تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۰۷ تير ۱۴۰۴

تحول در خدمت‌رسانی بیمه ایران با محوریت فناوری و تمرکز بر کارآمدی

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران از معاونت خسارت درمان، شعبه خسارت بیمه‌های اشخاص، شعبه خسارت ثالث جانی و شعبه سعدی بازدید کرد.
 
 
 

تحول در خدمت‌رسانی بیمه ایران با محوریت فناوری و تمرکز بر کارآمدی

رویداد۲۴| علی جباری در این بازدید که جمعی از اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ستادی نیز حضور داشتند؛ بر ضرورت به‌کارگیری راهکار‌های نوین فناورانه و تمرکز بر پایداری خدمات، افزایش بهره‌وری و رضایت مشتریان تأکید کرد.

علی جباری در این بازدید ضمن بررسی روند رسیدگی به پرونده‌های خسارت، استفاده از نرم‌افزار‌های یکپارچه جهت پوشش کامل فرآیند‌های محاسباتی، ارزیابی و پرداخت خسارت را یکی از اولویت‌های راهبردی بیمه ایران دانست.

وی با اشاره به اهمیت حذف فرآیند‌های فیزیکی و کاغذی، دسترسی برخط نرم‌افزار‌ها به اطلاعات مورد نیاز را گامی مهم برای تسریع روند قانونی رسیدگی به دیه عنوان کرد و افزود: تمرکززدایی خدمات درمانی در شعب تهران یکی از الزامات پیش‌رو شرکت سهامی بیمه ایران است.

مدیرعامل بیمه ایران با تأکیدبر هوشمندسازی فرآیند‌های بیمه‌های درمانی و لزوم تمرکز ارائه خدمات تخصصی همانند دندانپزشکی در مراکز اختصاصی شرکت، اظهار داشت: این رویکرد می‌تواند علاوه بر کاهش هزینه‌ها، نقش مؤثری در کنترل ضریب خسارت و ارتقای کیفیت خدمات ایفا کند.

وی همچنین توزیع عادلانه امکانات در سایر مناطق را از الزامات توسعه متوازن و عدالت‌محور در ارائه خدمات بیمه‌ای برشمرد و افزود: پایداری خدمات بیمه ایران حتی در سخت‌ترین شرایط، یک اصل خدشه‌ناپذیر است و این مجموعه حتی برای یک دقیقه نیز از خدمت‌رسانی به مردم بازنمانده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان ضمن تقدیر از عملکرد همکاران حوزه خسارت و درمان در ایام ویژه کشور و جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی در راستای ایجاد رضایت شهروندان خاطرنشان کرد: در شرایط امروز جامعه که مردم بیش از همیشه به حس امنیت و آرامش نیاز دارند، نقش بیمه پررنگ‌تر از همیشه است و در این راستا بیمه ایران مسئولیت سنگینی بر دوش دارد؛ چراکه آرامش خاطر مردم برای ما یک اصل بنیادین است.

برچسب ها: بیمه ایران
نظرات شما