تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
در گفت‌وگو با رویداد۲۴ مطرح شد؛

صدور حکم بازداشت اعضای سابق شورای شهر شیراز

شماری از اعضای شورای شهر پیشین شیراز و برخی از مدیران سابق شهرداری شیراز بازداشت شده‌اند.
بازداشت اعضای سابق شورای شهر شیراز بخاطر اتهامات مالی

رویداد۲۴ مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز در توییتر خود خبر بازداشت اعضای سابق شورای شهر شیراز را تایید کرده است، اما نامی از بازداشت‌شدگان به میان نیاورده است.

خبر صدور حکم بازداشت چند عضو سابق شورای شهر شیراز به دلایل مالی در حالی به گوش می‌رسد که پاک‌فطرت شهردار سابق شیراز و غلام‌مهدی حقدل عضو شورای شهر وجود چنین خبری را تکذیب کرده‌اند. با اینهمه منابع آگاه به رویداد۲۴  گفته‌اند که حکم بازداشت این افراد صادر شده اما هنوز ابلاغ نشده است.

شورای شهر شیراز در دوره قبل 21 عضو داشته است و در دوره فعلی این تعداد به 13 نفر رسیده است.

اغلب اعضای شورای شهر پیشین شیراز اصولگرا بودند. دو نفر از اعضای فعلی شورای شهر شیراز در گفت‌وگو با رویداد۲۴ گفته‌اند که از مقامات استانداری فارس خبر صدور حکم بازداشت اعضای پیشین شورای شهر را شنیده‌اند اما هنوز درباره تعداد و اسامی آنها خبر دقیقی ندارند.

پیش از این چند عضو شورای شهر مردوشت نیز بازداشت شده‌اند.

به گزارش رویداد۲۴ علیرضا پاک‌فطرت شهردار سابق شیراز ضمن تکذیب خبر بازداشت اعضای شورا و شهردار، در توضیحی اعلام کرده که کسانی که این خبر را منتشر کرده‌اند، بساط شایعه‌پراکنی راه انداخته‌اند.

همچنین غلام‌مهدی حقدل رییس پیشین شورای شهر شیراز ضمن تکذیب خبر بازداشت، گفته است: هنوز شکایتی از کسانی که شایعه را پخش کرده‌اند، نکرده‌ایم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان