تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

پیگیری اجرای مصوبات کنفرانس سوچی و کمیته تبادل بازداشتی‌‌‌ها، ربوده‌شدگان و مفقودان بحران سوریه

مذاکره‌کننده ارشد ایران در روند آستانه با نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور سوریه و رئیس هیات مذاکره‌کننده روسیه در روند آستانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

رویداد۲۴-مذاکره‌کننده ارشد ایران در روند آستانه با نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور سوریه و رئیس هیات مذاکره‌کننده روسیه در روند آستانه دیدار و گفت‌وگو کرد.حسین جابری انصاری، دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره‌‌‌‌کننده ارشد ایران در روند آستانه، با الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه پوتین در امور سوریه و رئیس هیات مذاکره‌‌‌کننده روسیه در روند آستانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که ورشنین، معاون وزیر امور خارجه روسیه و هیات‌‌‌های دو کشور نیز حضور داشتند، دستیار ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نماینده ویژه رئیس‌‌جمهور روسیه در امور سوریه، آخرین وضعیت سیاسی و میدانی سوریه را مورد بحث و رایزنی قرار دادند.

این دیدار در چارچوب نهمین اجلاس روند آستانه و پس از اجلاس اخیر وزرای خارجه در مسکو و تحولات نظامی جدید در سوریه صورت می گیرد.

جابری انصاری و لاورنتیف همچنین پیرامون پیگیری اجرای مصوبات کنفرانس گفت‌وگوی ملی سوریه در سوچی و دومین جلسه کمیته تبادل بازداشتی‌‌‌ها، ربوده‌شدگان و مفقودان بحران سوریه که در حاشیه این دور از مذاکرات آستانه برگزار می‌‌‌‌شود،‌ گفت‌وگو کردند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان