تقدیر مدیرعامل بیمه البرز از مدیران برجسته در حادثه بندر شهید رجایی

رویداد۲۴| مدیرعامل بیمه البرز در سخنانی با اشاره به تلاشهای بی وقفه مدیران و بدنه کارشناسی شرکت، مسئولیت پذیری عمیق، حضور میدانی از نخستین ساعات وقوع حادثه، پوشش رسانهای سریع و شایسته، استقرار دفاتر پرداخت خسارت در محل و حذف بروکراسیهای زائد را از جمله جلوههای درخشان عملکرد همکاران بیمه البرز در این حادثه دانست که نتایج آن مورد رضایت مسئولان عالی کشور قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: «آنچه در این رخداد نمایان شد، تجلی واقعی رسالت بیمه البرز در صیانت از حقوق بیمه گذاران و همراهی با مردم در سختترین شرایط بود.»
در ادامه، مجید علی پناهی عضو هیات مدیره، ضمن تمجید از توان تخصصی کارکنان، این توانمندی را بی بدیل و منحصربهفرد برشمرد و نقش روابط عمومی بیمه البرز را در معرفی شایستگیها و انعکاس اقدامات شرکت در عرصههای مختلف، ستود.
سپس دکتر سعیدی زاده قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره، بیمه البرز را از خوشنامترین شرکتهای صنعت بیمه کشور معرفی کرد و افزود: این خوشنامی مرهون رضایت مشتریان است؛ رضایتی که جز با دغدغه مندی، احساس مسئولیت و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان شریف این مجموعه حاصل نشده است.
در پایان این آیین، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی ارزشمند از آقایان لاری زاده (مدیر بیمههای آتش سوزی)، معینی (مدیر بیمههای باربری، کشتی و هواپیما)، تیموری (مدیر روابط عمومی و امور بین الملل)، نصیری (مدیر مجتمع خدمات بیمهای خلیج همیشگی فارس)، اکبرزاده (معاون مدیر بیمههای آتش سوزی)، قائم پناه (معاون مدیر بیمههای باربری) و رضائیان (رئیس اداره نظارت بر خسارت بیمههای آتش سوزی صنعتی) قدردانی و بار دیگر روحیه همدلی و تعهد سازمانی در بیمه البرز به نمایش گذاشته شد.




