تاریخ انتشار: ۲۳:۰۳ - ۰۱ تير ۱۴۰۵

عکس| کنایه سنگین آذری جهرمی به ترامپ

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم مطلبی کنایه آمیز خطاب به ترامپ منتشر کرد.
جهرمی

جهرمی

رویداد۲۴| آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در تلگرام نوشت:

«تنگه باز بود، نفت ایران تحریم بود | تنگه بسته و مجدد باز شد، تحریم نفت ایران معلق شد | البته که ترامپ پیروز جنگ شده است، نکشیمون پیروز!»

منبع: اقتصادنیوز
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات شما
captcha