پیشنهادات ویژه‌ای را ارائه خواهد کرد.

گفتنی است: دیگر مزایای این پلتفرم توانایی پردازش زیان طبیعی، امکان ادغام آن با سیستم‌های مورد استفاده شرکت و فراهم آوردن فضایی تعاملی و ساده برای مشتری است.

برچسب ها: بیمه البرز
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات شما