تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۰۶ تير ۱۴۰۵

تنش‌ها در تنگه هرمز بالا گرفت | تماس فوری اسلام‌آباد با تهران

ایندیاتودی نوشت: وزیر خارجه پاکستان، پس از حملات جدید آمریکا و ایران که تنش‌ها را در منطقه خلیج‌فارس افزایش داد، تلفنی با عباس عراقچی صحبت کرد.
تماس پاکستان با تهران

پاکستان و تهران

رویداد۲۴| این تماس پس از آن صورت گرفت که تلاش اخیر برای برقراری صلح در غرب آسیا با شکست مواجه شد. 

اسلام‌آباد اعلام کرد که در جریان این تماس تلفنی، اسحاق‌دار بر تعهد اسلام‌آباد برای ایفای «نقش سازنده» خود در دستیابی به صلح و ثبات پایدار در منطقه تأکید کرد.

منبع: خبر فوری
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پاکستان ، تنگه هرمز
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات شما
captcha