تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۴۶ نظر
رئیس کل بانک مرکزی:

کارهای خلافی در «موسسه اعتباری نور» شده است

رئیس کل بانک مرکزی، در ارتباط با مشکلات موسسه مالی و اعتباری نور، گفت: کارهای خلافی شده است که بانک مرکزی به موقع با آن برخورد کرده و دیگر تکرار نخواهد شد. بر این اساس موسسه نور کارش را ادامه می دهد.
رویداد۲۴رئیس کل بانک مرکزی، در ارتباط با مشکلات موسسه مالی و اعتباری نور، گفت: کارهای خلافی شده است که بانک مرکزی به موقع با آن برخورد کرده و دیگر تکرار نخواهد شد. بر این اساس موسسه نور کارش را ادامه می دهد.


به گزارش مهر، ولی الله سیف در پاسخ به اینکه چرا در مدتی کوتاه مدیر عامل موسسه نور تغییر کرد، توضیح داد: درباره تغییر مدیریت گاهی اوقات بانک مرکزی با مدیران موجود مشکل دارد، بعضی اوقات هم مدیران به تشخیص مجمع تغییر می کنند.

وی افزود: البته یک سری مطالبی هم هست که اگر کسی تخلفی کرده حتما با او برخورد می شود. این ها را بانک مرکزی نیز دنبال می کند.

سیف در پاسخ صریح درباره ادامه کار این موسسه توضیح داد: بعضی اوقات یک سری چیزها را بزرگ نمایی می‌کنند. از این خبرها نیست این موسسه کارش را ادامه می دهد.

همچنین رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به این سوال که یعنی تخلفی صورت گرفته است؟ اعلام کرد: کارهای خلافی شده است که بانک مرکزی به موقع با آن برخورد کرده و دیگر تکرار نخواهد شد. بر این اساس موسسه نور کارش را ادامه می دهد.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۶
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
قابل توجه رویداد 24 .از این خبرها نیست این موسسه به کارش ادامه میدهد
کورش
|
Germany
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
سکوت بانک مرکزی بخاطر جلوگیری از بحران جدید.
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
واقعا" متاسفم برای افرادی که خودشان را به خواب زده اند
شما متوجه شدید خروجی صحبت های دکترسیف چه بود؟
اگر تخلف بزرگ نیست پس لطفا" فقط به یک مورد آن اشاره کنید تا خیال سپرده گزاران راحت شود؟
اگر نامه بانک مرکزی به هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری نور صحت ندارد به چه دلیل اعضای هیئت مدیره و برخی از مدیران موسسه مالی و اعتباری نور ممنول الخروج شده اند؟
بدهکاری شش هزار میلیاردی موسسه مالی و اعتباری نور به بانک مرکزی دروغ است؟
چرا بانک مرکزی اصل پول سپرده گذاران را رسما" تضمین نمی کند؟
چرا چرا چرا ؟؟؟
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
سکوت کجا بود عزیزم رییس کل بانک مرکزی که این همه به نامه هاش و منابع موثقش تکیه میکردید میگه مشکلی نداره و بزرگنمایی شده اگه تخلفی هم صورت گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
پیمان بخواب قبلش مسواک بزن ههههههههههخخ
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
بیدار شو عزیزم سیف میگه مشکلی نیست و بزرگنمایی شده یعنی اون مواردی که ذکر کردی مشکلش برطرف شده دیگه سیف بیکار نیست که بیاد دونه دونه بشمره خلاصه گفته مشکلی نیست بزرگنمایی شده و تخلفی هم شده اون تخلف برطرف شده .
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
1
چه پاسخ منطقی و با استدلالی بود به نظر شما اون همه گرارش مدیرعامل و موارد اشاره شده در نامه بانک مرکزی و لیست حقوق های نجومی و...
با یک مصاحبه برطرف شد و تخلف ها رسیدگی شد.
ببخشید آقایانی که حقوق میلیونی دریافت کردند حقوقها را برگرداندند؟
شش هزارمیلیارد بدهی به بانک مرکزی یک شبه تصفیه شد؟
دفاتر مالی و حسابرسی (حسابسازی) تعاونی های منحله یک مرتبه درست شد؟
انتصابات فامیلی و... رسیدگی و افراد عزل شدند؟
عجب سیستم بانکی قوی و با قدرتی داریم!!!
احمدجان و ناشناس عزیز ، از آن پیرزنی خجالت بکشید که با قدخمیده در واگن مترو با فروش آدامس هزارتومانی امرار معاش می کند و آقایان با پول مردم و سپرده گذاران معلوم نیست چکار کردند.
بالاخره آه مظلوم میگیره و این وعده خداوند متعال است.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
رییس همون نهادی که باید این چیزها رو تایید کنه میگه مشکلی نیست و بزرگنمایی شده بعد شما استناد میکنی به چهار تا کاغذ پاره که نمایش داده شده که استنادتون به منبع بانک مرکزی و نامه هاشون بوده بعد رییس کلش که یعنی همه بانک مرکزی میاد میگه مشکلی نیست رو شما قبول نداری.اگه بانک مرکزی رو قبول نداری پس دیگه قانون قانون نکنید بگین قانون خودتون
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
احمد آقا
اولا" اون چهار تا کاغذ پاره نیست ، بلکه نامه رسمی و محرمانه بانک مرکزی به اعضای هیئت مدیره موسسه مالی نور و همچنین گزارش مدیرعامل وقت موسسه مالی و اعتباری نور می باشد.
دوما" بررگنمایی نیست اسمش اطلاع رسانی است اما موضوعش حتما" برای سپرده گزاران مهم و بزرگ است.
سوما" کی گفته ما بانک مرکزی را قبول نداریم فقط شما به مصاحبه دکترسیف عنایت بفرمایید که بالاخره به موارد اشاره شده نه تنها هیچ اشاره نشده بلکه به تخلفات انجام شده کاملا" اشاره شده است.
چهارما" شما که به اسناد مکتوب که کاملا" رسمی می باشد می گویید کاغذ پاره پس اگر ما هم به حرف های شفاهی که هیچگونه ضمانت اجرایی ندارد بگوییم بادهوا شما ناراحت نمی شوید؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
والا از نظر ما هم کاغذ پاره است .سند همین حرف شفاهیه که رییس بانک مرکزی گفته .از این نامه های داخل بانکی زیاد هست بانک مرکزی هر وعده چندتا از این کاغذ پاره ها برای همه بانکها میده.ولی گویا رویداد 24 چون از موسسه نور پولشو نگرفته اصرار داره روش . خود سیف هم جوابشو داده که بزرگنمایی شده و چون تنها کسی که حرف زده رویداد 24 هست صریحا میگم منظور سیف به همین رویداد 24 بوده.بنده خدا دست رویداد 24 رو تو پوست گردو گذاشته.در ضمن برای اطلاع عمومی بگم هر بانکی که ساتناش قطع بشه یعنی بدهی داره به بانک مرکزی در حالی که ساتنای نور الان وصله که معنیش پرداخت بدهی به بانک مرکزیه.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
اقا قبلا ها میگفتن مجله یا روزنامه زرد این
رویداد 24 دسته اونارو از پشت بسته سیف این تیتری که شما زدین رو گفته این تییتر دیلیل بر حرام... شماست ادم حلال زاده به هر طریقی بشه دروغ نمیگه
اینای که کامنت میزارن در جانب رویداد خودتون میدونید که کارمند این سایت هستین
این که خودتون خبر می گزارید و بعد با کامنت های خودتون شلوغش می کنید این دیلیل بر بازم حرام... شماست

مرگ مادرت تو حرف های سیف این تیتر شما بود
خاک بر سرتون
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
همش جعلی بود سیف گفت بزرگنمایی شده اینطوریها نیست اون نامه خواجه حیسنی که کلا خلاف واقع بود و توسط بانک مرکزی بهش تذکر دادن و دیگه نمیتونه مدیر عامل هیچ بانکی بشه فعلا
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
اماده باش اقا پیمان سایتهای بولتن نیوز و رویداد :صبحانه انلاین گزارش داد تخلفات میلیاردی در موسسه اعتباری ملل و بانک رسالت ...پاداشهای میلیاردی به هیئت مدیره خرید خانه و ماشین برای هیئت مدیره دادن وامهای کلان میلیاردی به افراد خاص بون کارمزد...در چند روز اینده قراره ابعاد بیشتری از این تخلفات رو گزارش بده ....
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
آقا محسن
خسته نباشی با این استدلالهای منطقی!
برادرجان از قدیم گفتن هرچیزی را مکتوب کن
چون سند از کلام محکم تر است وقتی خطبه عقد را می خوانند بعد از آن دفترچه را ذوجه امضاء می کنند که به آن می گویند قباله ازدواج که اگر مشکلی پیش آمد طبق قانون آن چیزی که در قباله مکتوب شده پیگرد قانونی دارد نه مباحث شفاهی و تعهدات اخلاقی طرفین ، وقتی کسی پولی را به امانت نزد بانکی می گذارد اگر سپرده باشد قراردادی مکتوب منعقد می گردد و دفترچه حسابی به فرد اعطا می شودو...
یعنی منظور شما این است که صحبت های شفاهی آقای دکترسیف در خصوص موسسه مالی و اعتباری نور که هیچ اشاره ای به سلامت سیستم مالی موسسه مالی و اعتباری نور نداشته و حتی در آخرمصاحبه به تخلفات صورت گرفته در موسسه مالی و اعتباری نور اشاره نموده سند و حجت است ، اما نامه رسمی و مکتوب بانک مرکزی به اعضای هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری نور که شماره و تاریخ دارد و همچنین گزارش رسمی مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری نور به معاونت نظارت بانک مرکزی وجاهت قانونی ندارد.
واقعا" برای بانک مرکزی متاسفم که دوستان نامه های بانک مرکزی را به کاغذ پاره تشبیه می کنند.
دکترسیف ، آقای تهرانفر و مدیران محترم و دلسوز بانک مرکزی تحویل بگیرید چرا که شاعر می گوید:
ترحم بر پلنگ تیز دندان
ستم کاری بود بر گوسفندان
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
آقا محسن
فراموش کردم بگم ساتنایی که می فرمائید کاملا" درست است چون مبالغی که مردم در موسسه مالی و اعتباری نور سرمایه گذاری کرده اند کم پولی نیست و بانک مرکزی هم بدلیل اعتمادمردم این امکانات را در اختیار آن موسسه قرار داده است.
اما یه ضرب المثل قدیمی است که میگه
جوجه را آخر پائیز می شمرن
چند روز دیگه وارد پائیز میشیم و سپرده گزارها هم جوجه ها را می بینند و هم انشاالله شما کمک کنید تا آنها را شمارش کنند!!!!
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
عزیزان مصاحبه دکترکوچکی نژاد نماینده محترم مجلس با خبرنگار بولتن نیوز را مشاهده کنید ضمنا" سایت بازدید ( BUZDID . IR ) هم به آن اشاره کرده است.
اگر موضوعات دروغ و کذب است چرا هرروز یک نماینده در خصوص تخلفات نور پیگیری میکنند.
تازه اینطور که از صحبت های نمایندگان محترم مجلس معلوم آنها پیگیر جابجایی آقای دکترسیف از بانک مرکزی هستند ، بازم بگید دروغه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
اره عزیزم سیف دروغ میگه شما راست میگین انشاا.‌.‌. که نمایندگان اقای خواجه حسینی رو رییس بانک مرکزی میکنن و شما رو معاونش ...وکسی که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدارش کرد .هر چقدر دلت پره پیمان جان کامنت بزار که شاید تخلیه شی والسلام با این سایتهای در پیتی مثل بولتن و رویداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
هرکه. دوست داربکنمش ریس بانک مرکزی مخصوصا پیمان عزیز تا هرچه دل تنگت ازموسسه نور داری دربیاری . ضمنا این بساط وجمع کنید برید دنبال کاروزندگیتون هرجا بیشترتوش نون داره با این دیگ برای شما سرسگم توش نمیجوشد .فعلان نماینده اون نماینده بچسبید به قانون همین که دوروزگفته شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
سیف بالاترین رده حکومتی یعنی ریس جمهورگذاشته وهیچ قدرتی نمیتونی عوضش کنه . چهارنماینده درپیتی بتونند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
اقا پیمان.شما که میگی هر چیزی رو مکتوب کن باید بگم.مکتوباتش که هست مجوز بانک مرکزی رو داره مجوزشم برای موسسه نیست برای بانکه که هر وقت مبلغ مورد نظر رو پرداخت کنه بانک میشه.از این بالاتر میشناسی بگو ما هم یاد بگیریم این از مکتوباتش.دوم بر میگرده به اینکه کی پشتشه که اونم سردار رضاییه که برادرش نماینده مجلسه و پشتش بر میگرده به سپاه اینم پشتشه.بعدش داراییشه که 11 امین بانک و موسسه بزرگه با نزدیک 400 شعبه و دارایی بیش از 30 هزار میلیارد و بالاتر از بانک پارسیان به عنوان 12 امین بانک و موسسه بزرگ.حالا شما به من بگو بانک سرمایه با بیش از 8000 میلیارد اختلاس و غیره با سپرده گیری 10000 میلیارد بحرانی تره یا نور یا صادرات با 78 درصد زیان در مجمعش که هنوز نمادش باز نشده یا بانک اینده که از 5000 میلیارد رسیده به 80000 میلیارد اونم با سودهای انچنانی برای مبالغ بالا که حالا اشاره نمیکنم که برای بالای 10 میلیارد چقدر سود داره میده.یا قوامین و اختلاس ناجا یا گردشگری با 200 درصد کسری سرمایه اولیه که در دنیا اسمش ورشکستگیه همه بانکها همینن اگز فکر میکنی یکی یه جا وام کم بهره داده و فکر میکنی تخلفه باید بگم ایرانو نشناختی اینجا هر روز از این نامه ها میره و میاد شما فقط ببینم مدیر عاملای بانک سرمیه تا حالا چند بار عوض شدن و ببین الان کجان یا بانک دی
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
احمد آقا
چرا اینقدر ناراحت می شوید کی گفته آقای دکترسیف در خصوص موسسه مالی و اعتباری نور دروغ گفته نه خیر بنظر حقایق را بطور کامل بیان نکرده و شما که استناد به سخنان دکترسیف در روزنامه خراسان می کنید بهتر است تیتر روزنامه خراسان را نیز ملاحظه کنید ، البته در بولتن نیوز موجود است اگر انکار نکنید ضمنا" نمایندگان محترم مجلس باید به کار بانک مرکزی نظارت کنند نه دخالت چون اگر خدایی نکرده اتفاقی مثل موسسات کاسپین و آرمان و ثامن و... برای سپرده گذاران بیافتد مردم باید مثل همیشه بعد از بانک مرکزی به نمایندگان عزیزشان در مجلس مراجعه کنند تا پیگیر حق و حقوقشان باشند.
ناصر
|
Czechia
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
اولان این دوستان تکلیف خودشون رو مشخص کنن که بالخره رویداد 24 با خواجه حسنی بسته یا نبسته ؟! D:
در ثانی همونطور که خیلی از سینه چاکان موسسه نور در جریان هستند و خودشون هم میدونن که کی هستند و دارن اینجا پیام میگزارند ، یکی از اعضای هیئت مدیره که در صدر لیست حقوق های نجومی هم اسمش اومده ، برادر یکی از نمایندگان مجلس هستند و خوب بلدن که با لابی گری چطور مدیران بانکی رو تحت فشار قرار بدن.
بنابراین معلوم هم نیست که سیف تحت فشار نبوده باشه.
فرهاد
|
Netherlands
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
چرا ... ندارید پیام های من رو بزارید تو سایت ، پس کجاست مدیر بی ... سایت رویداد 24
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
اقا فرهاد ناراحت نکن خودت رو اینها دستور دارن اینطوری پیام بزارن اقای خواجه حسینی خوب چربشون کرده اون بنده خداها امثال ناصر و پیمان مجبورن بیان اینجا ...وقتی رییس کل یه حرفی زد گفت مساله تموم شد یعنی ختم ماجرا حلا یه سری برمیگردن عقب مدرک مدرک میکنن معلومه دیگه اره سیف میگفت مشکل داره و درحال برسی هستیم و تخلفات گسترده هست اره ما هم میگفتیم مشکل داره ولی رییس کل میگه نه از این خبرها نیست وبزرگنمایی نکنید و مشکل حل شد حالا این ناصر و پیمان دایه مهربان تر از مادر شدن ...اشکار نداره معاش شما ها هم اینطوری میگذره دیگه مجبورید تن بدید به این کارها
فرهاد
|
United States of America
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
ترس رو توي وجود بر و بچهاي سايت رويداد ٢٤ ميشه ديد ! مطلبي رو نوشتم كه دست عوامل آقاي خواجه حسني و سايت رويداد ٢٤ در يك كاسه است و من از اون كاسه مدرك و مستندات دارم اما تا به امروز نه مطالب من رو درج كردن و نه اجازه ي ملاقات با ريس اين سايت داده شده ! البته خوب بود كه هشدار منو جدي ميگرفتيد !
جواد معزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
والا این سایت کامنت همه حامیان موسسه نور رو که منتشر کرده حتی فش ها توهین ها و تهمت ها که به این رسانه زده شده همه منتشر شده
به عنوان یک مخاطبی که خدا رو شکر در این موسسه پولی ندارم به صحت اطلاع رسانی این سایت یقین پیدا کردم
اگر اینها کاسه ای زیر نیم کاسه داشتند نباید نطرات بر علیه خودشون رو منتشر می کردند
سایت رویداد از رسانه های معتبر کشور هستش که اخبارش همیشه مورد استناد رسانه های دیگر است
دارم یقین می برم که کامنت های علیه این رسانه داره از جای سازماندهی می شه
ناصر
|
Czechia
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
جناب آقای احمد خان
چرا آتیش گرفتی و داری دود می کنی. حالا من یا هر کس دیگه ای دایه مهربان تر از مارد !!! تو این وسط چی میگی که داری خودت رو به آب و آتیش میزنی بگی این مسئله تمام شده ؟؟؟
تو به استناد یه خبر داری از حول حلیم میفتی تو دیگ ، اون وقت ما به استناد اسناد شماره دار و تاریخ دار که قابل استعلام هم هست و استعلام هم شده ، دروغ میگیم ؟
اصلا من خواجه حسنی ، حتما تو هم احمد "رضایی" یا "اسکندرزاده" یا ... !!!
برو به بابات بگو اگر این ماجرا با مصاحبه ی آقای سیف تمام شده ، رسما تکذیب کنه و بکه دروغه تا قانونی اقدام بشه. اصلا بگو برن شکایت کنن که علیه موسسه وزین نور مدرک سازی کردن.
فکر کردی مردم هم بلانسبت مثل شماها خرن ؟ اگر واقعا دروغ بود الان مدیر مسئول همین سایت هایی که اسناد رو منتشر کردن رو به میخ کشیده بودن. پس یه چیزایی هست که وجودش رو ندارن.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
بعدش هم کسی نیاز نیست تکذیب کنه رییس کل بانک مرکزی تکذیب کرد اون شماره نامه و استعلامم بذار در کوزه ابش رو بخور همون بانک مرکزی اربابت خواجه حسینی رو چرا ممنوع الفعالیت کرد اگه راست میگفت
پیمان
|
United States of America
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
1
درود بر شرف عزیزان این سایت که با شجاعت رسالت خبری و اطلاع رسانی را انجام می دهند.
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
شده است
آقا محسن عزیز ۱- شما بفرمائید از کی تا حالا حاج محمد... سردار شده که ما خبر نداریم البته فکر کنم مثل مدرک دکترای ایشان که در لیست حقوق های نجومی موسسه مالی و اعتباری نور مدرک ایشان لو رفت و مردم فهمیدند ایشان دکتر نیست که متاسفانه در پیش عوام خود را سردار و دکتر جاانداخته اند. ۲- سردار محمدابراهیم ... (برادرحاج محمدنبی ...) که اشاره فرمودید درحال حاضر نماینده مردم شریف خمین در مجلس می باشد ، البته قبلا" سردار بوده و الآن نماینده مجلس است و به نظرمن هیچ ربطی به سپاه ندارد ولی اگر شما ادعا دارید سپاه پشت قضیه است بفرمائید بانک مرکزی از این پس ، بجای مکاتبه با اعضای محترم هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری نور با سپاه مکاتبه کند و ما هم از سخنگوی محترم سپاه پاسداران درخواست می کنیم بجای روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری نور پاسخگوی سپرده گذاران و مردم باشند. ۳- اگر شما ادعا دارید دارائی های موسسه مالی و اعتباری نور بیش از ۳۰هزار میلیارد است ، آیا این عدد را شما کارشناسی کرده اید و ارزش واقعی دارائی ها درست است و خدائی ناکرده کارشناسی های غیرواقعی صورت نگرفته باشد که مثلا" زمین کشاورزی را به جای زمین مرغوب ثبت کنند که اگر این باشد وای بحال روز حسابرسی و بررسی اسناد ، مدارک و دفاتر؛ (البته بانک مرکزی در نامه ارسالی به اعضای هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری نور به عدم شفافیت و ارائه مدارک مالی و دفاتر اشاره کرده است) ۴- اگر ادعای شما در خصوص دارائی های موسسه مالی و اعتباری نور درست باشد پس تکلیف ۶۳هزار میلیارد بدهی موسسه مالی و اعتباری نور به بانک مرکزی چه می شود؟ ۵- فرمودید بانک های صادرات ، آینده ، گردشگری ، دی و قوامین مشکل دارند و اختلاس کردند و... این چه ربطی به تخلفات و مشکلات موسسه مالی و اعتباری نور دارد؟ آیا منظور شما از طرح و استفاده از نام این همه موسسه و بانک ، انحراف کردن اذهان عمومی و سپرده گزاران موسسه مالی و اعتباری نور نمی باشد؟ ۶- چرا و به چه دلیل اعضای هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری نور ممنوع الخروج شده اند ؟ ۷- آیا سیستم پلیس اداره گذرنامه کشور می تواند با دستور بانک مرکزی و بدون دستورقضائی احدی را ممنوع الخروج کند؟ موضوع چیست؟ برادر محسن احتمالا" شما آقای محسن محمدی هستید که البته خود را همه جا برادر و یاور سردار دکتر حاج محمد... معرفی می نمائید ، ارادت شما برای حاج آقا و بیت معظم ایشان و مدیران موسسه مالی و اعتباری نور محرز و مشخص است ، اما برادر حاج محسن محمدی آیا فکر نمی کنید دفاع غلط و بی منطق شما از موسسه مالی و اعتباری نور باعث این شود که سپرده گزاران از پشت پرده جریانات اتفاق افتاده مطلع شوند. شما هم که با مدرک دیپلم ریاضی و آن دریافتی های نجومی در موسسه مالی و اعتباری شریک جرم هستید ، البته فکر می کنی خیلی زرنگ تشریف دارید چون همه جا طوری رفتار کرده ای که همگان فکر می کنند شما خیرخواه موسسه هستید امابرادر بازی بست است ، ما در تهران به اینگونه رفتار زرنگی نمی گوئیم بلکه اعتقاد داریم طرف داره تیزبازی در میاره اما خودش نمی داند. مثال شما مثل آن کبکی است که وقتی سرش را داخل برف می کند چون خودش هیچ کجا را نمی بیند فکر می کند دیگران هم اورا نمی بینند!!! خیلی بد است که آدم اطرافیان خورش را ... فرض کند.
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
آقا محسن عزیز
۱- شما بفرمائید از کی تا حالا حاج محمد... سردار شده که ما خبر نداریم البته فکر کنم مثل مدرک دکترای ایشان که در لیست حقوق های نجومی موسسه مالی و اعتباری نور مدرک ایشان لو رفت و مردم فهمیدند ایشان دکتر نیست که متاسفانه در پیش عوام خود را سردار و دکتر جاانداخته اند.
۲- سردار محمدابراهیم ... (برادرحاج محمدنبی ...) که اشاره فرمودید درحال حاضر نماینده مردم شریف خمین در مجلس می باشد ، البته قبلا" سردار بوده و الآن نماینده مجلس است و به نظرمن هیچ ربطی به سپاه ندارد ولی اگر شما ادعا دارید سپاه پشت قضیه است بفرمائید بانک مرکزی از این پس ، بجای مکاتبه با اعضای محترم هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری نور با سپاه مکاتبه کند و ما هم از سخنگوی محترم سپاه پاسداران درخواست می کنیم بجای روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری نور پاسخگوی سپرده گذاران و مردم باشند.
۳- اگر شما ادعا دارید دارائی های موسسه مالی و اعتباری نور بیش از ۳۰هزار میلیارد است ، آیا این عدد را شما کارشناسی کرده اید و ارزش واقعی دارائی ها درست است و خدائی ناکرده کارشناسی های غیرواقعی صورت نگرفته باشد که مثلا" زمین کشاورزی را به جای زمین مرغوب ثبت کنند که اگر این باشد وای بحال روز حسابرسی و بررسی اسناد ، مدارک و دفاتر؛
(البته بانک مرکزی در نامه ارسالی به اعضای هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری نور به عدم شفافیت و ارائه مدارک مالی و دفاتر اشاره کرده است)
۴- اگر ادعای شما در خصوص دارائی های موسسه مالی و اعتباری نور درست باشد پس تکلیف ۶۳هزار میلیارد بدهی موسسه مالی و اعتباری نور به بانک مرکزی چه می شود؟
۵- فرمودید بانک های صادرات ، آینده ، گردشگری ، دی و قوامین مشکل دارند و اختلاس کردند و...
این چه ربطی به تخلفات و مشکلات موسسه مالی و اعتباری نور دارد؟
آیا منظور شما از طرح و استفاده از نام این همه موسسه و بانک ، انحراف کردن اذهان عمومی و سپرده گزاران موسسه مالی و اعتباری نور نمی باشد؟
۶- چرا و به چه دلیل اعضای هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری نور ممنوع الخروج شده اند ؟
۷- آیا سیستم پلیس اداره گذرنامه کشور می تواند با دستور بانک مرکزی و بدون دستورقضائی احدی را ممنوع الخروج کند؟ موضوع چیست؟
برادر محسن
احتمالا" شما آقای محسن محمدی هستید که البته خود را همه جا برادر و یاور سردار دکتر حاج محمد... معرفی می نمائید ، ارادت شما برای حاج آقا و بیت معظم ایشان و مدیران موسسه مالی و اعتباری نور محرز و مشخص است ، اما برادر حاج محسن محمدی آیا فکر نمی کنید دفاع غلط و بی منطق شما از موسسه مالی و اعتباری نور باعث این شود که سپرده گزاران از پشت پرده جریانات اتفاق افتاده مطلع شوند.
شما هم که با مدرک دیپلم ریاضی و آن دریافتی های نجومی در موسسه مالی و اعتباری شریک جرم هستید ، البته فکر می کنی خیلی زرنگ تشریف دارید چون همه جا طوری رفتار کرده ای که همگان فکر می کنند شما خیرخواه موسسه هستید امابرادر بازی بست است ، ما در تهران به اینگونه رفتار زرنگی نمی گوئیم بلکه اعتقاد داریم طرف داره تیزبازی در میاره اما خودش نمی داند.
مثال شما مثل آن کبکی است که وقتی سرش را داخل برف می کند چون خودش هیچ کجا را نمی بیند فکر می کند دیگران هم اورا نمی بینند!!!
خیلی بد است که آدم اطرافیان خورش را ... فرض کند.
سپرده گذار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
مي خواستم از سايت خوب رويداد٢٤ هم عذرخواهي و هم تشكر كنم چون اول فكر مي كردم داره شلوغ كاري و فضاسازي مي كنه ولي امروز كه رفتم شعبه موسسه و وضعيت رو بررسي كردم كم كم حقايق قضيه ماجرا برايم مشخص شد لذا از شما بدليل اطلاع رساني خوبتان متشكرم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
با عرض تشکر از برادر پیمان که دست ما رو رو کردن و الان باید یک جا قایم شیم کسی کشفمون نکنه.واقعا قدرت تخیلت منو تحت تاثیر قرار داد.اقا موسسه نور ورشکستس ولی ما دوستش داریم .شما برو بانک ملی بزار .
فرهاد
|
Germany
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
سلام
آقاي خواجه حسني و تيم نامباركش سر صحبت من با شماس ، به فضل الهي موسسه نور با اقتدار و صلابت مشغول به كارش هست ، خيلي مشتاق هستم بدونم بعد از اخراج جناب خسرو خواجه حسني و تيمش كدوم موسسه يا بانك ديگه اي ميزبان شماس ؟ آقا خسرو كه خودت رو جزيي از مديران لايق و تحصيل كرده ميدوني اگر تا يك ماه ديگه پست مديريت از هر بانكي بهت پيشنهاد شد معلومه خيلي حاليته در غير اينصورت باشه بهت شك مي كنيم !!! از امروز ٩٦/٠٦/١٣ يكماه وقت داري داداش گلم !!!
Danger
|
United States of America
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
نوبت قایم شدن هم میرسه آقا محسن...
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
آقا فرهاد
اصلا" امروز ۹۶/۷/۱۳ خوبه
آقای خواجه حسنی هم آدم بد
چه ربطی به موارد و تخلفات موسسه مالی و اعتباری نور دارد؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
اقا دانجر جا برای قایم شدن میشناسی
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
اره محسن حتما پیش دارو دسته اقای خواجه حسینی خخخخ
پیمان
|
United States of America
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
حاج محسن
شما چرا قایم بشی! شما که نقش آدم خوبه رو داری یه فکری برای دوستان و همکارانت بکن ، متاسفم برای دوستانت که به شما بیش از حد اعتماد کردن ، البته هر اتفاقی بیافتد حق آنها است چون : خود کرده را تدبیر نیست.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
اقا بلیت سفر به هاوایی گرفته بودم برای خوش گذرانی با پول مردم دیدم ممنوع الخروجم اقا خواهشنا یک کمکی به ما بکنید به سفرهای خارجیمون برسیم انقدر این اقا پیمان گفت تا مارو گرفتن الان از زندان اوین پیش بابک دارم پیام میفرستم بقایی هم هست.اینجا از هاوایی هم بهتره
Danger
|
United States of America
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
اره محسن جان یه راه ارتباط تلفنی یه طوری بهم بده تا بهت بگم
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
0
رئیس کل بانک مرکزی، با رد وجود هر گونه مشکل در ارتباط با موسسه مالی و اعتباری نور، گفت: گاهی بانک مرکزی با مدیران موجود موسسات اعتباری مشکل دارد و گاهی هم مدیران به تشخیص مجمع کنار می‌روند.

به گزارش مهر، ولی الله سیف در پاسخ به اینکه چرا در مدتی کوتاه مدیر عامل موسسه نور تغییر کرد، توضیح داد: درباره تغییر مدیریت گاهی اوقات بانک مرکزی با مدیران موجود مشکل دارد، بعضی اوقات هم مدیران به تشخیص مجمع تغییر می کنند.

وی افزود: البته یک سری مطالبی هم هست که اگر کسی تخلفی کرده حتما با او برخورد می شود. این ها را بانک مرکزی نیز دنبال می کند.

سیف در پاسخ صریح درباره ادامه کار این موسسه توضیح داد: بعضی اوقات یک سری چیزها را بزرگ نمایی می‌کنند. از این خبرها نیست این موسسه کارش را ادامه می دهد.

همچنین رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به این سوال که یعنی تخلفی صورت نگرفته است؟ اعلام کرد: کارهای خلافی شده که بانک مرکزی به موقع با آن برخورد کرده و دیگر تکرار نخواهد شد. بر این اساس موسسه نور کارش را ادامه می دهد.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
1
0
چقدر دلتون خوشه برند پرونده شرکت کارسازان متین ksm رو بررسی کنند که چرا به یک نفر انقدر وام دادند در اخر هم هیچ کدومشم پس نداد و پروژه های نیمه کاررو برگردوند با قیمت های بالا و خیلی افراد دیگه هم وام های کلان گرفتن چرا در این مورد حرف نمیزنند تخلف ها پول هایی که به یه سری افراد دادن بدون هیچ پشتیبانه ای
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانب درتاریخ7مهرماه 97موسسه نورشعبه رودکی حساب کوتاه مدت بازکردم طبق توافق قرارشدمبلغ بالای10میایون سود21%واریزشودولی متاسفانه بعداز53روزیعنی30آبان سود10%واریزشدکلی پیگیرش متاسفانه هیچ کس پاسخگونیست
کیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
0
0
رفتم موسسه اعتباری نور در مشهد واسه وام بعد از دوندگی یه وام ۱۸درصد به ما دادن که ۴۰۰هزارتومان کارمزد کم کردن اول بعد ادرس دادن گفتن برو فاکتور لوازم خانگی بگیر تا بهت وام بدیم فاکتور گرفتم بهم یه کارت دادن گفتن باید بری همون فروشگاه کارتو بکشی اونجا رفتم کارتو بکشم ۸ درصد هم اونجا کم کردن یعنی اینجور کلاهبرداری از مردم واقعا ناعادلانه ی
کی رسیدگی میکنه اینقد رلحت دارن کلاهبرداری میکنن
اکرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
0
0
موسسه نور یه دکه باز کرده فقط کلاهبرداری میکنه حواستون باشه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان