تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
غرویان:

هدف احمدی‌نژاد براندازی کل نظام است/ رهبری به قوه قضاییه گفتند که به عدالت رفتار کند

یک استاد حوزه علمیه قم گفت: برخی براساس تصور و توهم فکر می‌کنند مقام معظم رهبری اختلاف دیدگاه شدید با دولت دارند که بیانات اخیر رهبری نشان داد که این چنین نیست و افراطیونی که چنین ذهنیتی را القا می‌کنند کاملا در اشتباه هستند.
رویداد۲۴ حجت الاسلام محسن غرویان، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: سه نکته مهم در بیانات رهبری در حوزه مسائل داخلی وجود داشت؛  نکته اولی که در بیانات ایشان مطرح شد حمایت قاطع و برای چندمین بار از دولت آقای روحانی بود که برخی براساس تصور و توهم فکر می‌کنند مقام معظم رهبری اختلاف دیدگاه شدید با دولت دارند این بیانات نشان داد که این چنین نیست و افراطیونی که چنین ذهنیتی را القا می‌کنند کاملا در اشتباه هستند  
 
این مدرس حوزه علمیه افزود: نکته دوم درباره آقای احمدی‌نژاد هست؛ برای چندمین بار بود که رهبری نظرشان را درخصوص احمدی‌نژاد و تحرکات او علیه نظام، دولت، مجلس و قوه قضاییه بیان می‌کنند و واکنش نشان می‌دهند.
 
وی ادامه داد: احمدی‌نژاد حرف‌های تندی را بیان کرده که از نظر من در راستای اهداف اسرائیل و آمریکا و ترامپ بوده و در جهت براندازی کل نظام است. او ناسپاسی می‌کند که کلیت نظام و اصلا ولایت فقیه را زیر سوال می‌برد؛ بیانات اخیر رهبری پاسخ کوبنده‌ای به اظهارات احمدی‌نژاد بود.  
 
غرویان در خصوص نکته سوم بیانات مقام رهبری هم گفت: رهبری همه قوا را به اتحاد فراخواندند و همچنین به قوه قضاییه گفتند در مسائل اقتصادی به عدالت رفتار کند و از افراط و تفریط بپرهیزد. بنده معتقد هستم پس از این سخنان مقام معظم رهبری، سران سه قوه باید جلسات مشترک بیشتری بگذارند تا منویات ایشان را دنبال کنند.  

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
1
محسن غرویان هم برای رهبری تکلیف معین کرده هم نظرات کلی رهبری را برای ایجاد اعتدال در جامعه به نفع نظر شخصی خودش تفسیر به رای نموده و هم به جای قاضی شرع در مورد احمدی نژاد حکم قضایی صادر نموده و هم اتهام انتساب عضو مجمع تشخیص نظام و منصوب ولی فقیه در مجمع را به اسرائیل و سایر دشمنان رهبری و نظام جمهوری اسلامی وارد نموده و متاسفانه هیچ ناظری هم نیست به این عمامه به سر بگوید شما چکاره این مملکت هستی و رویداد هم ظاهرا نمی داند این شخص هیچ نقطه ای از اعراب در حوزه و دانشگاه ندارد و یک فرد خارج از تعادل روانی است که مورد سوء استفاده قرار می گیرد وزارت اطلاعات باید برای مردم روشن و شفاف سازی کند که این شخص دارای چه صلاحیتی است که به عنوان روحانی نما تشویش افکار عمومی می کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
1
لباسش خیلی شبیه کشیش هاست؟
یک بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
فعلا مملکت خر تو خره وایشان هم در این وانفسا که همه بفکر غارت ودزدی خود هستند وکمتر کسی حواسش هست که کی چه میگوید شده اند علامه دهر ودر هر زمینه ایی برای خودشان فتوا در وکنه وباعث انبساط خاطر ملت شده اند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان