تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۴۲ نظر
گزارش رویداد۲۴ از تداوم تخلفات در یک موسسه مالی

حقوق‌های نجومی در موسسه اعتباری نور + سند

نزدیکان یکی از سهامداران عمده موسسه اعتباری نور از دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی در این موسسه بودند به طوری که تعدادی از آن‌ها با حقوق‌های ماهانه بیش از دویست میلیون ریال حتی از مدیر عامل اسبق هم حقوق‌های بیشتری دریافت می‌کردند.
رویداد۲۴-نزدیکان یکی از سهامداران عمده موسسه اعتباری نور از دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی در این موسسه بودند به طوری که تعدادی از آن‌ها با حقوق‌های ماهانه بیش از دویست میلیون ریال حتی از مدیر عامل اسبق هم حقوق‌های بیشتری دریافت می‌کردند.

به گزارش رویداد۲۴ همانطور که پیش‌تر، از احضار هیأت مدیره موسسه اعتباری نور به کمیته انتظامی بانک مرکزی خبر داده بودیم، روز گذشته (دوشنبه) این جلسه برگزار شد. این در حالی است که م ح ا رئیس‌ هیأت مدیره سابق و سهام‌دار عمده این موسسه لابی‌ها و تلاش‌های زیادی برای برگزار نشدن این جلسه انجام داده بود.

رئیس هیأت مدیره سابق که سهام‌دار عمده موسسه اعتباری نور به شمار می‌رود، در حالی برای منتفی شدن احضار هیأت مدیره به کمیته انتظامی نور تلاش داشت، که در گزارش‌های پیشین رویداد۲۴ بخشی از تخلفات او منتشر شده بود؛‌ در این میان می‌توان به احکام 30 مشاور با حقوق‌های کلان در این موسسه اشاره کرد که اکثر آن‌ها از وابستگان سهام‌داران عمده و اعضای هیأت مدیره بودند؛ از جمله این افراد همان رئیس هیأت مدیره و سهام‌دار عمده موسسه اعتباری نور بود که فرزند، داماد، برادر همسر و برخی دیگر از نزدیکانش سمت مشاور در این موسسه را داشتند و خواجه‌حسنی (مدیر عاملی که مورد تایید بانک مرکزی بود و از طرف هیأت مدیره برکنار شد) تمام آن‌ها را عزل کرده بود.

با این حال یک منبع آگاه به خبرنگار رویداد۲۴ می‌گوید:‌ علی‌رغم تلاش برای منتفی شدن احضار هیأت مدیره موسسه اعتباری نور به کمیته انتظامی بانک مرکزی، این جلسه روز دوشنبه برگزار شد و بانک مرکزی به صورت جدی شفافیت و روشن شدن تخلفات این موسسه را پیگیری کرد.

این منبع آگاه همچنین تاکید می‌کند: این جلسه همچنان ادامه خواهد داشت و هیأت مدیره موسسه نور برای بار دوم هم به کمیته انتظامی بانک مرکزی احضار شدند تا در جلسه دوم این مباحث و پیگیری‌ها ادامه یابد.

با این حال همانطور که رویداد۲۴ پیش از این نیز تخلفات متعدد موسسه اعتباری نور را در گزارش‌هایی منتشر کرده بود، مجمع عمومی این موسسه هفته گذشته بر خلاف ماده 61 اساسنامه برگزار شد تا هیأت مدیره جدید انتخاب شوند این در حالی است که عدم آگهی و اطلاع‌رسانی در مورد مجمع عمومی از 6 ماه قبل این شبهه را ایجاد می‌کرد که سهام‌داران عمده تلاش دارند تا افراد مورد نظر خود را به عنوان هیأت مدیره جدید معرفی کنند و سهام‌دارانِ دیگر فرصتی برای معرفی نماینده جهت حضور در هیأت مدیره را نداشته باشند.

پس از انتشار اسامی هیأت مدیره جدید موسسه اعتباری نور، این هشدار رویداد۲۴ بیش از پیش رنگ واقعیت گرفت به طوری که برای مثال یکی از اعضای هیأت مدیره جدید (ا. ج.) از نزدیکان م ح ا. رئیس هیأت مدیره سابق و سهام‌دار عمده این موسسه است. ا. ج. پیش از این هم مشاور عالی بوده است به طوری که همان زمان نیز با حکم مشاوره حقوق‌های میلیونی دریافت می‌کرد.

از سوی دیگر همانطور که پیش از این نیز وعده داده بودیم، در این گزارش بخشی از حقوق‌های نجومی در موسسه اعتباری نور را برای تنویر افکار عمومی منتشر می‌کنیم.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار رویداد۲۴ مشخص شد که م. ن. ر که از دیگر سهام‌داران عمده این موسسه است، همانند م. ح. ا. تعدادی از نزدیکان و بستگان خود را در این موسسه به کار گرفته است که حقوق‌های نجومی نیز دریافت می‌کردند. طبق آنچه در فهرست پرداختی‌های گذشته این موسسه قابل بررسی است؛ این افراد از حقوق‌های کلان برخوردار بودند به طوری که تعدادی از آنها (که از نزدیکان سهام‌داران عمده بودند) با وجود آنکه پست‌های سازمانی پایین‌تری نسبت به مدیر عامل داشتند اما حقوق‌های بالاتر از مدیرعامل اسبق دریافت کرده‌اند.

طبق مستندات رسیده به رویداد۲۴، مدیرعامل اسبق این موسسه ماهانه 220 میلیون ریال حقوق دریافت کرده است، این در حالی است که دو مدیر مستقل (از وابستگان م.ن. ر.) به ترتیب 233 و 236 میلیون ریال حقوق دریافت می‌کردند. نکته قابل توجه دیگر آنجاست که معاون مدیرعامل با 236 میلیون، قائم مقام مدیرعامل با 237 میلیون و معاون دیگر مدیرعامل با 287 میلیون ریال حقوق ماهانه، همگی حقوق بالاتری نسب به مدیرعامل اسبق دریافت می‌کردند.

حقوق‌های نجومی در موسسه اعتباری نور + سند

از دیگر نکات قابل تامل در حقوق‌های نجومی مدیران و مشاوران موسسه اعتباری نور، دریافتی برخی از مدیران و مشاوران این موسسه است که با مدرک تحصیلی دیپلم و یا فوق دیپلم حقوق‌های ماهانه بالای یکصد میلیون ریال دریافت می‌کردند و بی‌دلیل نیست که پس از روی کار آمدن خواجه حسنی به عنوان مدیرعامل که مورد تایید بانک مرکزی بود و بسیاری از مشاوران و نزدیکان و بستگان سهام‌داران عمده را برکنار کرد، ذی‌نفعان حقوق‌های نجومی دست به کار شدند و او را برکنار کردند.

نکته دیگر آنکه م.ن ر. که از سهام‌داران عمده موسسه اعتباری نور به شمار می‌رود و بسیاری از نزدیکان و بستگانش در این موسسه از دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی بودند، برادر یکی از نمایندگان فعلی مجلس است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۲
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
1
ای بابا رویداد بگو این تخلفات کجاها نیست تو بانک صادرات هست تو ملت هست تو ملی هست بدترش هم هست تو بانک قوامین و شهر و گردشگری هست تو شهرداری هست تو بانک دی سرمایه پاسارگاد و.... دنبال چی میگردی برو از اونها هم مطلب جمع کن فقط مشکلت شده نور اونم بخاطر اقای خواجه حسینی دیگه خودت رو خراب نکن دیگه عزیز
عادل
|
United Kingdom
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
1
احمد جان برو ببین بولتن نیوز چه اسنادی از گندکاری های موسسه نور گذاشته
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
3
1
این اعداد برای این پست ها کاملا طبیعی ه
به چی گیر می دی رویداد؟
همه فهمیدند شما با خواجه حسنی بستید
فرزانه
|
United Kingdom
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
1
اگه رویداد بسته چرا بعد از این همه روشنگری موسسه نور هیچ پاسخی برای ابهامات نگذاشته؟
بد نیست به سایت بولتن نیوز مراجعه کنید اسناد خوبی از فسادهای موسسه نور را رو کرده.
سپرده گذار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
2
در جواب مهدی:
این رقم ها برای شما مثل اینکه خیلی طبیعیه،‌ اما وقتی حقوق یک کارگر 940 هزار تومانه زیاد طبیعی نیست برای ما.
حالا این خواجه حسنی کیه؟
اصلا فرض کنیم رویداد با این خواجه حسنی که شما میگی بسته
ولی مسئله مهم این تخلفاته
اصلا رویداد با هر نیتی که این افشاگری ها رو میکنه بالاخره باید جلوی این تخلفات و فسادها گرفته بشه.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
مگه همین اقای خواجه حسینی تو گردشگری ماهی ۵۰ میلیون نمیگرفت اونجا خوب بود اره اگه هم تخلفی باشه بانک مرکزی موظف به رسیدگی و خبر رسانی نه سایت رویداد مگه رویداد بالاتر از بانک مرکزی که کاسه داغ تر از اش شده
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
1
پاسخ به مهدی
اینا که پست هاشون معلوم نیست؟
البته برا شما طبیعیه
mehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
باسلام حق میدم به رویداد اخه خیلی ماشاالله نور تو چشش اذیت میشه. ولی جالبم نیست هرروز واسه نور مطلب بنویسه خدایی نکرده افکارعمومی مشکوک میشن خدایی نکرده.....
یک هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
احسنت به شما
بنده امروز به اقوام گوش زد کردم که کاسپین جدید در راه است
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
این رویداد و بولتن نیوز خودشون رو تابلو کردن یه سایت معتبر برین ببینین یک خط از این مطالب رو نذاشته بعد اینا فکر و ذکرشون شده نور بانکهای دیگم که ماشاال..همه طلان ..بسه دیگه دیگه کاری نکنین مردم کلا به سایتتون به یه چشم دیگه نگاه کنن
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
منم با لیسانس حسابداری با22سال سابقه 1500000
خخج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
اقا چرا جواب نميدين اين حقوقا كه زدين اندازه دوتا از ادكلن هايي كه خواجه حسني از پول موسسه براي مشاوراش خريده بود نميشه همين نشانه بزرگيه سهامدارا هستش كه بدون هيچ ملاحظه اي ايشونو اخراج كردن تا بيشتر حق الناس نكنه
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
اگر گزارشات خلاف واقع است خوب موسسه نور رسما" تکذیب کند و بگوید این اسناد و نامه بانک مرکزی و تخلفات کذب است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
0
0
تکذیب کرده وشکایتم کرده
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
1
0
فقط اگر با این کارای که شما می کنید و خواجه حسنی اتفاقی برای پول مردم بیفته دهنتون سرویسه ببین اینا میمونه اینجا مردم میفهمن کی چوب لاچرخ گذاشته .چقدر پول گرفتین اینارو بنویسید
بدبختای کثیف به بیچارگی هموطنت میرزه توف به شرفتون که ندارین حروم لقمه ها
علی محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
0
2
سلام
من تعجب میکنم که چرا بعضیا میان از موسسه نور حمایت میکنند، وقتی این همه تخلف محرز شده دیگه حمایت کردن یعنی چی؟ البته قطعا همه اینایی که میان کامنت حمایتی میذارن آدمهای خودشون هستن و گرنه کی میاد از این همه حقوق نجومی دفاع کنه؟ توی یکی از گزارشهاتون خوندم که نوشتید 6 هزار میلیارد تومان هم اضافه برداشت از بانک مرکزی داشته، یه جای دیگه هم خوندم که 3 هزار میلیارد وام به یکی از آشناهاشون دادن با سود 4 درصد.
مثه اینکه یکی از مدیرهای اونجا داداشش نماینده مجلسه، کاش اسم اون نماینده مجلس رو هم بنویسید که مردم بشناسن به اسم نمایندگی چه سواستفاده های شخصی میکنن

جالبه که این آدمهایی که بانک نور اجیر کرده فقط میان به مدیرعامل قبلیشون گیر میدن، خب اونو که برکنار کردن دیگه، چرا جواب تخلفاتشون رو نمیدن، باشه بابا قبول اون خواجه حسنی هم دزد، شما چرا جواب این هم تخلف خودتون رو نمیدین؟
چون فکر کنم روابط عمومی نور به جای اینکه جواب رسمی بنویسه ترجیح میده بیاد توی کامنتها با اسم مستعار جواب بده گفتم همین جا ازشون سوال کنم، واقعا اینکه یکی از سهامدارای بزرگ برادر و داماد و... رو به عنوان مشاور گذاشته بوده دروغه؟ اگه دروغه بیاد بگید دروغه. اینکه قراردادهای تجهیزات رو با شرکت فامیلشون بسته بودند دروغه؟ بیاد بگید دروغه
دیگه این همه فحاشی نداره، جواب این تخلفات رو بدین به جای فحش دادن
کورش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
3
1
موسسه نور ورشکست شده
پس تا دیر نشده بهتر پولارو برداشت کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
اسم اون نماینده ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت مجلس
داداشش محمد نبی رضایی سهام دار عمده بانک نور
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
0
1
این افراد ناشناسی که در حمایت از نور پاسخ می دهند چرا با اسم مشخص نظراتشان را ثبت نمی کنند
یکی از ناشناسان گفته موسسه نور تکذیب کرده اولا" نامه را بانک مرکزی صادرکرده و اگر قرار است تکذیب کند باید بانک تکذیبیه صادر کند ، می گویند شکایت کرده اند لطفا" دادسرا و مرجعی را که شکایت موسسه نور را ثبت کرده اعلام فرمایید تا شفاف سازی شود.
دیگر حنای شما نزد مردم و سپرده گزاران رنگی ندارد.
این طور که معلومه و مشخصه همه اینها در راستای منافع سهامداران می باشد.
البته آقای سیف هم باید سکوت کند چون هنوز درگیر مسئله موسسات کاسپین ، ثامن و... می باشد و البته که آنها هم مجوز داشتند ولی وقتی ماجرا مشخص شد فقط برای سپرده گزاران مشکل بوجود آمد و خیلی شیک و مجلسی عزیزان مسئول با وعده وعیدهای زمان دار رفع تکلیف کردند
امینایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
آقا مهدی
میشه بفرمایید مطابق با کدام قانون و تبصره و این اعداد و ارقام و برای این پست ها کاملا طبیعیه ؟
با هرکی بستن هم کار خوبی کردن که دارن نسبت به مال مردم خوریه موسسه نور روشنگری میکنن.
توهم جیره خور همینا هستی که داری دفاع میکنی ، وگرنه اگر کارمند و کارگر بودی با حقوق 1 میلیون ، برات این اعداد طبیعی نبود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
1
سیف تکذیب کرد مسایل موسسه نورتوسایت اخباربانک سیاهی به ذغال ماند. هههههههههخههه
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
هرکسی که مصاحبه آقای سیف را بخواند بالاخره می فهمد که ایشان هم با رسول است هم با اصول
آقای سیف اعلام می کند که تخلفاتی صورت گرفته ، چرا شفاف با مردم سخن نمی گویید.
چرا اصل نامه بانک مرکزی به اعضای هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری نور توسط آقای سیف تکذیب نشد؟
موضوع 6هزار میلیارد بدهی موسسه مالی اعتباری نور به بانک مرکزی چیست؟
آیا حقوق های نجومی کذب است؟
وام های آنچنانی و کم بهره دروغ است؟
مردم را چی فرض کردید!!!
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
پیمان جان یک روز به نامه ها و منابع موثق بانک مرکزی اشاره میکنین میگین مشکل داره بعد خود رییس کل بانک مرکزی میاد میگه مشکل نداره به بانک مرکزی حمله میکنین ای والا
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
احمدآقا کجا به بانک مرکزی حمله کردم مگه جنگه
چندتا سئوال کردم یا سئوالاتم مفهوم نیست یا...
اگر شما بنده را راهنمایی کنی متشکرم.
احمدعزیز این لیست حقوقهای میلیونی که می بینید دروغ است؟
طرف با مدرک دیپلم بیست و دومیلیون حقوق ماهیانه گرفته ، اما معلم عزیزی که وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان ما را عهده دار است با مدرک فوق لیسانس چقدرحقوق می گیره؟
احمدآقا تا حالا سرچهارراهها کارگرعزیز و زحمتکشی را ندیدی که چشمش به دست کارفرمایی است که برای آن روزش کارگری کنه و خرج زندگی یک خانواده را تامین کند.
احمدجان آیا این لیست حقوق و ماداش ها توجیه دارد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
اره ازاول هم این لیست دروغ بود بزرگنمایی بود . پیمان شماره حسابت بده تا پول خیریه به حسابت بریزم تا به معلم وپیرزن بدبخت بدی ازقول خودت
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
اقا پیمان متاسفانه این موضوعی که میگی درسته خوب نیست ولی نه فقط اینجا بلکه جاهای دیگه خیلی خیلی وضعیت اسفناکتره یکی از بستگانم تو بازرسی صحبت شد در همین رابطه فقط یکی از بانکهای دولتی رو نام برد که تخلفاتش در مقابل نور مثل اندازه کره ماه بود به توپ فوتبال ...حالا من گفتم اقا این سایت استنادش به منابع بانک مرکزی بود به تخلفات نور امروزم رییس بانک مرکزی جواب داد و گفت مشکل حل شده و بزرگنمایی شده بود
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
بعد اقا پیمان شما میدونستی اقای خواجه حسینی خواهان ماهی پنجاه میلیون پول بود و شروع کرده بود به استخدام اشنایان و بستگانش بعد هییت مدیره رو سد راهش دید شروع کرد به پرونده سازی برای اونها البته تخلف داشتند ولی بزرگنمایی کرد بعد که بانک مرکزی از نیت اقای خواجه حسینی مطلع شد سریع خواستار برگزاری مجمع و تعیین مدیر عامل جدید شد وبه اقای خواجه حسینی تذکر شدیدی برای ارائه اطلاعات نادرست و گمراه کننده داد بعد شروع کرد این ها رو در سایتها پخش کردن که اکثرا مخالفت کردن با پخش ان...حالا متوجه میشین سیف میگه بزرگنمایی شده مساله اینه
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
ناشناس عزیز
اولا" معلمین عزیز بدبخت نیستند جزء خوشبخت ترین ، سالم ترین ، موثرترین اقشار جامعه هستند.
دوما" اون پیرزنی هم که برای شما گفتم از قشر ضعیف اما سالم جامعه است که به ناچار باید از این طریق امرارمعاش کند ، شما اگر یکبار سوار مترو شوید از این بدترهم مشاهده می کنید.
سوما" این عزیزان صدقه خور نیستند و اینقدر عزت نفس دارند که نیاز به پول خیریه و... ندارند.
چهارما" شما چرا اینقدر ناراحت می شوید و همش دنبال تکذیب و ماله کشی این لیست هستی ؛
پنجما" اگر به قول شما این لیست حقوق ها دروغ و کذب است چرا خودشان رسما" تکذیب نمی کنند.
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
البته باید گفت : به نظرم اگر دیدید کسی خیریه ای دارد یا خیریه ای تاسیس کرده و... به عبارتی خودش را در جامعه و افکارعمومی ، فردی خیر و نیکوکار جا انداخته باید کمی تفکر کرد چرا که خیلی از تخلفات و سوء استفاده ها و... در پوشش و پشت پرده موسسات خیریه و به ظاهر خداپسندانه می باشد.
چون افراد خیر اگر کمک و کاری کنند هیچوقت منت نمی گذارند چون برای خداوند کار می کنند.
الحمدلله در جامعه ما هم موسسات و خیریه های زیادی هستند که توسط خود مردم اداره می شوند و بسیار هم مفید هستند.
خیلی زشت است که بدون اجازه مردم پول سپرده گزاران را در جهت امورات به ظاهر خیر (خیریه) هزینه کنیم ، آیا از سپرده گزاران مجوز گرفته اید؟
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
آخ گفتی پیمان جان
چه چهره های مثبت و معصومی با باطن گرگ پشت این موسسات خیریه و کارای عام المنفعه پمهان نشدن.
نفر اول همین لیست چقدر کار خیر کرده ولی هزاران برابرش از جیب سپرده گزارا به نفع منافع خود خرج کردید. تازه کار خیرم فقط برای آشناها و هم شهریهای خودش کرده که بعدن که گندش در اومد همشریهاش ازش دفاع کنن.
سپرده گذار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
آيا اين ليست ها و حقوق هاي نجومي درست است؟
موسسه مالي نور درآستانه ورشكستگي است ؟
اگر كسي اطلاعات دقيقي داره لطفا" اطلاع رساني كنه
ممنون
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
سپرده گذار عزیز
شما دنبال چی هستید ، یک نفر از این همه افرادی که در لیست حقوق های نجومی در موسسه مالی و اعتباری نور اسمشان آمده تا کنون هیچ واکنشی به انتشار آن نشان نداده اند و این سکوت یعنی احتمالا" این لیست صحت دارد بعد شما دنبال چی می گردید.
ناصر
|
Czech Republic
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
سپرده گزار عزیز
موسسه نور اگر هم فعلا در آستانه ورزشکستگی نباشه ( که هست ) ، تخلفات عدیده ای رو رقم زده و اعضای هیئت مدیره متخلف اون از طریق رانت و باندبازی در حال اداره آن هستند. معمولا مافیای قدرت تا جایی که برش داره راهش رو ادامه میده ولی بالاخره هرچیزی یه سقفی داره.
این ها هم فکر میکنن خیلی زرنگن ولی با این همه گندکاری چیزی نمونده پته ی همشون ریخته بشه روی آب.
مگه خاوری و زنجانی و مه آفرید خسروی و ... اصلا فکرش رو میکردن یه روزی همه چیز لو بره ؟
ولی اگر جای شما بودم به خاطر چند درصد سود بیشتر در این موسسه سپرده گزاری نمیکردم.
امینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
ناشناس
پول مردم رو نمیخواد تو حساب آقا پیمان بریزی که به معلم و پیرزن کمک کنه. نگه دار که به زودی یجوری نَسَخِت رو می کشن که رَب و رُبت رو گم کنی ، شاید اونجا به دردت بخوره و کمی از بار گناهات کم کنه. البته بعید میدونم.
پروژه نفوذ شما در دستگاه های دولتی کم کم رو به پایان هستش و دست تک تکتون به زودی رو میشه
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
ماشال...ناصر و پیمان خوب پول گرفتین ها یا فامیلی خودتونم خواجه حسینی....یاد بگیرین وقتی بزرگ یه کاری مثلا رییس کل بانک مرکزی میاد مصاحبه میکنه و میگه از این خبرها نیست و بزرگنمایی شده و مشکل حل شده و دیگر پیش نمیاد یعنی ختم مساله و اون مدارک همش جعلی...میفهمید بزرگنمایی یعنی چه شما هم که البته اهدافتون مشخص شدست باید اینطور کامنت بزارید انگار سیف مدیر تاکسی رانی اومده یه چیزی گفته رفته نه عزیزان اون کسی که باید تشخیص بده میگه چیزی نیست ...ناصر جان خواجه حسینی خسته نکن خودت رو دیگه سیف تکذیب کرد و مساله تموم شد حرفهای شما هم مفت نمیارزه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
ناصرجون. توچیزنگو که نامت هم خلاف برانگیزه.ههههه
پیمان
|
United States
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
احمدآقا
لطفا" بجای این همه فرافکنی پاسخگو باشید.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
نه بابا شما پول میگیری از اربابت پاسخگو باش من چرا پاسخگو باشم سیف جوابتون رو داده ... یه بزرگتر بیار که بگه پول نگرفتی وگر نه اون مساله تموم شده الان وقت برسی اینه که یه عده مثل شما پول میگیرن بیان مطلب بنویسن روشن کنید ببینیم قضیه چیه اونم نه خودتون ها بزرگترتون
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
احمدآقا اگر بزرگ شما دکترسیف است!
بزرگ ما خداست.
او بر همه چیز و همه کس ناظر است و بترسید از زمانی که خداوند قادرمتعال پرده ها را کنار بزند و پیش سپرده گذاران و مردم رسوا شوید.
از بانک مرکزی و نماینده ها و نظرات مردم نترسید ، از خدا بترسید.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
اره عزیزم بترس و پول نگیر بیا مطلب بفرست
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
احمدآقا
به نظر شما در خصوص مطالبی که گفتم شما پاسخ منطقی ارائه کردید.
این همه سند و مدرک مکتوب ارائه شده ، شما نمی خواهی آنها را ببینی و فقط استناد می کنی به مصاحبه دکترسیف با روزنامه خراسان که اگر هر کسی مراجعه کند به اصل مصاحبه که سند تیتر آن در بولتن نیوز موجود است ، متوجه می شود که موسسه مالی و اعتباری نور تخلف داشته ، شاید مثل مصاحبه دکترسیف در خصوص موسسه کاسپین که بعدازچندی یک پرونده ۹۱جلدی برای آن در دادسرا برای آن در حال بررسی است.
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
دوستان خواجه رفت اینقدر هم زور نزنید خدای نکرده باد فتخ میگیرید ۲تا سایت اجیر کردید با یه مشت اکاذیب دل یه مشت سپرده گزار ساده رو میلرزونید که چی بشه
۴تا چرند رو انقدر گفتید خودتونم باورتون شده بس کنید دیگه نوشته حقوقهای نجومی با سند بعد میبینی یه مشت چرند نوشته سندش هم یه جدولشه
رقمهاشم ساخته ذهن مریضشونه بعد میگن بیان جواب بده
یه مداح واسه ۲ساعت ۲۰میلیون میگیره چکشو میزارن مردم میگن دروغه اونوقت شما جدول گزاشتید
خدایی خجالت نمیکشید با این سندتون
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان