تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۰۶ تير ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

عکس| واکنش نبویان به حمله دیشب آمریکا به سیریک

نماینده تهران در توئیتی نوشت: منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده‌ی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.
نبویان

نبویان

رویداد۲۴| سیدمحمود نبویان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

ضمن تشکر از سپاه قهرمان ما به خاطر پاسخ به تجاوز دیشب رژیم آمریکا و در نتیجه نقض بند یک تفاهم نامه، مطابق بند ۱۳ قبل از عمل به بندهای ۱۱،۱۰،۴،۵،۱ هیچ مذاکره ای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود.

منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده‌ی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.

نبویان

منبع: خبرآنلاین
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
0
..... فرمودند " این فضولی ها به شماها نیامده " !!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
0
سلام خدا رو شکر مردم این جماعت رو از قدرت کنار گذاشتند.
تنها کاری که بلدند غر زدنه. 😁
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
0
ما هم منتظر دادگاهی شما به جرم افشای اطلاعات محرمانه هستیم. هرچند در جمهوری اسلامی امثال شما مصونیت قضایی مادام العمر دارید
نظرات شما
captcha