تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
امام جمعه آستارا:

با مبلغان مسیحیت در آستارا برخورد شود/ مسئولی که صورتش را از ته می‌زند به درد نظام نمی‌خورد

حافظ نیا خطاب به برخی مسئولان گفت: مگر فقط من در شهر قدم زده و مسئول هستم؟ چطور نهاد‌های اثرگذار اجازه می‌دهند در شهر مسلمان نشین تبلیغ مسیحیت انجام شود؟
 رویداد۲۴ نماز جمعه این هفته شهرستان مرزی بندر آستارا به امامت امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا برگزار شد.

امام جمعه آستارا در ابتدای خطبه اول با اشاره به فرمایش امیرالمومنین در مورد فرصت گفت: بنا به فرموده علی (ع) فرصت همواره در حال گذر است و از این فرصت‌ها باید برای رسیدن به خدا و خدایی شدن نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام حافظ نیا سعادت آخرت را در گروی خدایی بودن دانست و افزود: انسانی که خدایی باشد قطعاً سراسر زندگی اش همواره از یاد خدا غافل نشده و آخرت او تضمین شده است.

امام جمعه آستارا با اشاره به ۳۰ آذر شب یلدا و طولانی‌ترین شب سال گفت: این شب باعث نزدیکی دل‌ها به هم شده و اگر غیر این باشد هیچ فایده‌ای ندارد.

حافظ نیا ادامه داد: پرفضیلت‌ترین شب‌ها برای ما شب قدر است و شب یلدا هم از دیرباز سنت ایرانی‌ها بوده و خانواده‌ها در کنار هم جمع شده و با صله رحم کانون خانواده در این شب سرد گرم‌تر می‌شود.

وی با انتقاد از برخی کسانی که آلوده فرهنگ غرب هستند با کنایه گفت: کریسمس را به مسیحیان آستارا هم تبریک می‌گویم. متاسفانه در شهرستانی که همه مسلمان هستند با قدم زدن در آن از جنبه تبلیغ فرهنگ غربی مانند شهر‌های اروپایی دیده می‌شود. باید با برخورد مسئولان قضایی و انتظامی جلوی تبلیغ مسیحیت گرفته شود.

حافظ نیا خطاب به برخی مسئولان گفت: مگر فقط من در شهر قدم زده و مسئول هستم؟ چطور نهاد‌های اثرگذار اجازه می‌دهند در شهر مسلمان نشین تبلیغ مسیحیت انجام شود؟ ما در مقابل دین اسلام مسئول هستیم و تبلیغ ادیان دیگر در شهر عاشقان اباعبدالله (ع) پسندیده نیست.

امام جمعه آستارا در ادامه با تبریک روز پست زحمات دست اندرکاران عرصه خدمات رسانی به مردم را ارج نهاد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد احساس مسئولیت برای مسئولین گفت: مسئول یعنی نوکر مردم، خیلی از مسئولان فکر می‌کنند آقابالاسر هستند، کسی حق ندارد سر مردم داد بزند و عده‌ای هم که از الان خودشان را برای نمایندگی مجلس می‌کشند.

حافظ‌نیا اضافه کرد: امروز هر کسی که در جامعه ما مدرک کارشناسی ارشد دارد احساس تکلیف می‌کند و متاسفانه اصل موضوع خدمتگزاری فراموش شده است.

خطیب جمعه آستارا با انتقاد از رویه بد توهین و بردن آبروی همدیگر در تبلیغات انتخابات گفت: بدانند خدا هم جزای کسانی که آبروی دیگران را در انتخابات می‌برند خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حافظ‌نیا با انتقاد از وضعیت غیر اسلامی برخی مسئولان گفت: مسئولی که در نظام اسلامی خدمت می‌کند، باید ظاهر اسلامی داشته باشد و کسی که صورتش را از ته می‌زند علیرغم کارایی به درد نظام اسلامی نمی‌خورد.
 
منبع: دیار میرزا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مسیحیت ، آستارا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
اولا که به ریش نیست و به ریشه است یادمون نره که خاوری ریش هم داشت چفیه هم داشت ...الان هم تو کازینو های کانادا اوقاتش رو سر میکنه
نظرات شما
پیشخوان