تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸

حضور وزرای پیشنهادی آموزش و میراث در نشست یکشنبه هفته آینده کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی آموزش و میراث در نشست یکشنبه هفته این کمیسیون به منظور بررسی برنامه‌های آنان خبر داد.

حضور وزرای پیشنهادی آموزش و میراث در نشست یکشنبه هفته آینده کمیسیون آموزش

رویداد24 سید حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در ابتدای نشست امروز درباره زمان حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بحث و مقرر شد هفته آینده یکشنبه (۱۰ شهریور) در ساعت 14 الی 15:30 میزبان محسن حاجی میرزایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای ارائه برنامه‌‎هایش به کمیسیون تخصصی آموزش و تحقیقات باشیم. پس از آن نیز در ساعت 15:30 تا 16 برنامه‌های علی اصغر مونسان وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بررسی خواهد شد.

وی افزود: دستور بعدی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ارائه گزارشی از وضعیت آسیب‌های اجتماعی در حوزه مدارس و دانشگاه‌ها از سوی معاون اجتماعی وزیر کشور برای به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بود. 

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: گزارش‌ها وضعیت آسیب‌های اجتماعی بیانگر آن بود که برخی از شاخصه‌های این آسیب‌ در میان دانشجویان و دانش آموزان افزایش پیدا کرده است.

میرزاده ادامه داد: بر همین مبنا مقرر شد این جلسات با حضور وزیر علوم، وزیر آموزش و پرورش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و برنامه بودجه ادامه پیدا کند تا مشخص شود اعتبارات در این راستا تخصیص یافته یا خیر و در صورت تخصیص چه اقدامات پیشگیرانه‌ای برای کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است. 

وی گفت: در این برخی کارشناسان شورایعالی انقلاب فرهنگی و مرکز پژوهش‌های مجلس هم حضور داشتند. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علی اصغر مونسان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان