واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی به حمله شبانه آمریکا به ایران
ابراهیم عزیزی اعلام کرد: نقض بیپروای آتشبس از سوی امریکا، همانند همیشه به عقبنشینی و پشیمانی از سوی آنها منجر خواهد شد.
رویداد۲۴| ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:
«ایالات متحده بار دیگر در میانه مذاکرات به ایران حمله کرد. رئیسجمهور شکستخورده آمریکا نشان داده است که به اصول مذاکره یا آتشبس پایبند نیست. این نقض بیپروا آتشبس، همانند همیشه به عقبنشینی و پشیمانی از سوی آنها منجر خواهد شد. بازی سرزنش دیگر کارساز نیست.»

خبر های مرتبط