تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۷
برای نخستین بار در کشور؛

سرویس صورتحساب گیری همگرا در نمایشگاه تلکام ارائه شد

سرويس صورتحساب گيري همگرا (convergence biling ) براي نخستين بار در كشور توسط شركت آرياگستر اسپادانا در سالن شركت مخابرات ايران در نمايشگاه تلكام رونمايي شد.
سرویس صورتحساب گیری همگرا در نمایشگاه تلکام ارائه شد
رویداد۲۴ حمیدرضا ابوطالبی مدیرعامل شرکت آریاگستر اسپادانا، با اشاره به اهداف حضور این شرکت در نمایشگاه تله کام و دستاورد‌های عرضه شده در این نمایشگاه اظهار داشت: شرکت آریاگستر اسپادانا پروانه اپراتور سراسری servco را سال گذشته از رگولاتوری دریافت کرده و به عنوان خدمات دهنده سرویس Adsl با شرکت مخابرات ایران (به عنوان اپراتور میزبان) قرارداد همکاری دارد.

وی گفت: درهمین حال قرارداد تامین ظرفیت TD LTE نیزبا اپراتور‌های میزبان این حوزه منعقد گردید و برمبنای این دو قرارداد بسته خدمات همگرای ADSL و TD LTE را برای کاربران تجاری، و خانگی عرضه خواهیم کرد.

ابوطالبی با بیان اینکه رویکرد ایجاد این پلتفرم مشارکتی ایجاد امکان دریافت خدمات در قالب یک پکیج با یک اکانت و صورتحساب واحد برای شرکت‌های تجاری است، افزود: ظرفیت این قراداد، سرویس دهی به ٣٠٠ هزار مشترک است که فاز نخست آن برای ١٠ هزار مشترک در اصفهان راه اندازی شده است. درهمین حال در این فاز، برنامه واگذاری در تهران و البرز و پس از آن در استان‌های فارس و مرکزی درنظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آریاگستر اسپادانا خاطرنشان کرد: در فاز دوم اجرای این پروژه، ١٤ استان تحت پوشش این خدمات قرار می‌گیرند و برآوردمان این است که با توجه به متدولوژی طراحی شده، بتوانیم در این بیزینس مدل، به اهداف برنامه مدنظر رسیده و مشتری جذب کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته از برند "پاناوان" به عنوان برند تجاری این شرکت در نمایشگاه تله کام رونمایی شد، گفت: در ارائه سرویس ADSL بیش از ١٨ مدل سرویس تعریف کرده ایم که با قابلیت‌های متفاوت و انعطاف زیاد در سیستم بیلینگ و شارژینگ و همگرایی سرویس‌های ارتباطات ثابت ADSL و TDLTE می‌توانیم مشتریان رابه سمت استفاده از این خدمات جذب کنیم.

ابوطالبی با تاکید براینکه در این سرویس همگرا، برای مشترک یک اکانت و یک صورتحساب واحد صادر می‌شود، گفت: در نحوه سیاستگذاری مشارکت با مخابرات نیز این امکان می‌تواند فراهم شود. که ما به عنوان بازوی اجرایی مخابرات، به مشتریان B. ۲ B. این شرکت در قالب مشارکت و متقاضیان خدمات فیکس، سرویس دهیم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان