تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

لحظه حمله تماشاچی عصبی به فوتبالیست! +فیلم

روز گذشته زمانیکه تیم بریتانیایی استون ویلا در حال بازی بود، ناگهان یکی از طرفداران عصبی این تیم وارد زمین بازی شد و حاشیه ساز شد!
لحظه حمله تماشاچی عصبی به فوتبالیست! +فیلم
رویداد۲۴ یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی که چندین دهه است که در حال برگزاری در سرتاسر جهان می‌باشد و دارای طرفداران متعددی می‌باشد، فوتبال می‌باشد که در کنار محبوبیتش در میان مردم، دارای حواشی متعددی می‌باشد که به مرور توانسته است حادثه ساز باشد.

همان گونه که گفته شد طرفداران این بازی بسیار زیاد و در عین حال بسیار جدی می‌باشند که با باختن و بردن تیم مدنظرشان دست به کار‌های جبران ناپذیری می‌زنند که با شنیدن خبر‌های آن‌ها ممکن است به شدت شوکه شوید!

برای مثال روز گذشته ویدیویی عجیب و باور نکردنی و بسیار دردناک از بریتانیا در صفحات مجازی منتشر شد که توانست با حواشی متعددی روبرو شود.

روز گذشته زمانیکه تیم استون ویلا در حال بازی با رقیب خود در شهر بیرمنگام بریتانیا بود که ناگهان یکی از طرفداران عصبی و ناراضی از بازی بازیکنان این تیم وارد زمین بازی شد و حاشیه ساز شد. وی بعد از وارد شدن به زمین شروع به آسیب رساندن به بازیکن جوان این تیم به نام " جک گریلیش " ۲۳ ساله نمود.

خوشبختانه بازیکنان حاضر در استادیوم در مقابل وی ایستادگی کردند و اجازه ندادند تا مجددا به وی حمله نماید. بعد از جلوگیری از وی، پلیس دستگیر شدن این طرفدار عصبی را تایید نمود.

آقای جک گریلیش جوان نیز آسیب‌های جدی را متحمل نشده و ادامه دادن بازی را انتخاب نمود که در نیمه دوم شروع به گل زنی و افتخار آفرینی برای تیم استون ویلا نمود.
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان