تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

مهاجرانی: دولت برخورداری از اینترنت را حق همه می‌داند؛ عصبانیت مردم کاملا درست است

سخنگوی دولت گفت: پس از دور شدن سایه جنگ از کشور، وضعیت به حالت عادی بازمی‌گردد. اینترنت پرو برای کسب‌وکارهاست و وضعیت فعلی هم موقتی است.
مهاجرانی: دولت برخورداری از اینترنت را حق همه می‌داند؛ عصبانیت مردم کاملا درست است

مهاجرانی

رویداد۲۴| فاطمه مهاجرانی در جریان نشست خبری هفتگی در پاسخ به پرسش‌های نمایندگان رسانه‌ها درباره راه‌اندازی اینترنت پرو و مخالفت دولت با آن، تصریح کرد: نگاه دولت بر مخالفت با هرگونه تبعیض است و برخورداری از اینترنت را حق همه مردم می‌داند. رئیس‌جمهوری پیگیر حقوق مردم است. هدف اینترنت پرو این بود که کسب‌وکار‌ها دسترسی به اینترنت داشته باشند و بعد از برگشتن وضعیت به حالت عادی، این موضوع نیز برطرف می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی یادآور شد: هرجا تخلفاتی در این زمینه صورت بگیرد، نهاد‌های ناظر هستند و این موضوع را پیگیری می‌کنند.

مهاجرانی افزود: پس از دور شدن سایه جنگ از کشور، وضعیت به حالت عادی بازمی‌گردد. اینترنت پرو برای کسب‌وکارهاست و وضعیت فعلی هم موقتی است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
0
0
چرا جنگ فقط تو ایران باعث قطعی اینترنت میشه ؟ خودتون میدونید ما هم میدونیم نگرانی شما از دسترسی مردم به اطلاعات درست و نه گزینشی و سانسور شده است و نگرانی دیگه اتون از اعتراض مردم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
0
0
شما بگید درکشورهایی نطیر لبنان یا رژیم صهیونی هم اکنون به خاطر مسائل امنیتی اینترنت قطع است یافقط مملکت فلکزده ما باید اینهمه جور بکشد .آقا همه گفته اند ومیگویند دشمن هزار راه دارد که اگر عفلت کنیم چه با اینترنت ویابدون ان صربه را خواهد زد اگر به فکر خدای ناکرده گمراه شدن مردمید که انها همه ماهواره دارند وخود تشخیص میدهند چی بده وچی خوب پس دیگه چی میمونه جز مبارزه با اعصاب مردم وانهم کسب وکارها و.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
0
0
خفه شو فقط نطق کردن بلدی
نظرات شما
captcha